Kohta saadaan rokote!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006582292.html
kestäkää vielä pari kuukautta!
Kommentit (72)
Hyvä että hoitsut testaa sen ensin.
Hyvä jos kaikkien eivät ota sitä, halukkaille riittää paremmin. Haluan rokotteen lapselleni, mutta pelkään, että lapset eivät ole jonovuorossa kuin pitkän ajan päästä vasta. Itse saan sen työn puolesta ja otan heti, kun mahdollista. Lapsesta olen huolissani eniten. Mutta sitä nopeammin hän saa sen, mitä useammat palstamammat eivät ota omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Miten virukseen voi saada rokotteen? Miksei HIV:n ole rokotetta? Joku tässä ei täsmää. Jos tulisikin hetkellinen immuniteetti, mitä sitten. Joudut ottamaan rokotteen about 4 kertaa vuodessa. Mitkähän sen haittavaikutukset ovat?
Erittäin moniin virustauteihin on olemassa toimiva rokote. Miksi luulet ettei voisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti kokoon hutaistu rokote. Kuka sitä uskaltaa ottaa? Luulen, että hoitoalalla käy kato, jos heidät pakoitetaan ottamaan rokote. Itse hoitajana lopetan työt samantien. En halua olla mikään koekaniini.
Pakoitetaan ottamaan rokoite. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ihmispelkoiset laiskurit tässä ketjussa toivovat ettei rokotetta saada, että saavat jatkossakin rauhassa kökkiä kotonaan ja tuntea itsensä tärkeäksi maalaillessaan piruja seinille :D
Ei kukaan estä teitä erakoitumasta vaikka elämä jatkuisikin, älkää pelätkö.
Höpsistä. Mun mielestä on ihan hyvä, jos rokote tulee ja rokotehaluiset ottavat sen. Sitten me muut voidaan seurata joitakin vuosia - vaikka eristyksissäkin - ja katsoa, mitä rokote sen saaneille aiheutti. Sen jälkeen voi taas arvioida, ottaisiko itse vai ei. Ihan kuten nasupiikin kanssakin. Ottakoot ekana ne, jotka haluavat olla koekaniineja.
Vierailija kirjoitti:
Käy ku apinoiden planeetassa:D
Tämähän on apinoiden planeetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti kokoon hutaistu rokote. Kuka sitä uskaltaa ottaa? Luulen, että hoitoalalla käy kato, jos heidät pakoitetaan ottamaan rokote. Itse hoitajana lopetan työt samantien. En halua olla mikään koekaniini.
Oletko idiootti? Hoitoalalla ON pakko ottaa rokotteet, jos haluat jatkaa työssäsi. Esim. influenssarokote, jos et ota, työsuhdetta ei jatketa. Siis pakko on ottaa rokotteet tai jäät ilman töitä. Moniin paikkoihin pääsyvaatimus on rokotukset voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei narkolepsiaa ,niin jonossa on muitakin tauteja (uniapnea esim.)siiten alttiille jonka rokotus laukaisee.
Puhumattakaan mitä pelkästään rokote aiheuttaa vaikka ei näitä saisikaan.
Kerrotko minulle terveydenhuollon ammattilaiselle miksi unipanea olisi autoimmuunitauti?? Tiedätkö edes mikä uniapnea on?
2 Sisarustani on sairastunut uniapneaan.Toinen sikapiikin jälkeen .toinen myöhemmin.koska suvussa /sisaruksilla on 1.tyypin diabetes,keliakia mm.autoimmuunisairauksia uskon että laukaiseva tekijä on esim. rokotus.
Lisäksi on rokotusten kerrannaisvaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää olisi rokottaa lapset ja koulujen henkilökunta
itse olen peruskoulun ope ja olen sitä mieltä että lapset eivät ole korona-riskissä.
vanhusten kanssa työskentelevät s-hoitajat ym on paljon tärkeämpää rokottaa
Ne jotka rokotteen ottavat, ovat turvassa. Muut kärsiköön taudin. Vapaa valinta.
Ihan noin ollakseni 100% rehellinen, minä tai lapseni ei ota rokotetta missään nimessä t. Sotealan tt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää olisi rokottaa lapset ja koulujen henkilökunta
itse olen peruskoulun ope ja olen sitä mieltä että lapset eivät ole korona-riskissä.
vanhusten kanssa työskentelevät s-hoitajat ym on paljon tärkeämpää rokottaa
Itse olen lähärinä vanhusten hoidossa. En ottaisi rokotetta. Saa irtisanoa. Be my guest.
Vierailija kirjoitti:
Ihan noin ollakseni 100% rehellinen, minä tai lapseni ei ota rokotetta missään nimessä t. Sotealan tt
sittenpä olet väärällä alalla töissä ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko idiootti? Hoitoalalla ON pakko ottaa rokotteet, jos haluat jatkaa työssäsi. Esim. influenssarokote, jos et ota, työsuhdetta ei jatketa. Siis pakko on ottaa rokotteet tai jäät ilman töitä. Moniin paikkoihin pääsyvaatimus on rokotukset voimassa.
Pakko ja pakko. On paikkoja, joissa kukaan ei halua nähdä rokotustodistustasi.
thl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö taas. Suojaan jo nyt muita maskilla.
Vierailija kirjoitti:
thl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö taas. Suojaan jo nyt muita maskilla.
maski ei ole riittävä. Tarvitaan myös rokote
Mitä te oikein höpötätte? Ei mistään rokotteesta ole mitään varmuutta!
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka rokotteen ottavat, ovat turvassa. Muut kärsiköön taudin. Vapaa valinta.
Jaa turvassa?
Tuota Oxfordin rokotetta on kehitetty jo pidempään (vuosi/vuosia), alunperin se tosin tarkoitettiin ainakin mersiä varten. Mersin ja covidin samankaltaisuuksien vuoksi vaihto oli nopea. Eivät siis aloittaneet nollasta!!
Kerrotko minulle terveydenhuollon ammattilaiselle miksi unipanea olisi autoimmuunitauti?? Tiedätkö edes mikä uniapnea on?