Mistä lahjakortista olisit tyytyväinen saatuasi lahjaksi vaikka arvo olisi vain 20e?
Kommentit (44)
Auttakaa nyt! Minulla sosiaalinen etiketti hukassa.
Urjalan makeistukku! Ostin sieltä kerran 30e e-lahjakortin synttärilahjaksi. Herkut voi tilata netin kautta.
S-ryhmä tai K-ryhmä. Aina löytyy käyttöä lahjakortille.
Minkä tahansa liikkeen, jossa minulla on tapana asioida. En väheksy saamiani lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmä tai K-ryhmä. Aina löytyy käyttöä lahjakortille.
Tää olisi paras: Saa astioita, urheiluvarusteita tai voi mennä ravintolaan. Tai voi hamstrata koko rahalla vessapaperia, jos haluaa varauta korona toiseen aaltoon. Ehdottomasti paras, koska monipuolisuutensa vuoksi varmasti löytää jotain mitä tarvitsee.
Ihan mihin vaan. En ikinä ole nyrpistellyt lahjoille.
Nuorena miehenä arvostaisin Motonetin lahjakorttia.
-voi mennä paikan päälle, kaikki ei tykkää tilata netistä
-hyvin monipuolinen valikoima
-sieltä ostetaan usein 20-50 eurolla joten 20e oikein sopiva lahjakortti
Netflixiä ei ole, Spotifyta ei ole, Amazonista/Zalandosta en koskaan tilaa. Joten nuo esimerkit menisi minulta hukkaan. Mutta esim Motonet sellainen missä kaikki miehet ainakin löytää jotain.
Kahvilan
Saa työmatkalla lempikahvinsa mukaan! ☕
Mä olen aina tyytyväinen lahjoihin. Ne tarkoittaa, että haluaa muistaa. Korttikin on kiva eli mulle ei tarvi olla kallista.
Lahjakortti riippuu saajasta eli mistä tykkää. Muistamisessa ei ole mitään noloa, oli se lahja tai vain onnittelut.
Mä tykkäisin jos saisin lahjakortin käsityöliikkeeseen mutta ihan mihin vaan kelpaisi, tosin nuo ap:n mainitsemat olisi vähän ehkä outoja mulle.
Jos ei ole varma mitä saaja tarvitsee tai mistä tykkää, niin tosiaan joku S- tai K- ryhmän turvallinen valinta. Itse ennen annoin lahjakortteja läheisen pefheen lapsille, mutta tuli kauheaa draamaa kuinka ne jäävät käyttämättä, vaikka voimassa 2 vuotta. Minkään arvoista lahjaa en väheksyisi!!!
S-ryhmä täälläkin. Saa omallakin paikkakunnalla käytettyä ja varmasti löytyy jotain mitä tarvitsee.
Jos arvo on vain 20€ niin siitähän menee suuri osa jo postimaksuihin jos tilata pitää. Ja sitten joutuu laittamaan omaa rahaa että saa jotain edes, en näe oikein järkevänä,
Kirjakaupan olisi mieluisin minulle.
Ajattelin ensin lidliä, mutta kahvilakommentin luettuani innostuin siitä itsekin. Parillakympillä saa kahvilasta hemmottelua, johon ei ehkä muuten raaskisi tuhlata.
Kaikkein paras lahjakortti on 20€ seteli. Kelpaa joka paikassa. Eikä ole viimeistä käyttöpäivää.
S- tai K-ryhmä, hieroja, kirjakauppa, puutarhaliike, joku saajan harrastuksiin liittyvä liike
Kyllä tuo S-ryhmän lahjakortti on mielestäni paras.
Eikös sen voi käyttää kaikissa sen toimipisteissä kuten: Sokos (erittäin monipuolinen tavaratalo)
Prismat, S-marketit, ABC- asemat. Coffee Houset. Pressot, Emotion (kosmetiikka myymälä). Amarillot.
Se on erittäin monipuolinen lahjakortti käyttäjälleen.
Onko nolompaa antaa arvoltaan vähäinen lahjakortti, vai olla antamatta mitään? Mitä mieltä.