Tyttö/nainen, voisitko seurustella kanssani?
Olen nuorehko mies 27v
180/90
Opiskelut jäi kesken, ammatti roskisdyykkari
Varallisuutta noin 140k€, vanhemmatkin hyvävaraiset
Yksinäisiä harrastuksia kuten jalkapallon potkimista, kalastusta, keihäänheittoa, sorsien syöttämistä, tietokoneella pelaamista, musiikkia
Fyysisesti ihan hyvässä kunnossa, psyykkisiä häiriöitä löytyy, mutta ei todettua mielisairautta
En käytä päihteitä
Olen joskus vähän kiero oman edun tavoittelija, mutta halutessani mukava ja luotettava. Jos jonkun koen ystäväkseni niin puolustan kaikkea mitä hän elämässään päättää tehdä.
En oikein pysy paikallani, pitää vähän väliä lähteä jonnekin vaikkei olisi mitään asiaakaan.
Kommentit (55)
Oon nyt kakkakuskin avokki, ni roskisprinssi olis vaan tasonnosto 😅 eli voisin ollakin
Unohtui mainita että nukun miten sattuu. Yleensä menen nukkumaan 6-7 välillä aamulla mutta joskus olen nukkunut esim klo 13-19 välillä.
En, koska sorsille ei saa syöttää pullaa. Niiden kehitys häiriintyy ja niistä tulee luuvammaisia lentokyvyttömiä kuolemanlintuja.
En enää. Nuorempana olisin ehkä, mutta olisit saanut ryhdistäytyä opiskelujen kanssa.
Isoin ongelma on tuo vika rivi. Minä olen kotihiiri, joten ei me varmaan kauaa oltaisi toisiamme jaksaneet.
Tuskin olet armeijaa käynyt.
Aika pieni on varallisuutesi omaani verrattuna. Varmaan velkaakin on sama 140k€?
Ei kiinnosta mielusairaat miehet muutenkaan.
En. Kiero omanedun tavoittelija ei missään nimessä kiinnosta.
Oman edun tavoittelu, työttömyys ja levottomuus kallistava ein puolelle.
No en voisi:) Mun mieleen on enemmänkin sellainen söpö ja varakas yritysjohtaja, jota tapailen ja johon olen korviani myöten rakastunut:)
OK jos voit kaivaa mun nenää. Kirjoitan kaksin käsin AV:lle niin ei ole oma sormi vapaana.
Olen joskus vähän kiero oman edun tavoittelija, mutta halutessani mukava ja luotettava.
Kuulostaa narsisti-exältäni, joten ei kiitos. Hänkin oli omasta mielestään kovin luotettava ja mukava, mutta totuus oli kiero oman edun tavoittelija. Pienenä plussana sinulle, että myönnät suoraan olevasi sellainen.
Kiero, oman edun tavoittelu.. en tiedä tahtoisinko tutustua voidakseni vastata kysymykseen sen paremmin.
Ps. Ammatilla, pituudella ja omaisuudelle ei ole merkitystä.
Kyllä voisin hyvin seurustella kanssasi, tosin riippuu kuinka aktiivinen olet ja miten kehität itseäsi, esim lukemalla tai itseopiskelemalla.
Itse olen lähes aina ollut vakkarityössä, mutta varallisuutta ei juurikaan ole. Niin tai näin, se pinta ei ole asia joka minua kiinnostaa vaan ihmiset, tai sinä syvemmin.
Oman edun tavoittelijat ovat tuoneet elämään niin paljon pahaa, että en. Mitä psyykkisiä häiriöitä? En kestä vääntämistä turhista asioista, joten kaatuu myös siihen.
Mikä sinussa saisi minut rakastumaan sinuun? Siitähän se on kiinni.
Mikään kohta ei herättänyt mielenkiintoani eli en voisi seurustella kanssasi.
En voisi, varallisuus ei kiinnosta vaan päämäärätietoisuus. Kuulostaa että et ole kauhean aikaansaava, enkä jaksa enää yhtään perässä vedettävää seurustelukumppania, se on jo koettu. Lisäksi tuo unirytmi ei sovi, ei olisi oikein yhteistä tekemistä jos valvot silloin kun nukun ja päinvastoin.
Ehkä voisinkin jos kipinä syttyy. Mutta pientä säätöä kaipaat :D ;)
Tule jo tänne. Odotan sinua täällä..😉
En voisi seurustella ventovieraan kanssa, jota en ole ikinä nähnyt.