Eilinen baaripano olikin varattu, mikä miehiä vaivaa?
Hän on parisuhteessa. Kuulemma asuvat kuitenkin eri osoitteissa, mutta avointa suhdetta heillä ei ole eli petti siis kumppaniaan.
Kommentit (55)
Ihan villinä veikkauksena... iso osa baaripanoista tai vastaavista on varattuja. Kaikki varatut eivät tuollaisia ole, mutta sitten on sellainen ahkera sikajaos.
Vierailija kirjoitti:
Ihan villinä veikkauksena... iso osa baaripanoista tai vastaavista on varattuja. Kaikki varatut eivät tuollaisia ole, mutta sitten on sellainen ahkera sikajaos.
Minun kokemuksella sanon että 9/10 baaripanosta on varattuja.
OIkea vastaus tähän on kiihottavan seksin puute. Se siis vaivasi ap:n baaripanoa.
Eihän tässä muuta kysyttykään?
Tunteetonta harrastaa seksiä ilman syvempää tunnesidettä, ja sanon tämän ihan miehenä.
Mikä miehiä vaivaa, ihan kaikkia miehiä. Niputat monta miljardia miestä yhden tapauksen perusteella. Onnittelut, olet imbesilli. Tosin yhdenillan baarinussimisia harrastavalta tämä oli selviö jo ennen niputustakin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa miehen vika se että levitit haarasi ensitapaamisella?
??? Mies pettää, ensitapaamisella ja silti se on jotenkin naisen vika?
Pahimmat vonkujat on varattuja. Tiedän myös varattuja naisia, jotka muutaman sidukan jälkeen muuttuvat itsensä tyrkyttäjiksi ja miesten saalistajiksi.
Maiskahteliko pillusi huulet kikulista, kuin mustan miehen suun kun se saa banaania ja lakritsaa...?
Vierailija kirjoitti:
Voin vaan kuvitella kun punakka, röhkivänaamainen sika vinkuu nautinnosta kun paljas siitin työntyy syvälle toosaan ja kivekset rynkyttävät synnyttimen huulia vasten - OINK! OINK! OINK! OINK!
XD pärskistä. Luultavasti vielä alituinen hiivan ja tuhnun haju seurana.
Vierailija kirjoitti:
Maiskahteliko pillusi huulet kikulista, kuin mustan miehen suun kun se saa banaania ja lakritsaa...?
Oletko aineissa?
Vierailija kirjoitti:
Pera 68 v fantasioi.
Mikä on baaripano? Pyllistitkö tiskillä vai tupakkapaikalla? Vai vessassa? Mahtoi olla ihanaa..
Baaripanot ovat lähes aina aivan paskoja sängyssä.
Tyttöystävä on varalla jos baarista ei heru. Sinkkumiehet menee kotiin runkkaamaan mutta varatulla on lämmin peti kotona 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tässä väärin teki en minä! Ei minua kiinnosta, voisin panna uudelleenkin.
Ap
Mitä sä tuut tänne valittamaan, jos sun asenne on toi? Sunlaiset on osa ongelmaa, jos meinaat panna uudestaan, vaikka tiedät hänen olevan varattu. Sitten kun joajus löydät miehen ja sitoudut niin toivon että Karma iskee.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on baaripano? Pyllistitkö tiskillä vai tupakkapaikalla? Vai vessassa? Mahtoi olla ihanaa..
Riippuuhuorasta, osahan noista ottaa tuntemattoman kullinreikiinsä jo siellä baarin vessassa. Ja sitten jälkikäteen kritisoivat tämän itseään naineen ominaisuuksia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tässä väärin teki en minä! Ei minua kiinnosta, voisin panna uudelleenkin.
Ap
Sinua ei kiinnosta onko mies varattu vai ei, mutta silti vaahtoat asiasta täällä?
Mitä välii? Sä sait munaa ja parisuhdeasiat on sen miehen päänsärky, ei sun.