35 - 40 -vuotiaat sinkut
Onko mielestäsi ihmisessä jotain vikaa, jos lähentelee 40 ikävuotta ja on edelleen sinkku?
Kommentit (13)
Jos ei ole juuri eronnut? En yleistä, enkä edes kertonut omaa mielipidettäni. ap
Huh, onneksi aloitus ei koske minua :).
t: 40+ sinkku
Äärimmäisen nirso ja/tai tyytyväinen yksineläjä. Ei mitenkään harvinaista.
Jos siis ei tosiaan ole ollut vakisuhteita tuohon ikään mennessä.
Jos ei ole koskaan seurustellut, niin on.
Mulla pari ihanaa ystävää sinkkuina, en voi sanoa viallisiksi vain koska mikä tahansa kaksilahkeinen ei kelpaa. Sitä jotain pitää toisesssa olla. Kaikki vaan ei valitettavasti törmää siihen oikeaan muiden mielestä sopivaan ikään mennessä, eivätkä halua tyytyä vähempään. Molemmilla tosin aikaa sitten kariutunut vakava suhde, jonka jälkeen ei siis uutta ole löytynyt.
Olen 38-vuotias sinkkunainen. Olen kyllä seurustellut kahdesti, toinen suhde 4 vuotta, toinen vuoden. Mutta niistä suhteista ei ole tullut ikinä mitään viikonlopputapailua syvempää.
En ole erityisen nirso miesten suhteen, mutta en ole toisaalta erityisesti etsinytkään puolisoa. Sellainen olisi kyllä kiva löytää, mutta viihdyn sen verran hyvin yksinkin etten viitsi kauheasti vaivaa nähdä etsimisessä. Ja koska en käy missään paitsi töissä ja ruokakaupassa, tuskin löytyykään ;-)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 00:47"]
[/quote]
Tai alemman tason mies, joka ei kelpaa naisille.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 01:10"]
[/quote]
[/quote]
tai alemman tason nainen, joka ei kelpaa miehille. Lassukat ei usko että sellaisia onkaan, mutta itse olen sellainen, syy todennäköisesti koska olen aika ruma ja vakavanluonteinen.
Mitä tarkoitat "vialla"? Eikö meissä kaikissa ihmisissä ole omat puuteemme ja vikamme? En usko, etttä "puute" tai "vika" voi olla ainoa parisuhteettomuuden syy, sillä olen nähnyt rumia, tyhmiä, juoppoja, henkisesti tasapainottomia, ilkeitä vähättelijöitä yms. elävän parisuhteessa ja myös näiden vastakohtia sinkkuina, jos tarkoittamasi viat ovat tuon tyyppisiä.
Se syy on sellainen tietty signaali jota miehet kammoksuvat. Siihen sisältyy epätoivoisuus, kykenemättömyys olla parisuhteessa/liika itsenäisyys/eristäytyneisyys ja yleensä sellainen tunne, että " tuo nainen ei osaa heittäytyä miehen kanssa suhteeseen, jossa kahdesta tulisi yksi". Tuon edellisen mulle sanoi yksi miespuolinen kaveri eräästä tutustamme (joka muuten on ihminen, joka on kova ja pitää asioita paljon sisällään - avoimen vastakohta).
Olen huomannut, että kovuus pitää yleensäkin ihmiset loitolla, varsinkin miehet kaipaavat usein naista, joka on empaattinen ja herättää heti paljon luottamusta, sellaista äidillistä lämpöä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 01:14"]
[/quote]
[/quote]
tai alemman tason nainen, joka ei kelpaa miehille. Lassukat ei usko että sellaisia onkaan, mutta itse olen sellainen, syy todennäköisesti koska olen aika ruma ja vakavanluonteinen.
[/quote]
Aivan taatusti saisit milloin tahansa miehiä, jotka heittäisivät mällinsä sinuun. Jos ei muuten niin paremman puutteessa ja kauniimpaa naista väijyessä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 02:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 01:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aivan taatusti saisit milloin tahansa miehiä, jotka heittäisivät mällinsä sinuun. Jos ei muuten niin paremman puutteessa ja kauniimpaa naista väijyessä.
[/quote]
Ketjun aihe oli sinkkuus, lukutaidoton pelle.
Ei jos on vaikka juuri eronnut edellisestä suhteestaan. Ei pidä yleistää.