Ärsyttää kun mies valittaa erään tv-ohjelman katsomisesta
Olen aivan koulussa tuohon Spartacus-sarjaan. Mies se vain jaksaa valittaa, että miksi katson moista väkivaltahöttöä jne. Ja sama valitus joka sunnuntai kun istuudun katsomaan uutta jaksoa.
Mikä ihme siinä on, että yksi ainoa sarja voi ärsyttää miestä noin kovasti? Ei ole se reilu tunti häneltä mitenkään pois.
Onko teillä muilla vastaavaa? Vai onko oma mieheni tuossa suhteessa joku ihme poikkeus?
Kommentit (3)
Eksä jaksoi aina jäkättää minulle tiettyjen ohjelmien katsomisesta. On se kyllä hienoo nyt, kun minä, aikuinen ihminen saan katsoa telkkarista ihan mitä haluan ilman että kukaan nipottaa :) Ja kuka tietää, ehkä vielä joskus löydän miehen, jolle ei ole ongelma se, mitä tv-ohjelmia katson.
Mulla puolestani menee hermo, kun edes kuulen ukkoni katsovan jotain zombiohjelmaa tai vaihtoehtoisesti tankkipelin ohjevideoita netistä. Huuuuhh..
Osta nauhoittava digiboxi jos ei jo ole! Meillä on ollut se jo vuosia ja äänitän ohjelmia, mitä en voi katsoa sillä hetkellä. Mun mies ei voi sietää Teuvoa ja muita sisustushomoja, mutta eipä haittaa, katson niitä kun on hyvä hetki, ei paljon miehen mielipiteet kiinnosta. ;-)