Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisista palveluksista naiset oikeasti ilahtuisivat jos naapurin mies niitä heille tekisi?

Vierailija
26.07.2020 |

Koiran ulkoilutus aina silloin tällöin? Tulisinko avaamaan tukkeutuneet viemärisi? Nurmikonleikkuuta jos asut rivitalossa? Minkälaisilla toimilla pääsisisin osaksi elämääsi?

M32

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta tuli vähän mieleen että naisille kyllä kelpaa palvelija, mutta ovatko he itse valmiita antamaan tai tekemään mitään. Paras oli tuo viimeinen jolla oli jopa oma mies valmiina.

Minusta keskustelusta tuli mieleen, että naiset vastasivat siihen mitä ap kysyi. Ilmeisesti ei olisi saanut vastata?

Mitä siihen tulee, että naapuri auttaa myrskyssä pihaan kaatuneen puun raivaamisessa, niin ei ole tuon kaltainen naapuriapu ollenkaan epätavallista täällä meilläpäin. Varsinkin jos naapurin mies olisi työmatkalla kun heillä puu pihaan kaatuu, niin ilmanmuuta mun mieheni menisi moottorisahan kanssa auttamaan. Miksi hän ei sinun mielestäsi saisi mennä ja millaisia vastapalveluksia naapurin emännän mielestäsi pitäisi minun miehelleni tarjota?

Vierailija
22/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta tuli vähän mieleen että naisille kyllä kelpaa palvelija, mutta ovatko he itse valmiita antamaan tai tekemään mitään. Paras oli tuo viimeinen jolla oli jopa oma mies valmiina.

Juu oli oma mies, mutta se oli toisella puolella suomea ja valtava puu tukki ajotien. Olis siihen varmaan kohta palolaitos tai joku pelastusyksikkö tullut tien avaamaan, mutta ihana naapuri hoiteli homman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahtuisin siitä, jos naapuri ehdottaisi että emme ole missään tekemisissä koskaan, ei tarvitse tervehtiä kun satutaan pihalle samaan aikaan eikä tarvitse ottaa edes katsekontaktia - ikinä. Itse en kehtaa tuollaista ehdottaa, mutta ilahtuisin jos naapuri tekisi aloitteen.

Vierailija
24/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta keskustelusta tuli mieleen, että naiset vastasivat siihen mitä ap kysyi. Ilmeisesti ei olisi saanut vastata?

Mitä siihen tulee, että naapuri auttaa myrskyssä pihaan kaatuneen puun raivaamisessa, niin ei ole tuon kaltainen naapuriapu ollenkaan epätavallista täällä meilläpäin. Varsinkin jos naapurin mies olisi työmatkalla kun heillä puu pihaan kaatuu, niin ilmanmuuta mun mieheni menisi moottorisahan kanssa auttamaan. Miksi hän ei sinun mielestäsi saisi mennä ja millaisia vastapalveluksia naapurin emännän mielestäsi pitäisi minun miehelleni tarjota?

Missä päin Suomea asutte, kun naiset eivät itse kykene moottorisahaan tarttumaan? En tunne ketään noin avutonta.

Vierailija
25/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri voisi aina välillä toimia henkilökohtaisena anustajanani.

Vierailija
26/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ilahtuisin siitä, jos naapuri ehdottaisi että emme ole missään tekemisissä koskaan, ei tarvitse tervehtiä kun satutaan pihalle samaan aikaan eikä tarvitse ottaa edes katsekontaktia - ikinä. Itse en kehtaa tuollaista ehdottaa, mutta ilahtuisin jos naapuri tekisi aloitteen.

Joo ja pitäis itsensä ja perheensä näkymättömänä.

Vierailija
27/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan korjata kaiken ( kiinteistöhuolto kuuluu koulutukseeni), koiraa ja nurmikkoa ei ole ja nekin hoitaisin itse. Ei ole kuin satunnaisia panohommia korkeintaan. 

Vierailija
28/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea asutte, kun naiset eivät itse kykene moottorisahaan tarttumaan? En tunne ketään noin avutonta.

En minäkään. Antaa tuollaisten naikkosten kuolla avuttomuuteensa pois lajia pilaamasta.

Vierailija
29/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vaivautua. Et sä niiltä pillua kuitenkaan saa, eikä ne osaa edes leipoa nykyään.

Vierailija
30/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullaa pöytään tai hame korviin

Vierailija
31/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auraa talvella pihan, teen pellolle hiekkaladun, tuo keväällä vihdan, vie syksyllä risut...

Vierailija
32/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtoladun...

Vierailija
33/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kyllä meillä isäntä taitaisi ihmetellä jos naapuri tulis nurtsinleikkuapuun tai muuta.

Vierailija
34/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suursiivous.

Vierailija
35/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan siivous sekä ruuanlaitto sis. aterioiden suunnittelu ja kaupassa käynti ja käsin tiskaaminen. Kyllä minä toki noista itsekin selviän mutta nuo kotityöt vituttaa ja olis kiva jos joku muu tekisi ne. Kaikkien kissanristiäisten järjestely on myös perseestä eli senkin saisi mies hoitaa, siis tarjoilujen suunnittelu ja valmistelu, siivous ennen ja jälkeen, kahvien kaatelu ja yleinen emännöinti.

Mistä löytyisi tämmöinen mies elämääni, olisitko se sinä ap?

Terkuin N28

Vierailija
36/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mulle vauva

Vierailija
37/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureinani taitaa olla 60-70-vuotiaita ukkoja.

En oikein tajua mitä he voisivat hyväkseni tehdä, mistä en itse selviytyisi paremmin.

Mutta aiemmin olen ollut kiitollinen, kun mies on opettanut mulle kuinka tehdään jotain hyödyllistä, esim ilmataan patterit.

Vierailija
38/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sek.si olisi ihan kiva juttu, olisi mahtavaa jos mun komea naapurinpoika tulisi mulle ehdottelemaan. Olen ollut s elibaatissa jo 10 vuotta, en omasta tahdostani.

Vierailija
39/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittaja, mutta kokemus on, että jos on joku homma jossa moottorisahaa tarvitaan niin mies haluaa sen homman itselleen.

Minkälainen mies vetää lonkkaa kun naisensa raivaa naapurin tonttia moottorisahalla? Ei vissiin ota ylpeyden päälle?

Vierailija
40/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yksin asuva nainen voi tarvita miehen apua auton renkaiden vaihtoon, viemärin hajulukon putsaukseen, jää- ja pakastinkaapin siirtoon takaosan imurointia varten, ikkunoiden avaamiseen pesua varten, kattolampun tai palovaroittimen patterin vaihtoon, polkupyörän huoltoon, taulukoukkujen poraamiseen, pieneen pintaremonttiin. Ja jos ei muuta keksi, voi tarjoutua kukkien kastelijaksi loman ajaksi sekä huolehtimaan postista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan