Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muotoilevat alusvaatteet - kannattaako?

Vierailija
25.07.2020 |

Olen menossa ystäväni häihin ensi viikonloppuna ja sovitin juuri mekkoa, jonka aion sinne laittaa. Sivusta katsottuna maha pömpöttää ihan järkyttävästi ja tissitkin on jotenkin muhkuraiset.

Ajattelin kokeilla ostaa uuden mekon sijaan muotoilevan alusvaatteen, mutta en ole ikinä käyttänyt sellaista. Toimivatko ne? Mekko on pohjepituinen, suht tiukka ja pieni kaula-aukko. Millainen vaate sinne alle kannattaa ostaa? Mekko? Body? Shortsit/alushousut? Vai onko ihan turha ostos? Menisin alan liikkeeseen, mutta asun pienellä paikkakunnalla eikä täällä sellaisia ole joten ihan netistä ajattelin tilata.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tullut siihen tulokseen, että ei muotoilevia alusvaatteita, vaan sopivankokoinen, omalle vartalolle istuva vaate.

Niissä muotoilevisssa on se huono puoli, että käytännössä ne siirtävät muhkurat omiin loppukohtiinsa -jossa ne ovat vielä omituisemman näköisiä kuin luonnollisilla paikoillaan.

Mitta jos rinnat näyttävät muhkuraisiltw, se tarkoittaa, että sulla on väärän malliset tai väärän kokoiset rintsikat. Osta uudet ja sopivat. EI netistä, kun kerran on kiire, etkä ehdi sovitella ja lähetellä takaisin, vaan ihan liivikaupasta.

Vierailija
2/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laske sen varaan että ehdit netistä tilaamiasi viikossa saamaan. Koon arviointi voi myös olla hankalaa.

Itselläni kaikki muotoilevat alusmekot lähtevät rullautumaan päivän aikana ylöspäin, ei hyvä.

Bodyt hankalia, jos haluaa vessassa käydä niin hirveä taistelu saada hakaset alhaalta auki, saatika vielä uudestaan kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo nyt ole vähän sama, kuin että mies pukisi tiukan lihasasun päälleen ja huijaisi kaikkia olevansa muu kuin plösö. Keneen pitäisi yrittää tehdä vaikutus ja miksi? Ja vaikka pitäisikin, niin totuushan paljastuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Joten mitähän jos kannat vaan ruhosi sellaisena kuin se on.

Vierailija
4/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä saattaa tulla mahakipuja jos on päällä liian pitkään.

Vierailija
5/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiin vaan, sieltä saa oikein hyviä ja kestäviä alusvaatteita kohtuulliseen hintaan. Käytän tarvittaessa sellaisia korkeita alushousuja, jotka ylettyvät rintaliivien alle asti ja yläosa pysyy hyvin paikoillaan silikoninauhan avulla. Esimerkiksi siskoni häissä ollessani ne olivat todella hyvät, sillä nuorimmaiseni oli silloin vasta muutaman kuukauden ikäinen. Olen käyttänyt joskus myös reisiä ja persusta tukevia sukkahousuja ja ne ovat kivan tuntuiset ja hyvän näköiset päällä. Bodeista/korseteista sain tarpeeksi nuorena, niiden kanssa vessassa käynti oli tylsää.

Vierailija
6/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä.

Vierailija
7/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten on auttaa superhyvin istuvat rintsikat, varsinkin jos on rintava. Ne nostaa tissit ja samalla tulee vyötärökin jotenkin paremmin esiin. Jos liivit tekee tisseistä muhkuraiset, on ne yleensä liian pienet (tuplatissit?). Katso lumingerie.fi, ennen tilausta käytä niiden kokolaskuria, se on hyvä.

Vierailija
8/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo nyt ole vähän sama, kuin että mies pukisi tiukan lihasasun päälleen ja huijaisi kaikkia olevansa muu kuin plösö. Keneen pitäisi yrittää tehdä vaikutus ja miksi? Ja vaikka pitäisikin, niin totuushan paljastuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Joten mitähän jos kannat vaan ruhosi sellaisena kuin se on.

