Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suussani limakalvolla useampi kuin yksi afta, suu ihan poltteinen, mikä auttaisi?

Vierailija
25.07.2020 |

Kaikkea mahdollista olen elämäni aikana kokeillut kotikonsteilla ja ilman reseptiä saatavilla apteekin aineilla sekä hammaslääkärin laittamilla tehoaineilla, jotka auttaneet heti miten, mutta eihän joka aftaan voi olla hammaslääkäriä tilaamassa. Kertokaapas lisää keinoja niiden parantumisen nopeuttamiseksi ja sitä hitsin moista kipua syödessä ja puhuessakin välttääkseni?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hammastahnaa käytät? Oletko testannut sellaisia joissa ei ole ainesosia nimeltä sodium laureth sulfate tai sodium lauryl sulfate?

Komppaan.

Itsellä tuli aftat hammastahnasta. Hammaslääkäri suositteli juuri noita edellisiä. Sensodyne Vital toimii. Siinä paketissa on se kultaisen värinen raita.. Minulta aftat kadonneet..

Lapsella sama.

Vierailija
42/44 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sensodyne-tahnaa ja aftoja ei tule.[/quote

Olen käyttänyt myös tuota Sensodynen Orginal-tahnaa, mutta ei se välttämättä ole pitänyt aftoja loitolla suustani, silti niitä tulee, ja epäilen vahvasti nyt vadelmia syyksi ja varsisipulia sekä kirsikkatomaatteja, joita olen viime aikona nautiskellut enemmän.

Pitää olla se tän merkin Vital.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftat suussa- eli suolistossa jotain ongelmia

Esim hoitamattomana keliakiassa ilmenee aftoja suussa. Jos on paljon ja pitkään niin miettisin että onko jotain suoliston ongelmaa

Osta apteekista klooripitoista suupurkutetta ja käytä ohjeen mukaan, auttaa.

Vierailija
44/44 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hunajaa aftalle! T. hammashoitaja

En tiedä auttaako pelkkä hunaja, mutta ainakin proposil auttoi omasta kokemuksesta.

Suosittelen vahvasti kokeilemaan.  Saa myös suihkeena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän