Tyttö/nainen, voisitko seurustella kanssani?
Olen nuorehko mies 27v
180/90
Opiskelut jäi kesken, ammatti roskisdyykkari
Varallisuutta noin 140k€, vanhemmatkin hyvävaraiset
Yksinäisiä harrastuksia kuten jalkapallon potkimista, kalastusta, keihäänheittoa, sorsien syöttämistä, tietokoneella pelaamista, musiikkia
Fyysisesti ihan hyvässä kunnossa, psyykkisiä häiriöitä löytyy, mutta ei todettua mielisairautta
En käytä päihteitä
Olen joskus vähän kiero oman edun tavoittelija, mutta halutessani mukava ja luotettava. Jos jonkun koen ystäväkseni niin puolustan kaikkea mitä hän elämässään päättää tehdä.
En oikein pysy paikallani, pitää vähän väliä lähteä jonnekin vaikkei olisi mitään asiaakaan.
Kommentit (55)
Tuossa varmaan tuleekin jo syyt siihen miksi käytös on tuollaista kuin on. Liekkö vanhemmat paaponeet koko iän kun rahaakin on noin paljon, tuskin roskiksista on tongittua kuitenkaan. Vaikka mistäpä sitä tietää. Jos ihminen joutuisi itse rakentamaan oman elämänsä niin siinä tulee kummasti nöyryyttä jota elämässä tarvitaan.
Millä tavalla roskisdyykkaus on ammatti?? Siis kierrätkö sinä työksesi jotain roskalavoja ja etsit tavaraa myyntiin tms?
Tuosta saa vähän sen käsityksen ettei kavereita saati ystäviä kovin paljon ole. Mikähän syy siihen sitten on? Olisiko juuri tuo luonnehäiriö, jollainen mielikuva tuosta väkisin tulee. Voi olla ettei muut halua olla kanssasi tai voit itse olla niin eristäytyvä ettet oikein osaa tai uskalla luoda läheisiä suhteita.
Kyllä tuosta saa kovin kumman kuvan ihmisestä. Puitteet ilmeisesti kunnossa mutta pää ei ole kestänyt? Onko ollut vähän liian helppoa ja nyt kun pitäisi aikuistua niin ei onnistukaan?
Kiero oman edun tavoittelija, joka osaa halutessaan olla mukava? Nyt kuulostaa aika manipuloivalta. Sanavalinnoistasi saan mielikuvan ihmisestä, joka on mukava ja luotettava silloin, kun arvelee hyötyvänsä jotenkin vastapuolesta, mutta muuten ei.
Millaisia nuo psyykkiset häiriöt ovat? Mitä olet tehnyt sen eteen, että ne pysyvät hallinnassa ja sinun mielesi mahdollisimman tasapainoisena?
Tuo vuorokausirytmi ei kuulosta hyvältä. Vietän itse varsin säntillistä elämää säännöllisine vuorokausirytmeineen, vaikka joskus viikonloppuisin saatan myöhempään valvoakin ja joskus nauttia myös alkoholia. Mutta pääsääntöisesti rytmini on säännöllinen, koska voin paremmin sellaista noudattamalla kuin valvomalla ja nukkumalla ihan milloin sattuu.
Ihan uteliaisuudesta. Mikä sinussa herättäisi kiinnostukseni?
Pysy vaan naisista erossa ja muistakin ihmisistä kun ei näytä tuottavan ongelmaa. En haluaisi joutua uhriksesi.
Kyllä voisin seurustella. Työttömyys ei haittaa, jos sinulla on kuitenkin tekemistä elämässä ja varallisuutta elää työttömänä. Mitään päämäärää ei tarvitse olla, ainoastaan uteliaisuutta ja taipumusta innostumiseen. Epäsäännöllinen rytmi ok, koska tarvitsen kuitenkin omaa rauhaa ja hiljaisuutta omiin juttuihini. Pahin erottava tekijä voisi olla erilainen huumorintaju.
