Käyttiin miehen kanssa syömässä ravintolassa ill sisilianossa (jumbossa) olen pöyristynyt laskusta
Otimme alkukeitot, pääruaksi risotot ja lasit viiniä.
Tähän kaikkeen upposi rahaa 69 euroa :0.
Meitä tosiaankin oli vain kaksi.
Sanomattakin selvää, että emme tilanneet enää jälkiruokaa
Kommentit (27)
Olisimme saaneet alle 20 eurolla mäkkäristä bigmacit ja kokikset ja tietysti yhteiset ranskikset. T. Ap
Ettekö osaa listasta katsoa hintoja ennenkuin tilaatte? Kannattaa ensi kerralla tehdä niin ja laskea onko niihin varaa, ei tarvitse sitten pöyristellä jälkikäteen.
Mun mielestä toi ei kauheen kalliilta edes kuulosta. Ette taida juuri olla käyneet ravintoloissa.
No joku viiskymppinen tollasesta olis mielestäni normihinta. Viini on kyllä kallista.
Vierailija kirjoitti:
Olisimme saaneet alle 20 eurolla mäkkäristä bigmacit ja kokikset ja tietysti yhteiset ranskikset. T. Ap
Eipäs vaan 2xbig Mac ateria ja jätskit ja kahvit.
Ulkomailla olisi tullut vielä 10 tippiä päälle.
Aika edullista minusta jos viiniäkin joitte.
Ihan normihintaista.
Olisitteko saaneet Mäkkäristä viinilasillisetkin?
Nötköttiä saa vielä halvemmalla marketista. Nyt kesällä saa luonnosta ilmaiseksi villivihanneksia ja marjoja,
Vierailija kirjoitti:
Hesehän oli ihan siinä lähellä tota italialaista paikkaa, miksi ette sinne menneet? Ois varmaan ollut teille sopivampi paikka.
Onhan toi kova hinta kun kyse on kauppakeskuksen kuppilasta.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla olisi tullut vielä 10 tippiä päälle.
Totta. Mutta ruoka ja varsinkin viini ois saattanu olla vähän halvempaa.
Viini nostaa äkkiä. Joskus olen ottanut jotain tosi pientä syötävää, tyyliin minitapakset ja viinilasillisen, ni hintaa tulee, koska se viini. Loppuhinnalla saisi pari keskiverto- kympin punkkua Alkosta ;)
Olis varmaan kannattanut tilata sitä viiniä lisää sen jälkeen kun kuulit laskun summan.
Meidän kallein ravintolaillallinen maksoi lähes 300 euroa. Oli hyvää.
Ja minä kun ajattelen että rahaa uppoaa jo kun syön pelkän pääruoan virvoitusjuomalla 😅
Normihintaisena pidän seuraavia ravintolahintoja:
Keitto 10€
Keitto 10€
Viini 8,50€
Viini 8,50€
Pääruoka 16€
Pääruoka 16€
Yhteensä: 69€
Osaatko laskea? Jos et, ota kynä ja paperia ja pyydä tarjoilijaa etukäteen merkitsemään siihen sitoumuksenne hinta, ennen kuin hihkaiset sitovan tilauksenne.