Käyttiin miehen kanssa syömässä ravintolassa ill sisilianossa (jumbossa) olen pöyristynyt laskusta
Otimme alkukeitot, pääruaksi risotot ja lasit viiniä.
Tähän kaikkeen upposi rahaa 69 euroa :0.
Meitä tosiaankin oli vain kaksi.
Sanomattakin selvää, että emme tilanneet enää jälkiruokaa
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisimme saaneet alle 20 eurolla mäkkäristä bigmacit ja kokikset ja tietysti yhteiset ranskikset. T. Ap
Hesehän oli ihan siinä lähellä tota italialaista paikkaa, miksi ette sinne menneet? Ois varmaan ollut teille sopivampi paikka.
Ja Alepa on kanssa lähellä. Sieltä maksalaatikkoa vielä halvemmalla.
Korona nostanut hintoja ravintoloissa.
No kyllä meillä on aina ollut kalliimpaa. Mieheni haluaa välillä syödä hienoissa paikoissa. Minä en kaipaa, kun en pidä mistään ravintola ruuista. Lounaspaikoissa kyllä käyn mielelläni. Kun en käytä koskaan alkoholia, ei siellä ravintolassa viitsi käydä. Miehen edustamisen vuoksi joudumme viemään vieraita ulos syömään. En oikeastaan ole mikääm mukava ravintolavieras, kun jätän suuren osan ruuastani, olen hyvin pieniruokainen ja aina aika kranttu.
Hämeentiellä Kalliossa Helsingin ainut italialainen paikka, pastat 6.90e.
Aivan normaalit hinnat on. Jos on rahasta vähänkään tiukkaa, niin kannattaa jo tilatessa miettiä mitä ottaa. Esim. alkukeitot voisi jättää pois hyvinkin ja siirtyä suoraan pääruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Hämeentiellä Kalliossa Helsingin ainut italialainen paikka, pastat 6.90e.
Ainut italialainen? Ainakin italialaisten pitämiä italialaisia ravintoloja on useita Helsingissä, useita eri hintatasoja.
No tuohan on ketjuravintola ja hinnat sen mukaisia.
Jos haluaa laadukkaampaa ruokaa, pitää maksaa enemmän.