Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nämä olla koronaoireita?

Vierailija
25.07.2020 |

Väsymys, pieniä kylmiä väreitä välillä, ei sellaista kuin flunssassa, nenänielussa tuntuu jännälle, muttei ole millään tapaa kurkku kipeä, ei kuumetta, jalat uupuneen tuntuiset, kuin lyijypainot, mutta ei varsinaista lihaskipua. Aamupäivällä päänsärkyä niin, että piti ottaa Burana.

Miehen mielestä on naurettavaa, että mietin onko koronaa, eikä pidä mennä testiin kun ei ole yskää. Mitä olen lukenut oireista, voi olla kuumeetonta, tekemätöntä ja neuvostoltakin koronaa.

Onko kenelläkään todettu siis koronaa seuraavilla oireilla? Lievät vilunväreet, väsymys, jaloissa ajoittaista voimattomuutta, nenänielussa "tunnetta", muttei kipua.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Luulotauti.

Vierailija
2/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee koronaoiretesti netissä. Se antaa arvion ja ohjeet jatkosta, jos on tarpeen mennä testiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että jännä pyörrytyksen tunne toista päivää.

Vierailija
4/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ei sattunut koronatestiä mukaan, joten en tiedä. 

Vierailija
5/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä koronaa, mutta ei se testeissä käynti pahitteeksi ole ja olisi jopa suotavaa testeissä käydä ja olla erillään muista, jos jotain oireita on.

Vierailija
6/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että jännä pyörrytyksen tunne toista päivää.

Tämä siis Ap:n kommentti vielä.

Vierailija
7/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla toitotetaan, että menkää testeihin matalalla kynnyksellä. Testi ei ole av. 

Vierailija
8/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaolo.fi ja täytät siellä kyselyn.

Vierailija
9/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on koronaa. Otin testin etänä, joten tiedän varmasti. Nyt vain karanteeniin. 

Vierailija
10/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee omaolo.fi sivulla koronaoiretesti ja toimi sen ohjeiden mukaan tai soita päivystysapupuhelimeen 116117, sieltä antavat ohjeita. Koronan oirekuvat voi olla hyvin monenlaiset. Juuri tuollaisista oireista en ole kuullut, mutta tautia on todettu jopa olemattomilla, niin hyvä on varmistaa. Voitaisiin ehkä säästyä toiselta aallolta, jos kaikki ottaisi varman päälle....

Vierailija
11/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä soittaisin vaikka terveyskeskukseen mielummin kun kysyisin vauvapalstalta. Ja ihan omaolo.fi-sivuilta voi aloitella näin viikonloppuna.

Vierailija
12/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli korona ja todella epämääräiset oireet. Testiin päästin koska miehellä perus oireet ja positiivinenhan se sitten oli jonka jälkeen pääsi itsekin testiin.

Minun oireet oli väsymys, vartalo tuntuu voimattomalta ja painavalta, pala kurkussa ja päänsärky. Ei mitään yskää, kuumetta tai muuta. Outo olo oli kokoajan ja kesti 3 viikkoa.

Vierailija
13/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkamassa. Se siitä koronasta :D

Vierailija
14/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä mikä tahansa voi olla "koronaoiretta". Tauti kun voi olla myös täysin oireettomalla. Miten muuten ajattelit, että täällä av:lla voimme sinut testata?

Vierailija
15/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee koronaoiretesti netissä. Se antaa arvion ja ohjeet jatkosta, jos on tarpeen mennä testiin.

http://www.omaolo.fi

Vierailija
16/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli korona ja todella epämääräiset oireet. Testiin päästin koska miehellä perus oireet ja positiivinenhan se sitten oli jonka jälkeen pääsi itsekin testiin.

Minun oireet oli väsymys, vartalo tuntuu voimattomalta ja painavalta, pala kurkussa ja päänsärky. Ei mitään yskää, kuumetta tai muuta. Outo olo oli kokoajan ja kesti 3 viikkoa.

Testattiinko sinut monta kertaa? Tai mistä tiesit että olit parantunut?

Vierailija
17/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö mistä saitte tartunnan?

Vierailija
18/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paljon tavallista flunssaa liikkeellä. Itse en panikoisi noilla oireilla. Välttelisin vain lähikontakteja ulkopuolisiin.

Vierailija
19/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jatkuva aivastus, nenä valuu. Kysyin koronaneuvonnasta, sanoivat, että ei kuulu oireisiin? En päässyt testiin.

Vierailija
20/36 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota oli muutama päivä ennen kuin kurkkukipu ja päänsärky alkoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan