Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lomailu toukokuussa tai syyskuussa

Vierailija
25.07.2020 |

jos sulla ois kesäloma toukokuussa tai syyskuussa, mitä tekisit?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaisin jo pois muuttanutta perhettäni, järjestäisin ystävilleni illanviettoja, söisin pitäkään ja hartaasti aamupaloja, tekisin ruokia, joihin yleensä ei ikinä ole aikaa, jos syyskuu osuisi lomaksi säilöisin ja tällä tavalla jo säästäisin seuraavaan lomaan pennosia, viettäisin aikaa lastenlasteni ja kummilasteni kanssa, valmistelisin joululahjoja ( yrtit ja käsityöt).

Vierailija
2/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä aina syksyllä, ja normaalisti olen 2-4 vko:a lomasta jossain (lämpimässä) ulkomailla matkoilla.

Tänä vuonna kierrän Suomea kun ulkomaille ei pääse. Tavallaan ihan hyväkin, tuntuu etten tunne Suomea niin hyvin mitä monia muita maita.

Yksi tuttu lomailee syksyllä koska metsästyskausi on silloin, eli on metsällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina kesälomani syyskuussa, paras aika matkustaa Euroopassa. Pahin ruuhka on ohi ja säät suosii. Toukokuu kävisi myös.

Vierailija
4/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän aina kesälomani syyskuussa, paras aika matkustaa Euroopassa. Pahin ruuhka on ohi ja säät suosii. Toukokuu kävisi myös.

Missä maissa yleensä käyt ja millaisia lämpötiloja silloin on? Totta on, että sitä saa kesän ikään kuin kahteen kertaan tuolla taktiikalla :)

Vierailija
5/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina 2vk toukokuussa ja toiset 2vk syyskuussa. Koskaan ei tarvitse taistella lomista ja Euroopassa hyvät kelit.

Vierailija
6/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ehkä lähtisin viikoksi ulkomaille (siis ei tänä vuonna) ja muuten olisin suomessa ja ehkä mökillä tai muuten mahdollisimman paljon luonnossa. 

heinäkuu ei ole niin tärkeä, jos on mahdollisuus käydä sukumökillä esim. viikonloppuisin heinäkuussa. 

Vierailija
7/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina 2vko kesälomaa syksyllä. Lähden ruskaretkelle pohjoiseen muutamaksi päiväksi ja muuten rentoudun vain kotona ja lenkkeilen paljon luonnossa. Rakastan syksyä.

Vierailija
8/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa oli mahdollisuus pitää lomaa milloin vain, joten pidin viikon pätkiä ympäri vuoden. Nykyisen työpaikan ainoa huono puoli on pakollinen neljän viikon loma heinäkuussa. 

Jos se kuukausi olisi jolloinkin muulloin kuin kesällä, olisin koko kuukauden ulkomailla. Kiertäisin Aasiaa ja muita mantereita.

Vierailija
9/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin matkustelemaan johonkin kivaan maahan jossa en ole vielä ollut.

Vierailija
11/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomaillut toukokuussa, ollut patikoimassa Skotlannissa. Suomessa olen tehnyt melontavaelluksen ja polkupyörävaelluksen.

Syyskuussa olen lomaillut ruskaviikolla pohjoisessa ja sinne on aikomus mennä myös tänä vuonna.

Vierailija
12/12 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä