Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko voi lainaa saada näillä tuloilla mitä luulette?

Vierailija
20.06.2013 |

3500e brutto ja toinen 1900e bruttona. Kaksi lasta ja säästöjä 23t

Pääkaupunkiseudulta ollaan toivomassa joten aika isoa lainaa pitää harkita. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi 150e kuukaudessa miehen ylityökorvauksia.

ap

Vierailija
2/6 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon! Pankkien sivuilla on laskureita tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

300-400 tonnia?

Vierailija
4/6 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10% omapääoma tai muita vakuuksia vaativat.

Meillä yht 8500€ brutto / kk. Omapääomaa 30t€.

Riippuen pankista 280-350 000€

Vierailija
5/6 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti tarvitsetko lainaa ylipäätään. tiedätkö pankkitermin populismi, obligaatio ja valtapaperi niiden erot, prosenttien arvioiminen voi mennä pahasti pieleen. täytyy tietää ne pankkiasiat hyvin koska ei aina saa sitä hyvää neuvoa asiantuntijaltakaan.

varsinkin kun haluaisitte ison summan se on tärkeätä itse arvioida vaihtoehdot verrattuna siihen että itse säästätte ja kuinka paljon vähemmän sitten maksatte siinä. rahankäyttöasiantuntijat sanovat kaikki saman älä ota lainaa. ei lainoihin mieluummin kannattaisi sotkeutua jos ei hengenvaarasta kyse. voisitte vaikka säästää ne rahat itse, ette saa haluamanne nyt mutta vuoden päästä.

olisiko se niin huonoa? koska pankit tekee rahaa antamalla lainoja. maksat tosi paljon enemmän siihen verrattuna jos säästäisitte itse. ottakaa myös huomioon että tilanne voi muuttua. ny teillä on hyvät tulot. entä jos jotain odottamatonta tapahtuu? miten selviäisitte iso laina taakkana. se on tietysti jokaisen oma päätös ja vain te tiedätte mitä on tässä tilanteessa oikein tehdä,

mutta kuitenkin varokaa ja älkää ottako sitä taakkaa jos ei ole ihan pakko. hyvää kesää:)

Vierailija
6/6 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus laina myös auttaa. joten päätös on vain teidän.