Hohhoijaa...

Vierailija
9/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiä supsittelen minäkin. Sieltä hyvät rintaliivit ja vatsaa tukevat korkeavyötäröiset alushousut. Alan liikkeistä en tilaisi yhtään mitään, vaan menisin kokeilemaan oikean koon ja ostaisin.

Vierailija
10/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tullut siihen tulokseen, että ei muotoilevia alusvaatteita, vaan sopivankokoinen, omalle vartalolle istuva vaate.

Niissä muotoilevisssa on se huono puoli, että käytännössä ne siirtävät muhkurat omiin loppukohtiinsa -jossa ne ovat vielä omituisemman näköisiä kuin luonnollisilla paikoillaan.

Mitta jos rinnat näyttävät muhkuraisiltw, se tarkoittaa, että sulla on väärän malliset tai väärän kokoiset rintsikat. Osta uudet ja sopivat. EI netistä, kun kerran on kiire, etkä ehdi sovitella ja lähetellä takaisin, vaan ihan liivikaupasta.

Olen samaa mieltä. Kokeilin muotoilevia alushousuja synnytyksen jälkeen ja nostivat mahapussin vain korkeammalle. Voivat myös olla tukalat juhlaruokailun jälkeen.

Vierailija
11/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne muotoilevat auttaa ja ryhdistää, kunhan ovat oikean kokoiset ja malliset - riittävän pitkälle / laajalle alalle ulottuvat. Netistä on vähän arpapeliä tilailla.

Vierailija
12/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä.

Mulle tuli :D

Vierailija
13/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein kyllä liikkuvat/kääriytyvät ylös-tai alaspäin, väärään suuntaan.

Vierailija
14/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä ovat, kesällä hiukan turhan kuumia käyttää tosin.

Vierailija
15/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne muotoilevat auttaa ja ryhdistää, kunhan ovat oikean kokoiset ja malliset - riittävän pitkälle / laajalle alalle ulottuvat. Netistä on vähän arpapeliä tilailla.

Täsmälleen näin, eli vaatteiden tulee olla oikean kokoiset. Rintaliivitkään eivät saa olla liian pienet/isot, vaan niiden tulee olla täsmälleen oikean kokoiset istuakseen kauniisti ja ollakseen tarkoitukseensa sopivat, joten sama asia on myös muotoilevissa alusasuissa. Netistä en tilaisi.

Muotoilevat kauniit alusvaatteet, jalkojen ja käsivarsien iho kuntoon, myös polvien ja kyynärpäiden siis, naama, dekoltee ja hiukset kuntoon, jalkaan hyvät kengät, selkä suoraksi ja menoksi siis vain.

Vierailija
16/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä.

Olit liian iso vaatteisiisi. Se ei ole vaatteen vika.

Vierailija
17/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne auttaa ja muotoilee mutta ei niitä kestä kuin hetken. Parempi vähän liian iso kuin liian tiukka.

Etsisin mielummin kyllä hyvinistuvan asun. Ei ole kiva jossain juhlissa istua vartalo kireenä.

Vierailija
18/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä.

En ole koskaan painanut yli 56 kg, ehkä ei ollut tarpeeksi massaa suojaamassa sisuskaluja paineelta.

Vierailija
19/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä pikapaasto. Parin päivän tiukka pätkäpaasto jos et kestä kokonaan olla ilman ruokaa.

Vierailija
20/21 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä.

Jos mahalla on tapana turvota päivän mittaan, ei noita muotoilevia alusvaatteita tai myöskään esim korkeavyötäröisiä farkkuja vaan voi käyttää. Mulla on ärtyvä suoli ja vatsa turpoilee arvaamatta vaikken edes söisi, siispä vaate saattaa olla oikein hyvä tai jopa väljä päälle laittaessa ja sietämättömän puristava myöhemmin päivällä/illalla. Silloin se on vaan pakko saada heti pois päältä.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan