Oletko kyllästynyt eniten TV:n ruoka-, sisustus- vai laihdutusohjelmiin?
Kommentit (13)
Laihdutusohjelmista en ole tykännyt koskaan, joten ne on kyllästyttäneet alusta asti.
sisustusohjelmiin. tuntuu että kaikki suomalaiset on ihan samanlaisia (aina tehdään sisustus samalla tyylillä) tai sitten ne on amerikkalaisia hurja remontti -tyylisiä jossa tehdään radikaaleja muutoksia kahdessa päivässä tms. ja ne lopputulokset ainakin mua jää aina arveluttamaan, ei voi olla kovin laadukasta ja kestävää.
Ruokaohjelmiin! Tosin en ole koskaan ymmärtänyt niitä. Siis jotain masterchef tms, "reseptiohjelmat" vielä jotenkin ymmärrän. Laihdutus- ja sisutusohjelmissa näkeen ennen ja jälkeen kuvat, ruokaohjelmista jää jotain pahasti uupumaan kun ei niitä ruokia pysty maistamaan!
En. Just lemppareita, en tosin kaikkia vahtaa, vain parhaat.
Ruokaohjelmat. Ei vaan jaksa kiinnostaa.
Sisustusohjelmiin. Yleensä ne sisustukset on ihan karseita.
En, kun olen kyllästynyt telkkarin katsomiseen yleensäkin. Viimeksi katsoin Forrest Cumpin loppua ja sen jälkeen en ole telkkua aukaissut ollenkaan.
Ainakin siihen, että niitä samoja ohjelmia junnataan yhä uudelleen ja uudelleen uusintoina. Ei kukaan jaksa.
Olen kyllästynyt melkein kaikkeen tv:n tarjontaan. Oikeastaan katson enää paria dekkarisarjaa ja joidenkin 80- ja 90-luvun sarjojen uusintoja.
Olen kyllästynyt ruoka-, sisustus- ja puutarhaohjelmiin. Laihdutusohjelmia katson mielenkiinnosta, koska haluan nähdä miten paljon muuttuvat ohjelman aikana. Samoin olen kyllästynyt kaikkiin neljän tähden illallisiin ja talkoisiin...
Erioten ruokaohjelmiin. Ei niistä ole mitään hyötyä/iloa, koskaan ei kaapissa juuri niitä raakaaineita ole mitä tekevät ja kuka jaksaa kaupassa muistaa mitä niissä oli ja miten tehtiin. On hyvä keittokirja josta katson jos en osaa jotain...POIS KAIKKI KOKKAUSOHJELMAT+ VÄHEMMÄN SISUSTUS- JA LAIHISOHJELMIA!!!!
Olen myöskin kyllästynyt näihin kodin päivitys ohjelmiin, jossa kaikki kodit "päivitetään" valkoisiksi ja näyttäsi siltä, että puusepän taitoja ei tarvita lainkaan, kun kaikki on suorakulmaan leikattua valkoista levyä. Missään ei saa näkyä elettyä kodin historiaa, ei värejä, ei myöskään tekijän käden taitoa. Kaikki päivitetään hajuttomiksi ja mauttomiksi.
Ainakin J.Oliverin ikuisiin uusintoihin.