Toi sun nukkumisaikataulusi tekisi yhteiselämästä mahdotonta ja se myös viestii muutakin negatiivista elämäntavoista ja -arvoista.
Yöhiippareista saa aika negatiivisen kuvan. Oletan että siksi rytmikin on vähän pielessä? Kukaan kaiketi ei päivänvalossa dyykkaa roskiksia jo siksi että voi tulla huono maine ja usein tuo homma on vielä laitonta jonka dyykkarit kyllä hyvin tietävät, eivätkä laista tunnu paljon välittävän.
Nyt tuli paljon kysymyksiä tähän.
Tosiaan olen hetkessä eläjä ja tuskastun jos joudun tekemään jotain yhtään pidempää keskittymistä tai pitkäjänteisyyttä vaativaa. Nautin riskistä ja vaaran tunteesta, mutta osaan kuitenkin vetää rajani sillä tavalla etten riskeeraa omaa tai toisten henkeä. Jos riskeeraan niin riskeeraan rahan kanssa.
Minulla on todettu jo lapsena neurologinen häiriö ja lisäksi epäilty ainakin kahta eri persoonallisuushäiriötä. Olen käynyt psykoterapiassa josta en kokenut hyötyä ja syönyt mm. mielialalääkkeitä useita kertoja. Polilla käyn kerran pari kuussa keskustelemassa.
Olen aika säästäväinen ja nipistän yleensä jokaisen pennin jonka pystyn. Jos pystyn säästämään euron ajamalla kilometrin kauppaan, niin teen sen.
Joskus teen hölmöjä päätöksiä elämässäni mutta käyn viikottain kirkossa pyytämättä syntini anteeksi. Uskon, että jos Jumala on, niin hänellä on omien sanojensa mukaan velvollisuus antaa synnit anteeksi, jos henkilö tahtoo ne saada. En siis ole ns. vakaumuksellinen uskova, vaan voin jopa sanoa hieman epäileväni Jumalan olemassaoloa. Kuitenkin koen olevani ns. uskonnollinen.
Ja joo, liikun ulkona lähinnä öisin. Siksi rytmikin on pielessä.
Kyllä sen nuori mies itse tietää jos naiset kiinnostuu
Kotona ollessani yleensä katselen youtubesta mielenkiintoisia videoita tai pelaan tietokoneella.
Kavereita ei ihan hirveästi kyllä ole, eikä ole ennenkään ollut. Koulussakin olin hyvin yksinäinen ja syrjäänvetäytyvä.
Mitä annettavaa sinulla on naiselle?
Mikä sinusta tekee hyvän kumppanin?
Kuulostaa siltä, että haluat vain saada naisen mutta et ole ollenkaan miettinyt sitä, mitä nainen saa parisuhteesta kanssasi. Pelkästään noilla kertomillasi spekseillä kukaan tuskin matkaasi lähtee.
Käy kirkossa muttei usko jumalaan :D Outo tyyppi kertakaikkiaan.
Ehkä, riippuu synkkaisiko, millaista suhdetta haet ja miellyttääkö naama jne.
Veikkaanpa että tämä tyyppi pitäisi naista pari viikkoa ja vaihtaisi sitten parempaan. Ja taas sama kierros uudelleen.
En voisi.
En tykkää ihmisistä, jotka eivät pysty mihinkään pitkäjänteiseen, edes koulunköyntiin (joka nt nykyään on se vähin mihin pitäisi pystyä, työstä puhumattakaan).
En myöskään tykkää kieroista omanedun tavoitteilijoista, jotka ”voivat halutessaan olla” mukavia ja luotettavia, ja joillain Itse keksimillään ehdoilla uskollinen jos katsovat sen aiheelliseksi. Tarvitsen ja saan miehen, joka ON (aina) mukava ja luotettava ja uskollinen.
On toki hyvä, ettet käytä päihteitä Ja että on harrastuksia. Siitä on hyvä lähteä Itseään kehittämään. Mutta ei se tuota kuviota vielä pelasta.