Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkkeet ovat vieneet minulta suorituskykyni elämässäni mutta syön lääkkeitä koska minulle ollaan kehoitettu toimimaan niin.

Vierailija
25.07.2020 |

En tiedä mitä sisältöä tästä jakaisin. Otin äsken lääkkeeni ja se haittaaminun arjen toimintoihin mutta syön niitä kehoituksesta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kehoitettu vaan kehotettu.

Vierailija
2/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kehoitettu vaan kehotettu.

Vastaan ok. Ap

Kirjoitan usein puhekieltä ja kehoittaminen on jäänyt pyörimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä lääkkeistä puhut, mutta minua kehotettiin syömään mielialalääkkeitä loppuikäni. Kerroin, etten ole kiinnostunut vaan haluan lopettaa ja ne ajettiin hallitusti alas lähes 20 vuotta sitten. 

Vierailija
4/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä lääkkeistä puhut, mutta minua kehotettiin syömään mielialalääkkeitä loppuikäni. Kerroin, etten ole kiinnostunut vaan haluan lopettaa ja ne ajettiin hallitusti alas lähes 20 vuotta sitten. 

Minulle ei olla sellaista kehotettu pyynnöstäni huolimatta. Viellä aika koittaa.

Vierailija
5/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei olla sellaista kehotettu pyynnöstäni huolimatta. Viellä aika koittaa.

Minkänimisiä nappuloita sulla on käytössä?

Vierailija
6/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ei ne välttämättä ole ne lääkkeet, mitkä on vieneet sun suorituskyvyn, vaan se tauti/häiriö, johon ne on määrätty. Ennen lääkkeitä olit vaan niin sekaisin, ettet edes huomannut miten sekaisin olit.

Vierailija
7/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei ne välttämättä ole ne lääkkeet, mitkä on vieneet sun suorituskyvyn, vaan se tauti/häiriö, johon ne on määrätty. Ennen lääkkeitä olit vaan niin sekaisin, ettet edes huomannut miten sekaisin olit.

Kristallipallostako tiesit kertoa tuon? Sullekin vois joku lääkitys tehdä hyvää. Sivusta

Vierailija
8/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harvemmin niin on. Ameeban ne minustakin teki. Ihan hyvin menty ilman jo vuosia. Ja vielä paremmin kun suurimmaksi osaksi kuntouduin niiden tekemistä vaurioista.

Vierailija
9/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muinaismuija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purkeissa lukee jotain semmoista kuin Pervitin.

Vierailija
10/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle määrättiin myös lääkkeitä, jotka veivät toimintakyvyn. Kerroin lääkärille, että olen niissä lääkkeissä niin huonossa kunnossa, etten selviydy normaalista arjestani kotona lasten kanssa. Lääkäri sanoi, että vaihdetaan lääke. Seuraava lääke vei minulta pidätyskyvyn. Eli vaipoissa olisi pitänyt kulkea kodin ulkopuolella. Ja taas vaihdettiin lääke. Seuraava lääke aiheutti ahdistuneisuuden, joka oli niin paha, että suljettu osasto olisi ollut oikea osoite. Onneksi hoksasin epäillä lääkettä, ja vähensin lääkemäärän puoleen. Ahdistus helpotti sen verran, etten joutunut sinne suljetulle, ja perheen joulu oli pelastettu. Seuraava lääke aiheutti huimausta, sitä seuraava vei keskittymiskyvyn. Ja sitten oli taas vuorossa zombie-lääke. Viimeinen oli muuten täydellinen, mutta se aiheutti vesiripulin. Sen jälkeen lääkäri keksi diagnosoida minulle "ihmeparanemisen" sairaudesta, josta kukaan ikinä ei ole parantunut.

Nyt olen ollut yli vuoden ilman lääkkeitä, ja pärjään kyllä, kunhan en edes yritä miellyttää muita ihmisiä elämälläni. Aina, kun tekee jotain pientä jonkun sukulaisen mieliksi, alkaa "vanne kiristää päätä".

Vierailija
11/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muinaismuija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purkeissa lukee jotain semmoista kuin Pervitin.

Pervitin oli sotilailla käytössä. Ootko käyny isovanhempiesi lääkekaapilla? Jos oot niin niitä ei todellakaan kannata ottaa.

Mutta lääkkeet aiheuttavat ongelmia ja niissä on haittoja mutta kun ne ei usko niihin haittavaikutuksiin ja kuvittelee niiden lukevan siellä huvikseen. Esim. Tuli ongelmaa joka oli tullut samaan aikaan kuin lääke joka oli aloitettu ja lääkkeen haittavaikutuksista ei ainakaan pääse lisäämällä lääkkeen annostusta joka oli ongelmia aiheuttanutkin vaan ongelmista pääsee kun ei enää ota väärää lääkettä.

Vierailija
12/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää alkako käyttää masennuslääkkeitä! Hankkiutukaa eroon tällaisista lääkityksistä.