Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee olen laihtunut liki 10kg 3kk:ssa!!

Vierailija
21.06.2013 |

Lontoosta ostin talvella farkut ja vasta kotona huomasin että olin ostanut liian pienen koon. En päässyt palauttamaan eivätkä menneet edes puoleen reiteen. Äsken mietin mitä pistän illan grillibileisiin päälle, muistin liian pienet farkut ja päätin antaa niille ja itselleni mahdollisuuden. sujahtivat vaan päälle. Ai että on kyllä helevetin hyvä fiilis!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Millä tavalla olet laihduttanut?

Vierailija
2/3 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 17 kg 4 kk:ssa tosin 3 kg vauvasta eli n. 11 kg ehtaa läskiä... Imetys on auttanut, syön vain vähän leipää johon ei juustoa tms., ruoaksi kanaa ja salaattia, vähän herkkuja ja pitkiä vaunulenkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että olen kade...! Oma vatsa vain paisuu ja paisuu (en siis ole raskaana), mutten vain saa otettua itseäni niskasta kiinni ja aloitettua laihista :(

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 18:08"]

Lontoosta ostin talvella farkut ja vasta kotona huomasin että olin ostanut liian pienen koon. En päässyt palauttamaan eivätkä menneet edes puoleen reiteen. Äsken mietin mitä pistän illan grillibileisiin päälle, muistin liian pienet farkut ja päätin antaa niille ja itselleni mahdollisuuden. sujahtivat vaan päälle. Ai että on kyllä helevetin hyvä fiilis!!

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi