Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaarrgghhh!! Grillitassuissani taas rustoja!

Vierailija
21.06.2013 |

Olen syönyt niitä edellisen kerran viime kesänä. Nyt haettiin niitä juhannusruoaksi, kun muistelin että ovat hyviä. No, maku entisellään, mutta eiköhän mun tassuun sattunut parikin isoa rustoa. Semmosesta menee kyllä ruokahalu, olen herkkä yökkäämään tuommosista ;(  Sekin harmittaa, etten muistanut ostaa sienisalaattia, ja nyt se on myöhäistä. Mutta ei tässä nyt sentään juhannus ihan pilalla ole kuitenkaan, kai... :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ettei kukaan osta noita. Yökkäsin kun luin tämän. Olen kerran maistanut palan grillutassua ja koen olevani sen verran arvokas, että syön vain laadukasta lihaa... siis LIHAA.

Vierailija
2/9 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo. Kukaan ei syö tota paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut provo, valitettavasti. Ei myöskään mikään mollaus eineksiä kohtaan, eikä arvostelua muiden ruokia kohtaan. Muistelin, että grillitassut ovat oikeasti hyvänmakuista grillattavaa, ja siksi ostin. Mulle nyt kyllä muutenkin sattuu usein, että just mun jauhelihapihveissä tai -pyöryköissä on niitä rustoja. Mikä kumma se on, etteivät osaa valmistaa niitä kunnolla? Einekset on joissain tilanteessa ihan kelpo ruokaa ja pelastus, mutta nyt alkoi yököttää. Onneks huomiselle on lohta, siinä ei ainakaan ole mitään tuollaista ;)

T ap

Vierailija
4/9 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on ihan järkyttävää paskaa... Täälläkin yksi kunnon LIHAN puolesta liputtava.

Vierailija
5/9 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako ostatte niitä! Nehän on tehty kaikesta jämäpaskasta niinkuin kananugetitkin. Täytyy olla oikeesti tyhmä kun niitä vielä ostaa ja vaisinkin kun ON JO HUONOJA KOKEMUKSIA. Terveisin se joka niitä tekee teollisesti. (itse en niitä paskoja syö)

Vierailija
6/9 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:56"]

Vittuako ostatte niitä! Nehän on tehty kaikesta jämäpaskasta niinkuin kananugetitkin. Täytyy olla oikeesti tyhmä kun niitä vielä ostaa ja vaisinkin kun ON JO HUONOJA KOKEMUKSIA. Terveisin se joka niitä tekee teollisesti. (itse en niitä paskoja syö)

Jos kukaan ei niitä osta, niin sinultakin menee työpaikka. Samoin monelta muultakin. Veikkaan, että niin kyllä tulee käymään, jos ei laatu parane ja rustot vähene ;)

[/quote]

Vierailija
7/9 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei niitä osta, niin sinultakin menee työpaikka. Samoin monelta muultakin. Veikkaan, että niin kyllä tulee käymään, jos ei laatu parane ja rustot vähene ;)

Vierailija
8/9 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Roskaväen ruokaa. Aito liha on sitäpaitsi halvempaa

Vierailija
9/9 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa pari rustoa, ne kohdat voi sylkaista pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän