Tyttö/nainen, voisitko seurustella kanssani?
Olen nuorehko mies 27v
180/90
Opiskelut jäi kesken, ammatti roskisdyykkari
Varallisuutta noin 140k€, vanhemmatkin hyvävaraiset
Yksinäisiä harrastuksia kuten jalkapallon potkimista, kalastusta, keihäänheittoa, sorsien syöttämistä, tietokoneella pelaamista, musiikkia
Fyysisesti ihan hyvässä kunnossa, psyykkisiä häiriöitä löytyy, mutta ei todettua mielisairautta
En käytä päihteitä
Olen joskus vähän kiero oman edun tavoittelija, mutta halutessani mukava ja luotettava. Jos jonkun koen ystäväkseni niin puolustan kaikkea mitä hän elämässään päättää tehdä.
En oikein pysy paikallani, pitää vähän väliä lähteä jonnekin vaikkei olisi mitään asiaakaan.
Kommentit (55)
Voisin seurustella. Osaan pitää puoleni ja pitäisin sinustakin hyvää huolta. Arvostan sitä että käyt työssä.
jos tarjoat kaljat ja lainaat kaljaan niin voin hetkisen viettää aikaa kanssasi. huom. vaateet päälä. maksathan joskus taxini että pääsen kavereille yöksi. 🍻👹
Vierailija kirjoitti:
En voisi.
En tykkää ihmisistä, jotka eivät pysty mihinkään pitkäjänteiseen, edes koulunköyntiin (joka nt nykyään on se vähin mihin pitäisi pystyä, työstä puhumattakaan).
En myöskään tykkää kieroista omanedun tavoitteilijoista, jotka ”voivat halutessaan olla” mukavia ja luotettavia, ja joillain Itse keksimillään ehdoilla uskollinen jos katsovat sen aiheelliseksi. Tarvitsen ja saan miehen, joka ON (aina) mukava ja luotettava ja uskollinen.
On toki hyvä, ettet käytä päihteitä Ja että on harrastuksia. Siitä on hyvä lähteä Itseään kehittämään. Mutta ei se tuota kuviota vielä pelasta.
Sama, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella. Osaan pitää puoleni ja pitäisin sinustakin hyvää huolta. Arvostan sitä että käyt työssä.
Kai tää oli vitsi?
Unelmien iskä tuleville lapsille:D
Vierailija kirjoitti:
Unelmien iskä tuleville lapsille:D
Jep, nukkuisi päivät!
En. On olemassa terveitä ja kunnollisiakin miehiä.
Psyykkiset häiriöt olisi omalla kohdallani este. Periaatteessa tuo "pitää olla koko ajan menossa" ei sinänsä haittaisi minua, mutta käytännössä se voisi ajan mittaan aiheuttaa sen, ettei arki minun kanssani oikein toimisi, kun itse taas olen rauhallisempi.
Oletko koskaan edes seurustellut vai miksi kyselet asiasta tällaisella palstalla?
En seurustelisi. Kuulostat oudolta ja itsekeskeiseltä. Onko siksi vaikeuksia sopeutua tavalliseen elämään.
Sori vaan, mutta ei onnistu. Voisin olla melkein sun mummosi. En halua ruveta lastenvahdiksi.
Ehkä. Päihteettömyys on plussaa. En tiedä kertooko kalastus ja sorsien syöttäminen mahdollisesta luontoharrastuneisuudesta, mutta se olisi iso plussa. Suurimmat turn offit kierous ja oman edun tavoittelu. Tietysti jälkimmäinen on ok, mutta ei muiden kustannuksella. Sitten tulee opiskelemattomuus ja työttömyys, jotka ymmärrän, jos kyse on väliaikaisesta elämänvaiheesta ja tavoitteita kuitenkin on.
Sori, mutta en voisi. Haluan vastavuoroisen suhteen enkä sellaista missä toimin toiselle jonain automaattina.
En ole koskaan seurustellut. Minulla on ehkä hieman heikko itsetunto kun koen olevani ''vain'' tällainen laitapuolenkulkija, vaikka rahaakin on niin silti se ei mistään näy vaan päinvastoin. Siksi kyselen tällaisella palstalla asiasta, voisiko joku nainen joskus kiinnostua. Mikään pakko minun ei ole seurustella koskaan sillä pärjään hyvin yksin. Mutta olisihan se mielenkiintoista kokea.
Ei, ei ja ei.
Pihi omaan napaan tuijottava haihattelija. Ei kiitos.