Avaruudessa on loputon määrä "sinuja", millaista lauantai-iltaa toivot kosmisen kopiosi viettävän?
Teillä on yhtenevät päämäärät ja tosiasiassa kukaan teistä ei ole koskaan yksin. Minkä kopiosi kanssa haluaisit viettää lauantai-iltaa?
Kommentit (34)
Tarkkailisin kopiota kirjastossa mitkä kirjat se lainaa
Kysyisin, voiko hänkin yhtä huonosti mieleltään kuin minä ja miten hän pärjäilee.
Ai, avaruudessa olisi minun kaltaiseni reptiliaani? Vai mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Veisin kopioi pitsalle. Valittaisin päivän hankaluuksista
Siellä jauhatte loputtomasti!
Elämä on animaatio, jossa ääretön määrä pysähtyneitä todellisuuksia seuraa toisiaan.
Viettävän rietasta seksi-iltaa av mammojen kanssa.
Sellaisen gangbang kokemuksen oman muijan kanssa.
Ei ärsyttäisi toisten naama ketään, ja tasan samanlaiset otteet, kullit yms olisi.
Osa minuista voisi käydä tupakilla, jotkut kokkailla ruokaa. Joku toisin oluen siihen naiskentelun lomaan.
Yksi lämmittäisi saunaa jne
Minäni laulaa jossain. On lahjakas ja ilmaisee itseään. On sosiaalinen ja viettää rakkaiden ympäröimänä aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on animaatio, jossa ääretön määrä pysähtyneitä todellisuuksia seuraa toisiaan.
Ja ne kaikki ovat olemassa samaan aikaan, koska aikaa ei ole olemassa muuten kuin ihmisen mielessä.
Omat kopiot on aika nynneröiyä mutta varmaan moni heistä nukkuu teltassa ensiyön, luulisin näiden tähtitieteellisten tapahtumien kiinnostavan valtaosaa meistä. Tietty ne minusta tai meistä jotka sortui huumeisiin tai alkoholiin tai elää toisessa ajassa saaden energiaa mustista aukoista niin voi olla voittopuolisesti eri mieltä mutta päästään kyllä yhteisymmärryksseen
Tietysti samanlaista kuin itsekin vietän, koska se olisi kopioni. Lisäksi minun tapani elää elämääni on paras mahdollinen ja kaikkien muidenkin pitäisi elää samoin kuin minä. Koska minä tiedän, mikä on parasta itselleni ja kaikille muillekin. Minä, minä, minä!
Ps. Ihme, ettei tämä ole itsestään selvää kaikille muillekin, vaan on kaikenlaisia väärineläjiä. 😤
Toivottavasti niillä edes on elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ai, avaruudessa olisi minun kaltaiseni reptiliaani? Vai mikä se on?
Zinc? Luulen että jos Zinc tulee niin se tietää. Zink joskus maininnut noista
Toivottavasti sellaista kuin aidosti haluaa eli parempaa kuin minä joka on jumissa tässä yksinäisyydessä ja ikisinkkuudessa josta ei vissiin enää ikinä pääse eroon.
Oli siis toimintasuunnitelma nyt kesälle sekä sosiaalisen elämän että aikalailla täydellisen elämänmuutoksenkin suhteen (uusi työ ja uusi asuinkaupunki) mutta kaikki meni puihin koronan takia ja on jäissä ties kuinka kauan.
Masentaa kun ei olisi enää yhtään aikaa tällaiseen odotteluun, että koska se omannäköinen elämä oikein alkaa..
N44
Toivon kopioilleni
kopio 1) hillitöntä ja upeaa seksiä suosikkinäyttelijäni kanssa
kopio 2) kivutonta oloa rauhassa kotona
kopio 3) ravintolaillallinen huippuravintolassa parhaiden ystävien kanssa
kopio 4) Sanna Marinin tilalla tekemässä paljon parempia päätöksiä
kopio 5) ottamassa vastaan suosionosoituksia maailman suosituimmassa konserttitalossa erittäin onnistuneesta pianokonsertosta
kopio 6) taistelemassa hengestään, kun joku yrittää múrhátá
kopio 7) nunnaluostarissa valmistautumassa huomiseen nunnaksi vihkimiseen koeajan jälkeen
kopio 8) kirjoittamassa romaania, jonka jokainen kustantaja tulee hylkäämään
kopio 9) autiolla rannalla katselemassa auringonlaskua ja miettimässä, mitä mieltä tässä kaikessa on
kopio 10) kirjoittamassa tällaista samanlaista listaa, mutta ihan eri toivomuksilla
Siinäpä muutamia vaihtoehtoja kopioilleni universumissa.
Kosminen paremmin pärjäävä kopioni on tänään päivystämässä teho-osaston lääkärinä. Hän ei voisi tavata minua.
Veisin kopioi pitsalle. Valittaisin päivän hankaluuksista