Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisista palveluksista naiset oikeasti ilahtuisivat jos naapurin mies niitä heille tekisi?

Vierailija
26.07.2020 |

Koiran ulkoilutus aina silloin tällöin? Tulisinko avaamaan tukkeutuneet viemärisi? Nurmikonleikkuuta jos asut rivitalossa? Minkälaisilla toimilla pääsisisin osaksi elämääsi?

M32

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, yksin asuva nainen voi tarvita miehen apua auton renkaiden vaihtoon, viemärin hajulukon putsaukseen, jää- ja pakastinkaapin siirtoon takaosan imurointia varten, ikkunoiden avaamiseen pesua varten, kattolampun tai palovaroittimen patterin vaihtoon, polkupyörän huoltoon, taulukoukkujen poraamiseen, pieneen pintaremonttiin. Ja jos ei muuta keksi, voi tarjoutua kukkien kastelijaksi loman ajaksi sekä huolehtimaan postista.

Minä kyllä yksinasuvana naisena teen nuo kaikki ihan itse. Mihin noissa miestä tarvitsee? Ja millaiset taulukoukut porataan? Käytän naulattavia.

Postikin putoaa ihan itse eteiseen, se vähä mitä tulee (kaikki laskut on sähköisinä). Kukkia ei ole.

Vierailija
42/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että kukaan tunkee elämääni palveluksia tekemällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha vaivautua. Et sä niiltä pillua kuitenkaan saa, eikä ne osaa edes leipoa nykyään.

No eikös ap voisi sitten hoitaa sen leipomisen? Taitaa olla ainoa mihin naiset ei itse pysty tai viitsi ruveta.

Vierailija
44/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapureinani taitaa olla 60-70-vuotiaita ukkoja.

En oikein tajua mitä he voisivat hyväkseni tehdä, mistä en itse selviytyisi paremmin.

Mutta aiemmin olen ollut kiitollinen, kun mies on opettanut mulle kuinka tehdään jotain hyödyllistä, esim ilmataan patterit.

Minulle opetti mummo pattereiden ilmaamisen ja minä taas opetin sen ex-miehelleni :) ei edes tiennyt että sellaista tehdään.

Vierailija
45/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä yksinasuvana naisena teen nuo kaikki ihan itse. Mihin noissa miestä tarvitsee? Ja millaiset taulukoukut porataan? Käytän naulattavia.

Armas siskoseni se ei riipu koukusta vaan seinästä. Betoniseinään ei mene naula vaan siihen saa kunnon reiän vain poraamalla. Ne pikkulätkät piikeillä eivät pitele painavaa tavaraa. Tauluja kun on myös isoja.

Vierailija
46/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armas siskoseni se ei riipu koukusta vaan seinästä. Betoniseinään ei mene naula vaan siihen saa kunnon reiän vain poraamalla. Ne pikkulätkät piikeillä eivät pitele painavaa tavaraa. Tauluja kun on myös isoja.

Suotta mitään siskottelet kun esitin kysymyksen :D Linkkaa porattava taulukoukku. En tiedä kuin ne piikilliset ja kun en tiedä, kysyn.

Seinän puolesta asia oli tietenkin ihan itsestään selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi