Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko valmiit etelänlomat oikeesti kuin riemuloma kanarialla

Vierailija
20.06.2013 |

Voi luoja!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 08:31"]

Haluaisin mennä etelään lomamatkalle lapsen kanssa. Haluaisin matkan olevan juuri valmismatka joka ei vaadi minulta melkein mitään. En ole koskaan ollut sellaisella :D (vaan olen seikkaillut). Nyt en halua yhtään mitään seikkailua vaan helppoutta jotta minä voin keskittyä lepäämään. Eli mitä suosittelisitte jos tavoite on vain uida ja levätä lapsen kanssa ilman tressiä.

Haluan siis, että joku mukava matkaopas paimentaa meitä turvalliseen paikkaan ja meidän ei tarvitse liikkua muualle kuin uima-altaalle, syömään ja rannalle.Muutama kauppakin voisi olla kävelymatkan päässä. Lentokaan ei saa olla liian pitkä.

[/quote]

Paikassa ei saisi olla liikaa bilettäjiä vaan se olisi sopiva lapsille. Mitään gigolojakaan en halua.

Vierailija
22/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei all Inclusive. Matkailu ei tue silloin paikallisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 08:45"]

Ei all Inclusive. Matkailu ei tue silloin paikallisia ihmisiä.

[/quote]

Valitettavaa, mutta haluaisin oikeasti levätä paikassa jossa kaikki valmiina.

Onko jollakin suositella jotain paikkaa ( ei Turkkia kuitenkaan)? Haluaisin tietenkin hyvällä omallatunnolla matkustaa, mutta koska en halua kierrellä missään niin en muutenkaan varmaan tukisi paikallisten yrityksiä :(

Vierailija
24/25 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hantta sen kertoi tänään: Somaleita on kiva kiusata.
Musliminaisia "kuolee Suomessa kuin kärpäsiä", koska he eivät saa auringonvaloa ja d-vitamiinia burkhan läpi.
Hantan tytär jatkaa: Mä kiusasin pihalle somaleita, väitin että meidän koirat on kissoja, ne tuli silittään niitä. Ne joutu meneen peseen kädet. Mä tein sen varmaan sata kertaa.

Vierailija
25/25 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna olin Sisiliassa ja opas laittoi tekstarin mulle että mitä kuuluu. Laitoin että kiitos ihan hyvin menee. Etnan retkelle oisin voinut osallistua . Muuten oli ihan omat kuviot.