Kristitty, uskotko että elämme lopun aikoja?
Kommentit (156)
Lopun aika alkoi kun Jeesus tuli ja herran päivä . Oli. Kun tulee loppu alkuaineet sulaa ei sitä tarvi miettiä pitää evankelioida eikä varastaa. Eikä vainota muita kristittyjä.
On kyllä omituista elää odottaen kuolemaa. Kannattaisi elää sitä elämää täysin rinnoin!
Koska Jeesus tuli aikojen lopulla ja lopun aikaa tarkoitti apostolit . Sen pituinen se . Siis kaiken loppu on sitten kun alkuaineet sulaa kuumuudessa. Perkeleen valtaistuin on Turkissa Ilmestyskirjan mukaan ja siellä on sulttaanit faaraot Kleopatrat ....dragon on Ilmestyskirjassa ja Kiinassa juhlitaan lohikäärmettä . Budha. Jogaopettajia ja vääriä opettajia tulvii Suomeenkin lisää ja lisää sekoittaa kaikkien henget päät opetukset . Pysykää uudessa testamentissa ei kukaan lakia pysty täyttämään . Uudesta testamentista pitää osata pelastus ja sovitus eikä muuta . Rakennetaan Kos saarelle kirkko turisteille luteriskatolisanglikaani. Päästään ehtoolliselle ja Rodokselle. Mallorcalle sopii oma paikka meille suomenkielisille. Myös fuenteventuralle sopii suomenkielinen Ruotsin oma paikka. Lanzarotella missä suomalaisia käy. Ei tarvi pihistellä voidaan sopia oma hautausmaa Kanarian saarille puerto Rico maspalomas suuntaan. Luterilaisille.
Vierailija kirjoitti:
määrittele 'kristitty'....
Jumalan Pojan uskossa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tulla uskoon, olen pyytänyt Jeesusta elämääni viimeiset 3 vuotta, miksi Jeesus ei ole tullut elämääni, mitään ei ole tapahtunut, ei yhtään mitään, minut ei ole sitten määrätty pelastukseen, Jeesus siis valitsee ketkä hän pelastaa:(
Oletko lukenut raamattua ja rukoillut säännöllisesti? Ja käynyt seurakunnan tilaisuuksissa? Jeesus on sanonut, että pysykää minussa niin minä pysyn teissä. Eli on tärkeää ylläpitää suhdettaan Jeesukseen päivittäin tai usko alkaa hiipumaan.
Kasteessa saatu pojan usko pysyy . Älä pelkää minä se olen sanoo Jeesus ei elämä ei kuolema ei ihmiset ei henkivallat ei enkelit ei mikään voi erottaa meitä JJumalan rakkaudesta mikä on Jeesuksessa annettu. Älä ikinä usko vihaajia eksyttäjiä . Pojassa olet pelastunut .
Omakohtainen usko pelastaa. Lapsikaste ei pelasta. Jeesus siunasi lapsia Raamatussa, mutta ei kastanut. Pienet lapset ovat kelvollisia Jeesukselle sellaisenaan. Aikuisia kastettiin, kun he tulivat uskoon eli tekivät uskonratkaisun.
Todellakin elämme lopun aikoja. Raamatun ennustukset käyvät toteen.
Kun Jeesus syntyi betlehemissä alkoi kokonaan uusi aikakausi ja se lopun aika .
maanjäristyksiä,korona,tulivuorenpurkauksia,maanvyöryjä,ilmastonmuutos,kuivuutta,rankkasateita,arvot romahtanu,vaikeat ajat ym. kaikki täsmää
Riippuu mitä lopun aika käsitteellä tarkoitetaan. Jerusalemin piiritys ja tuho vuosina 66-70 jKr toteutti profetiat tuomion ajasta. Maailmanloppu ei tietenkään ole vielä tullut, ja saatana selvästi vaikuttaa maailmassa vielä, eli sitä ei olla tuhottu, niin jonkinlainen iso muutos on varmasti pian, ehkä se sitten se maailmanloppu, tavallaan. Koska 1000 Vuorinen valtakunta täytyy olla vielä ihan ennen kaiken loppua.
Tuhosiko Jumala myös dinosaurukset
Vierailija kirjoitti:
Uskon. Kuten kaikki kristityt viimeisen tuhat vuotta. Ei ole muuta mahdollisuutta, kun muuten uskomiselta putoisi pohja pois. Viekä ehditte kääntyä uskoon. Ja alkaa maksamaan kirkollisveroa.
Parantaako kirkollisvero maailman?
Vai onko tässä kyse siitä vanhasta "kun kolikko kirstuun kilahtaa, sielu taivaaseen vilahtaa", rahastuksesta?
En taida kääntyä tuollaiseen m a f i a - uskoon.
Kuinka monta kertaa noita lopun aikoja on jo eletty?
En ole kristitty. Mutta toivon että elämme. Ilma raisituisi edes vähän eloon jääville.
Olen joskus ollut uskossa mutta en enää uskon että elämme mutta mitä auttaa hysterisoida? Koettaa elää päivä kerrallaan olla kiltti muille ja yrittää vaan elää.
määrittele 'kristitty'....