Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nämä olla koronaoireita?

Vierailija
25.07.2020 |

Väsymys, pieniä kylmiä väreitä välillä, ei sellaista kuin flunssassa, nenänielussa tuntuu jännälle, muttei ole millään tapaa kurkku kipeä, ei kuumetta, jalat uupuneen tuntuiset, kuin lyijypainot, mutta ei varsinaista lihaskipua. Aamupäivällä päänsärkyä niin, että piti ottaa Burana.

Miehen mielestä on naurettavaa, että mietin onko koronaa, eikä pidä mennä testiin kun ei ole yskää. Mitä olen lukenut oireista, voi olla kuumeetonta, tekemätöntä ja neuvostoltakin koronaa.

Onko kenelläkään todettu siis koronaa seuraavilla oireilla? Lievät vilunväreet, väsymys, jaloissa ajoittaista voimattomuutta, nenänielussa "tunnetta", muttei kipua.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jatkuva aivastus, nenä valuu. Kysyin koronaneuvonnasta, sanoivat, että ei kuulu oireisiin? En päässyt testiin.

Samoin tuttaville sanottiin ettei testiin mitään asiaa kun oli lievää kuumeilua, nuhaa ja oksettavaa oloa.

Vierailija
22/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jatkuva aivastus, nenä valuu. Kysyin koronaneuvonnasta, sanoivat, että ei kuulu oireisiin? En päässyt testiin.

Ei tienkään. Korona ei aivastuta eikä nenä vuoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörrytystä oli mun miehellä,kun sillä oli korona.

Vierailija
24/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli korona ja todella epämääräiset oireet. Testiin päästin koska miehellä perus oireet ja positiivinenhan se sitten oli jonka jälkeen pääsi itsekin testiin.

Minun oireet oli väsymys, vartalo tuntuu voimattomalta ja painavalta, pala kurkussa ja päänsärky. Ei mitään yskää, kuumetta tai muuta. Outo olo oli kokoajan ja kesti 3 viikkoa.

Testattiinko sinut monta kertaa? Tai mistä tiesit että olit parantunut?

Ei testattu kuin sen kerran. Pysyttiin kotona 3 viikkoa kun saatiin positiivinen tulos. Mies toki oli kotona heti kun pienet oireet alkoivat, mutta kun olo muuttui todella huonoksi niin sitten soitettiin terveyskeskukseen ja päästiin testiin. Minun oireet alkoi juuri ennen testiä ja jatkuivat sen 3 viikkoa. Miehellä loppui oireet noin 2 viikkoa testin jälkeen.

Oireettomana siis mentiin ekat 2 viikkoa vain kävelylle ulos kun sukulaiset toi ruokaostokset o ovelle varmuuden vuoksi. Etätöitä tehdääb niin ei onneksi tarvitse poistua kotoa

Vierailija
25/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista pyörrytystä? Että oikeasti ei pysy pystyssä vai semmoista hönttiä oloa että vähän päästä huippaa hetken aikaa?

Vierailija
26/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli keväällä kuumetta ja päänsärkyä, vaikka normaalisti ei särje päätä ikinä ja koko kehon läpi meneviä vilunväristyksiä. Mistä sitä tietää, vaikka olisi ollut korona.

Vierailija
27/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli korona ja todella epämääräiset oireet. Testiin päästin koska miehellä perus oireet ja positiivinenhan se sitten oli jonka jälkeen pääsi itsekin testiin.

Minun oireet oli väsymys, vartalo tuntuu voimattomalta ja painavalta, pala kurkussa ja päänsärky. Ei mitään yskää, kuumetta tai muuta. Outo olo oli kokoajan ja kesti 3 viikkoa.

Testattiinko sinut monta kertaa? Tai mistä tiesit että olit parantunut?

Ei testattu kuin sen kerran. Pysyttiin kotona 3 viikkoa kun saatiin positiivinen tulos. Mies toki oli kotona heti kun pienet oireet alkoivat, mutta kun olo muuttui todella huonoksi niin sitten soitettiin terveyskeskukseen ja päästiin testiin. Minun oireet alkoi juuri ennen testiä ja jatkuivat sen 3 viikkoa. Miehellä loppui oireet noin 2 viikkoa testin jälkeen.

Oireettomana siis mentiin ekat 2 viikkoa vain kävelylle ulos kun sukulaiset toi ruokaostokset o ovelle varmuuden vuoksi. Etätöitä tehdääb niin ei onneksi tarvitse poistua kotoa

Ok, kiitos. Onneksi paranitte!

Vierailija
28/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli keväällä kuumetta ja päänsärkyä, vaikka normaalisti ei särje päätä ikinä ja koko kehon läpi meneviä vilunväristyksiä. Mistä sitä tietää, vaikka olisi ollut korona.

Unohdin myös huonon olon ja huimauksen.

Vierailija
29/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkat alkamassa. Se siitä koronasta :D

Nyt on kyllä pakko sanoa että jos menkat alkaa tuollaisilla oireilla, niin kannattaa käydä tutkimuksissa.

Ihan kokemuksen puolesta puhun

Vierailija
30/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö mistä saitte tartunnan?

Espoossa asutaan ja kaupassa käydään joka toinen päivä joten ehkä sieltä. Bussilla mentiin ikeaan myös ja siellä joku yski todella paljon joten sekin on mahdollinen tarttumispaikka. Ja se ikea tottakai. Onneksi itse ollaan nuoria ja miehenkin oireet jäivät alkusäikähdyksen jälkeen pieniksi. Harmittaa vaan kun voidaan olla tartutettu muita tietämättämme ennen oireiden alkua.

Vierailija
31/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista pyörrytystä? Että oikeasti ei pysy pystyssä vai semmoista hönttiä oloa että vähän päästä huippaa hetken aikaa?

Pyörrytys ei tajun lähtemistä, vaan vähän "heittää" ja höntti olo.

Ao

Vierailija
32/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi flunssa, koronassa ei räkä lennä.

Vierailija
33/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänään testissä, ei yskää eikä kuumetta. Oireina kurkkukipu, päänsärky ja ripuli. Aikaisemmin oli huimausta ja outoa huonoa oloa, just sellasta että heittää. Kylmä on ja vilunväristyksiä. Nyt ootellaan sit pari päivää tuloksia. Toivon ettei oo korona.

Vierailija
34/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkat alkamassa. Se siitä koronasta :D

Nyt on kyllä pakko sanoa että jos menkat alkaa tuollaisilla oireilla, niin kannattaa käydä tutkimuksissa.

Ihan kokemuksen puolesta puhun

No eihän tuo vielä mitään. Tuosta vasta lähdetään liikkeelle.

Vierailija
35/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin noilla oireilla testissä mutta tulos oli negatiivinen. Soita ja varaa aika.

Vierailija
36/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan oireet ovat vaihtelevia ja epämääräisiä. Ensisijaisesti se on hengitystieinfektio. Itse koen joka päivä joitakin oireita, jotka voisivat sopia koronaan. Eilen aloin epäillä taas, että on tartunta. Pesin kylpyhuoneen kloriitilla. Aivan kuin vettä. Olenko menettänyt hajuaistini, vai eikö kloriitissa ole mitään hajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi