Ettei jäisi epäselväksi niin päätoiminen sijoittaja on loinen
Ei teidän sijoituksillanne rakenneta parempaa maailmaa, älkää viitsikö pettää itseänne.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse teet paremman maailman puolesta ?
Elän vaatimattomasti enkä omista autoa.
Riippuu mihin sijoittaa. Oikea yhtiö voi parantaa maailmaa.
Kyllä vaan raha kelpaa aika monellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääomatuloillakin elävä voi elää vaatimattomasti ja olla omistamatta autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääomatuloillakin elävä voi elää vaatimattomasti ja olla omistamatta autoa.
Joo mutta kuitenkin siellä ajatuksissa siintää se luksus ja kuluttaminen ja lähinnä oman pepun hyvänäpito. Itsekästä sakkia vaikka yrittävät verhota sitä sijoittamista jonkun eettisen hölynpölyn sekaan.
Kylläpä nyt joku köyhä niin mielensä pahoitti. Pyri samaan, ensin säästät alkupääoman, sitten sijoittelet ja pikkuhiljaa kasvatat pääomaa onnistuneilla sijoituksilla. Ettet vain ole näitä joiden aika menee kateellisuuteen ja katkeruuteen sen sijaan että yrität itse. Ei siten kuule pärjää. Ja en, en ole päätoiminen sijoittaja, mutta pientä taskurahaa saan siitä vuosittain, yritän oppia koko ajan paremmaksi, pääomaa löytyy runsaasti, mutta vielä en osaa niin hyvin että saan riittävästi tuottoa. En silti ole kateellinen minua paremmille, joka euron ovat ansainneet minkä onnistuneilla kaupoilla saavat.
Entä sitten? Niin virkamiehetkin. Ja politiikot. jne.
Rahanan perässä ollaan eikä moraalisäteilyn. Jos moraalisäteilyä haluaa voinee vaatia pakollista lasten kastraatiota että kaikki ois neutreja. Lastenkidutus ja seksuaalinen väkivalta on kuulemma hyveitä nykyään.-
Minä vuokraan kohtuuhinnalla paria asuntoa, joten tarjoan sopuhintaisen kodin muutamalle ihmiselle.
Ja sinä ap taidat olla katkera ja kateellinen. Mutta ei haittaa minun elämää. Yhä jatkamme sijoittamista ja elämme pääomatuloilla. Ei olla kuitenkaan vaatimassa yhteiskunnan tukia ja maksamme veroja.
Pääomasijoittaja, joka ei maksa veroja, on loinen. Esimerkiksi AY-järjestöt. Kuppaa työväeltä maksut, nostaa valtion tukirahoja ja pennilläkään ei osallistu yhteiskunnan rakentamiseen. Korkeintaan silloin tällöin masinoi jonkun näyttölakon joka syöksee kansantalouden kuralle ja lisää työttömyyttä. Pääasia että kampaviinerien virta johtajien pöytään on loputon.
Ette te tule saamaan minulta synninpäästöä, mokomat loiset. Ette koskaan.
Sijoittajat on usein pahempia kuin tuella elävät loiset. Esim. Osakeyhtiömuoto tulisi lakkauttaa koska osakkeisiin sijoittaneet odottavat ainoastaan voittoa, millään muulla ei ole väliä. Tämä puolestaan näkyy sairaana maailmana. Ällöttää myös koroilla elävät kiskuriloiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo paranna maailmaa millään tavalla :’D
Itse elän pääomatuloilla ja paljon vaatimattomin kuin mitä tulojen puolesta olisi tarvista. En vaan nauti ostamisesta. Minusta on kivaa kun kotona ei ole tarpeettomia tavaroita ja että on vain sellaisia, joista oikeasti pidän. Ja että tilaa ei ole liikaa vaan sopivasti, helppo pitää puhtaana ja siistinä. Vaatehuone on miellyttävämpi kun siellä on vain mieluisia vaatteita väljästi ja että ne ovat käytössä ainakin kerran vuodessa kaikki.
Palveluja kyllä käytän, syön lounasta usein ulkona, käyn hierojalla, kampaajalla ja kosmetologilla, mutta ajatellen, että sillä tuon elantoa
näille ammatinharjoittajille.
Irtisanouduin työstäni, kun palkalla ei ollut enää oikeastaan merkitystä minulle. Työpaikkani sai ihminen, jolle oli suuri merkitys saada töitä.
Mitä hyötyä tai iloa kenellekään on siitä, että kerrotte täällä, ketä pidätte loisina?
Tehkää omaa, kaunista elämää ja unohtakaa toisten nimittelyt.
T. Joidenkin tukiloisena pitämä, oman elämänsä eläjä
Raukka et vaan tiedä, että kohtuullisuus on pidemmän päälle parempi business kuin loppuun asti viety ahneus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä tai iloa kenellekään on siitä, että kerrotte täällä, ketä pidätte loisina?
Tehkää omaa, kaunista elämää ja unohtakaa toisten nimittelyt.
T. Joidenkin tukiloisena pitämä, oman elämänsä eläjä
Toiset on rakentajia ja toiset tuhoajia ja kateellisia kuten ap
Heikkolahjaiset eivät ymmärrä sijoittamisesta höykäsen pöläystä, mutta äidinmaidosta imetty viha ja katkeruus kaikkia parempiosaisia kohtaan panee kirjoittamaan täyttä sontaa.
Pääomatuloja saa vuokraamalla asuntoja (Suomen suurin asuntosijoittaja on Kojamo, jota ay-liike omistaa)
Eläkevakuutusyhtiöt ovat Suomen suurimmat riistäjäkapitalistipörssipelurit ja niiden hallituksessa on ay-liike mukana.
Suomen suurin loinen on siis ay-liike.