Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa miehen mielenkiinnon?

Vierailija
25.07.2020 |

Miten naiset olette tunnistaneet, kun tuttavallinen mies on ollut teistä kiinnostunut? Miten erottaa ystävällisen käytöksen varsinaisesta kiinnostuksesta? Entä miten käyttäytyy mies, joka ei halua näyttää olevansa kiinnostunut?

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä katseita, hakeutuu lähelle, nauraa sun jutuille. Kyselee kysymyksiä, katsoo silmiin. On kiinnostunut sinusta.

No eipä ole pitänyt paikkaansa. Muutaman kerran mies on käyttätynyt näin, ja kun olen rohkaistunut tekemään aloitteen, mies on ihmetellyt että mistä nyt sellaisen idean olen saanut päähäni.

Viimeksi näin kävi työkaverin kanssa, joka soitteli monen tunnin puheluita, kehui mua, flirttaili, muutenkin hakeutui aina lähelle, lähetteli kuvia päivästään ja itsestään, kyseli minusta, halusi tietää koko elämäntarinani... Kun sanoin että tykkään hänestä, hän oli todella järkyttynyt kun mehän olemme vain kavereita. Olisi kuulemma jo iskenyt minut kauan sitten jos olisi ollut kiinnostunut. Aha.

Itsekin tuhlasin monta vuotta elämästäni odottamalla miestä, joka kyllä katseli pitkään ja antoi ikäänkuin olettaa, mutta ei koskaan tehnyt mitään asian eteen. Olen 90% varma, että hän olisi lähtenyt kanssani kaljalle jos olisin pyytänyt, mutta niin vain molemmat pysyimme sinkkuina.

No juu, mutta tosiaan minä olen aina tehnyt aloitteen, eikä se ole koskaan kannattanut. Olen vain nolannut itseni ja saanut tylyn torjunnan...

Itse jotenkin pidättäydyn tekemästä aloitteita juuri sen takia, että on sellainen tunne, että jos mies oikeasti olisi kiinnostunut, hän tekisi jotain sen eteen.

Sama. Ei kai mies jätä aloitetta tekemättä jos on oikeasti kiinnostunut ja on mahdollisuus että joku muu ehtii ennen häntä.

Jep. En usko että jättää. Toisekseen, jos mies on todella kiinnostunut, mutta ei vaan saa aikaiseksi tehdä asian suhteen mitään, tai ei uskalla, niin ei sekään mitään hyvää kerro. Lopulta se on kuitenkin aika pieni juttu pyytää jotain kahville. Ja joo, olen itsekin tehnyt niitä aloitteita, joista osa johtanut johonkin ja osa ei mihinkään.

Nomutta miten olet voinut tehdä aloitteita, jos odotat niitä aina miehiltä? Koska eihän sellanen saamaton mies ole mistään kotoisin, jota itse joudut lähestyä. Ihme sekavia puheita naisilla.

Täällä on useampikin nainen vastailemassa. Emme ole kaikki samanlaisia.

Niin niin, ette ole samanlaisia mutta taas toisaalta olette samanlaisia. Riippuu aivan siitä missä mielessä miehen jutut pitää ampua alas.

Voitko mennä jankuttamaan tätä miehet vs. naiset vastakkainasettelua jonnekin muualle tai tehdä aiheelle oman ketjun?

Enemmänhän sillä on vaikutusta tähän asiaan, millainen luonne, temperamentti ja aikaisempia kokemuksia ihmisellä on kuin sukupuolella.

Vierailija
82/157 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen kun tietäisi :D

T. Neitsyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heippa vaan. Minulla on tällainen samanlainen tilanne käynnissä.

En vaan kertakaikkiaan ole uskaltanut kakaista ulos kiinnostustani,koska joudumme olemaan toistemme kanssa tekemisissä jatkossakin säännöllisesti.

Haluan välttää kiusallisia tilanteita.

Olemme viestitelleet toisimmelle vain pari kertaa ja sieltä ei tunnu tulevan samaa vastakaikua kuin face to face, jolloin on juteltu ja tutustuttu useamman tunnin ajan.

Varmuudella olemme viihtyneet kaksin, koska molemmat olemme niin sanoneet toisillemme.

Nyt vain odottelen rauhassa seuraavaa yhteydenottoa hänen suunnaltaan, en halua olla koko ajan se, jonka täytyy kysyä tai laittaa viestiä, koska nähdään.

Kiinnostunut olen kyllä, mutta olen huono kertomaan tunteistani suoraan ja toisaalta haluan tutustua rauhassa, aluksi yhteisen harrastuksemme parissa.

Minkälaisista eleistä tai käytöksestä olet sitten päätellyt kiinnostusta olevan? Tietty toi, että on suoraan sanonut viihtyvänsä seurassasi on aika varma merkki.

Hän käyttäytyy hyvinkin flirtisti sekä tekee alitajunnasta huomaamatta kunpuavia juttuja.

Ei toki koko aikaa, mutta usein.

Olemme myös jutelleet aika syvällisistäkin asioista, joita ei kerrota kenelle tahansa tuttavalle tai kaverille.

Minulla on naispuolinen kaveri joka tekee tätä samaa kaikkien miespuolisten tuttujensa kanssa.

Itsekin voisin vaikka vannoa, että kukaan nainen ei ole koskaan ollut yhtä kiinnostunut minusta, mutta toisaalta noissa syvällisissä keskusteluissa on myös käynyt ilmi kuinka hän rakastaaa poikaystäväänsä, ja tekisi kyllä aloitteen jos olisi jostakusta kiinnostunut.

Ei niistä naisista vaan ikinä tiedä.

Vierailija
84/157 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan kertakaikkiaan ole uskaltanut kakaista ulos kiinnostustani,koska joudumme olemaan toistemme kanssa tekemisissä jatkossakin säännöllisesti.

Olemme viestitelleet toisimmelle vain pari kertaa ja sieltä ei tunnu tulevan samaa vastakaikua kuin face to face, jolloin on juteltu ja tutustuttu useamman tunnin ajan.

Varmuudella olemme viihtyneet kaksin, koska molemmat olemme niin sanoneet toisillemme.

Nyt vain odottelen rauhassa seuraavaa yhteydenottoa hänen suunnaltaan, en halua olla koko ajan se, jonka täytyy kysyä tai laittaa viestiä, koska nähdään.

Kiinnostunut olen kyllä, mutta olen huono kertomaan tunteistani suoraan ja toisaalta haluan tutustua rauhassa, aluksi yhteisen harrastuksemme parissa.

Minkälaisista eleistä tai käytöksestä olet sitten päätellyt kiinnostusta olevan? Tietty toi, että on suoraan sanonut viihtyvänsä seurassasi on aika varma merkki.

Hän käyttäytyy hyvinkin flirtisti sekä tekee alitajunnasta huomaamatta kunpuavia juttuja.

Olemme myös jutelleet aika syvällisistäkin asioista, joita ei kerrota kenelle tahansa tuttavalle tai kaverille.

Minulla on naispuolinen kaveri joka tekee tätä samaa kaikkien miespuolisten tuttujensa kanssa.

Itsekin voisin vaikka vannoa, että kukaan nainen ei ole koskaan ollut yhtä kiinnostunut minusta, mutta toisaalta noissa syvällisissä keskusteluissa on myös käynyt ilmi kuinka hän rakastaaa poikaystäväänsä, ja tekisi kyllä aloitteen jos olisi jostakusta kiinnostunut.

No, tää on yksi mistä tietää, että mies EI ole kiinnostunut: hän mainitsee naisystävänsä. Kiinnostuneet miehet puolestaan eivät ikinä mainitse naisystäväänsä, vaikka sellainen olisikin.

Vierailija
85/157 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Neitsyt

Moi neitsyt.

Vierailija
86/157 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyse aikuisesta fiksusta ihmisestä, joten en usko, että hän olisi tuonkaltainen kiusanhenki.

Jos onkin, niin sitten on ja petyn syvästi.

Vierailija
87/157 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyse aikuisesta fiksusta ihmisestä, joten en usko, että hän olisi tuonkaltainen kiusanhenki.

Jos onkin, niin sitten on ja petyn syvästi.

En kyllä voi kuvitella, että mies käyttäytyisi ko. tavalla. Nainenkin on joko tosi paatunut peluri tai sitten naiivi.

Vierailija
88/157 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kiinnostunut eräästä naisesta baarissa. Koskettelin hänen hanuriaan kun hän oli tanssimassa. En onnistunut hurmaamaan häntä vaan hän työnsi minut pois. Masennuin ja lähdin kotiin nukkumaan.

Miksi tätä on alapeukutettu? Tässähän juurikin vastataan siihen mitä ap kysyy.

Vierailija
89/157 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Neitsyt

Moi neitsyt.

Moi vaan.

Vierailija
90/157 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kiinnostunut eräästä naisesta baarissa. Koskettelin hänen hanuriaan kun hän oli tanssimassa. En onnistunut hurmaamaan häntä vaan hän työnsi minut pois. Masennuin ja lähdin kotiin nukkumaan.

Miksi tätä on alapeukutettu? Tässähän juurikin vastataan siihen mitä ap kysyy.

Eiköhän se nyt ole itsestäänselvää, että jos käydään hanuriin käsiksi, kiinnostusta on.

Vierailija
91/157 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kysyneet treffeille. Tai numeroa. Itse olen tehnyt saman jos olen ollut kiinnostunut. Suora puhe toimii.

Vierailija
92/157 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

E olet aivan älyttömän ihana terveisin R.

Olen aivan ihastunut sinuun.

Etunimissämme on sama määrä kirjaimia.

Vierailija
93/157 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kysyneet treffeille. Tai numeroa. Itse olen tehnyt saman jos olen ollut kiinnostunut. Suora puhe toimii.

Eli jos toinen osapuoli ei kysy suoraan, toivoa ei ole.

Vierailija
94/157 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E olet aivan älyttömän ihana terveisin R.

Olen aivan ihastunut sinuun.

Etunimissämme on sama määrä kirjaimia.

Väärä ketju.

Vierailija
95/157 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tulkita mitään piiloviestejä?

Eikö voi vain olla oma itsensä ja antaa kiinnostuksen näkyä kehonkielessään, ja ihan vain avata suunsa ja kysyä, josko toinen olisi kiinnostunut muussakin kuin kaverimielessä?

Miksi ei voi sanoa sille mukavalle henkilölle, että "sä olet kyllä kiva tyyppi, viihdyn sun seurassa, ja mielelläni lähtisin sun kanssa vaikka ulos syömään/treffeille, jos sua kiinnostaa?"

?

Miten miehenä reagoisit tuollaiseen kutsuun?

Jos minäkin olen viihtynyt naisen seurassa, niin ilman muuta suostuisin.

Minun aloitetta ei ainakaan kannata jäädä odottamaan, koska oman kokemukseni mukaan minun seurassa viihtyvät vain sellaiset naiset, jotka ovat liikkeellä puhtaasti kaveripohjalta.

M40

Vierailija
96/157 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se katsoo sinua "sillä lailla" ja ehkä jopa lähestyy sinua yrittämällä jotain jutustelun tapaista, ei sitä voi olla huomaamatta. 

Vierailija
97/157 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseista sen tunnistaa ja myös siitä, että jäätyy ja panikoituu tilanteessa :)

Riippuu tilanteesta.

Mitä enemmän olen kiinnostunut jostakusta, sitä paremmin pystyn katsomaan silmiin ja keskustelemaan normaalisti kaikesta muusta.

Jos taas en ole ollenkaan kiinnostunut, välttelen katsekontaktia ja puhumista.

M40

Vierailija
98/157 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö voi vain olla oma itsensä ja antaa kiinnostuksen näkyä kehonkielessään, ja ihan vain avata suunsa ja kysyä, josko toinen olisi kiinnostunut muussakin kuin kaverimielessä?

Miksi ei voi sanoa sille mukavalle henkilölle, että "sä olet kyllä kiva tyyppi, viihdyn sun seurassa, ja mielelläni lähtisin sun kanssa vaikka ulos syömään/treffeille, jos sua kiinnostaa?"

?

Koska miehet eivät ole kiinnostuneita liian helpoista naisista muuten kuin panomielessä. Laatunaista pitää saada jahdata.

So? Ei naisetkaan ole kiinnostuneita helpoista miehistä muuten kuin krpinä eli kertapanoina. Laatumiehen annetaan jahdata

Vierailija
99/157 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Koska miehet eivät ole kiinnostuneita liian helpoista naisista muuten kuin panomielessä. Laatunaista pitää saada jahdata.

So? Ei naisetkaan ole kiinnostuneita helpoista miehistä muuten kuin krpinä eli kertapanoina. Laatumiehen annetaan jahdata

No juuri niin: miehen pitää saada jahdata ja naisen pitää saada olla jahdattuna.

Vierailija
100/157 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseista sen tunnistaa ja myös siitä, että jäätyy ja panikoituu tilanteessa :)

Riippuu tilanteesta.

Mitä enemmän olen kiinnostunut jostakusta, sitä paremmin pystyn katsomaan silmiin ja keskustelemaan normaalisti kaikesta muusta.

Jos taas en ole ollenkaan kiinnostunut, välttelen katsekontaktia ja puhumista.

M40

Mistä se sitten kertoo, jos tyyppi on ottanut katsekontaktia ja jutellut ja ilmeisesti ihan mielellään viettää aikaa seurassasi, mutta sitten yhtäkkiä alkaa välttämään katsekontaktia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän