Avaruudessa on loputon määrä "sinuja", millaista lauantai-iltaa toivot kosmisen kopiosi viettävän?
Teillä on yhtenevät päämäärät ja tosiasiassa kukaan teistä ei ole koskaan yksin. Minkä kopiosi kanssa haluaisit viettää lauantai-iltaa?
Kommentit (34)
Toivon, että se on tähtikirkkaassa illassa grillaamassa merellä itse kalastettua kuhaa, ja paistaa kanttarelleja ja uusia perunoita.
Lasissa tietenkin hyvää punaviiniä tulien loimotuksen äärellä ..
Zincc
Vierailija kirjoitti:
Toivon kopioilleni
kopio 1) hillitöntä ja upeaa seksiä suosikkinäyttelijäni kanssa
kopio 2) kivutonta oloa rauhassa kotona
kopio 3) ravintolaillallinen huippuravintolassa parhaiden ystävien kanssa
kopio 4) Sanna Marinin tilalla tekemässä paljon parempia päätöksiä
kopio 5) ottamassa vastaan suosionosoituksia maailman suosituimmassa konserttitalossa erittäin onnistuneesta pianokonsertosta
kopio 6) taistelemassa hengestään, kun joku yrittää múrhátá
kopio 7) nunnaluostarissa valmistautumassa huomiseen nunnaksi vihkimiseen koeajan jälkeen
kopio 8) kirjoittamassa romaania, jonka jokainen kustantaja tulee hylkäämään
kopio 9) autiolla rannalla katselemassa auringonlaskua ja miettimässä, mitä mieltä tässä kaikessa on
kopio 10) kirjoittamassa tällaista samanlaista listaa, mutta ihan eri toivomuksillaSiinäpä muutamia vaihtoehtoja kopioilleni universumissa.
Haluaisin olla kopiosi, hyvät oltavat teillä enimmälseen
Vierailija kirjoitti:
Voisin viettää hetken sen kopioni kanssa, joka on elänyt terveellisesti, saanut hyvän ympäristön lapsena ja joka on nyt työelämässä, vaikka sillä on nämä mun aivot. Haluan nähdä mitä potentiaalia minullakin ehkä olisi, jos vain saisin itseäni niskasta kiinni.
Tämä elämä ei ole kiinni potentiaalista.
Zincc
Potentiaaliasi on vähennetty tahalleen tähän elämään, ja saamattomuutesikin on sitä.
Sinulla on muita tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sellaista kuin aidosti haluaa eli parempaa kuin minä joka on jumissa tässä yksinäisyydessä ja ikisinkkuudessa josta ei vissiin enää ikinä pääse eroon.
Oli siis toimintasuunnitelma nyt kesälle sekä sosiaalisen elämän että aikalailla täydellisen elämänmuutoksenkin suhteen (uusi työ ja uusi asuinkaupunki) mutta kaikki meni puihin koronan takia ja on jäissä ties kuinka kauan.
Masentaa kun ei olisi enää yhtään aikaa tällaiseen odotteluun, että koska se omannäköinen elämä oikein alkaa..
N44
Rehellistä itsetutkiskelua, toivottavasti joku teistä saa muutoksia aikaan jossain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, avaruudessa olisi minun kaltaiseni reptiliaani? Vai mikä se on?
Zinc? Luulen että jos Zinc tulee niin se tietää. Zink joskus maininnut noista
Niin mä tiedänkin. Repliaaneja ei oo olemassakaan.
Mut shapeshiftereitä on ;)
Zincc
That´s the point ..
Joskus shapeshifterit vaan säikyttelee huvikseen foliohattuja esiintymällä repliaaneina ..
Zinc
Yksinkertaista .. ;)
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen gangbang kokemuksen oman muijan kanssa.
Ei ärsyttäisi toisten naama ketään, ja tasan samanlaiset otteet, kullit yms olisi.
Osa minuista voisi käydä tupakilla, jotkut kokkailla ruokaa. Joku toisin oluen siihen naiskentelun lomaan.
Yksi lämmittäisi saunaa jne
Mistä näin surkeeta henkilökuntaa oikein tulee !
Zincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon kopioilleni
kopio 5) ottamassa vastaan suosionosoituksia maailman suosituimmassa konserttitalossa erittäin onnistuneesta pianokonsertosta
kopio 7) nunnaluostarissa valmistautumassa huomiseen nunnaksi vihkimiseen koeajan jälkeen
kopio 9) autiolla rannalla katselemassa auringonlaskua ja miettimässä, mitä mieltä tässä kaikessa on
kopio 10) kirjoittamassa tällaista samanlaista listaa, mutta ihan eri toivomuksillaSiinäpä muutamia vaihtoehtoja kopioilleni universumissa.
Live Your to the fullest, let this soul die like a man
Lauantai lienee tuntematon käsite muualla avaruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon kopioilleni
Live Your to the fullest, let this soul die like a man
Liirum Laarum
Toivoisin kopioni elävän sellaista elämää, josta itse haaveilen. Hän olisi aika suosittu ja muiden mielestä mukava sekä rohkea ihminen, jolla olisi omanlainen tyyli ja harrastaisi monia asioita. Olisi myös hyvä ihminen ja tekisi kaikkea sellaista mikä parantaisi monien ihmisten elämää ja auttaisi myös eläimiä. Muuten haluaisi aina ja ennenkaikkea uskaltaisi puolustaa heikompia. Tekisi monia juttuja eikä miettisi mitä muut sanovat. Kulkisi omaa tietään ja tekisi asiat aina niin kuin itse tahtoisi ilman epäröintiä. Kävisi paljon konserteissa, ulkomailla, harrastaisi kaikkea aina urheilusta soittamiseen sekä tapaisi paljon ihmisiä kotimaasta ja ulkomailta. Asuisi ehkä kuitenkin maalla omassa talossa, mutta kävisi paljon kaupungissa myös. Talossa olisi hieno puutarha ja muutenkin elämä sellaista luonnonläheistä. Ammattina mieluiten rekkakuski ja vahvasti kaikessa soittamisessa myös mukana ja mieluiten jonkun bändinkin jäsen. Hänellä olisi ainakin hyviä ystäviä ja ehkä kumppanikin. Olisi onnellinen elämäänsä.
Itse täytän jotkin kohdat, mutta muuten olen vain kopio siitä mitä tahtoisin olla.
Voisin viettää hetken sen kopioni kanssa, joka on elänyt terveellisesti, saanut hyvän ympäristön lapsena ja joka on nyt työelämässä, vaikka sillä on nämä mun aivot. Haluan nähdä mitä potentiaalia minullakin ehkä olisi, jos vain saisin itseäni niskasta kiinni.