Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä se kertoo mielestäsi ihmisestä, joka ei ole

Vierailija
20.06.2013 |

Viiteen päivään käynyt suihkussa? vietän kesälomaa sukumökillä ja lihava täti-ihminen ei ole oikeasti käynyt suihkussa ti saunassa viiteen päivään. Onko tällainen normaalia käytöstä? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ihminen? Minulla on tosi vaikeaa saada isä suihkuun arkipäivänä...ennen kun oli töissä, kävi keskiviikkona ja lauantaina, mutta kun ei nyt tee likaista, työtä, ei kuulemma tarvitse kuin kerran viikossa...tosi tappelua vaipan vaihtokin, niitä tarvitsee lähinnä varmuuden vuoksi, vaikka vielä vessatoiminnot sujuu mutta aina ei ehdi. On sitä mieltä, että kerran viikossa vaihto riittää..

Vierailija
22/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppinen eli ei nyt niin vanha. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin kuvitella, että joku ei mökkiolosuhteissa kävisi viiteen päivään suihkussa. Ei monilla mökeillä edes ole suihkua, sauna vain.

Vierailija
24/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun on kaikki nykyajan mukavuudet mökissä!? 

Vierailija
25/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko täti? Hikoileeko paljon? Ihmiset on erilaisia, jos vaan rauhassa istuksii viileässä eikä hikoile tai tee mitään missä likaantuisi niin tuskin jokapäiväinen pesu on tarpeen?

Itse teen välillä töitä kotoa käsin, ja jos vaan istun koneella koko päivän, ehkä käyn lähikaupassa niin ei siinä likaannu eikä hikoile. Eri asia sitten jos liikkuu enemmän tai puuhaa jotain missä likaantuu. Itse olen ollut myös 5 pv pesemättä ja vielä nin että liikuin paljon ja hikoilin. Olin silloin majoittuneena 3 miehen kanssa 1 huoneen mökissä ilman juoksevaa vettä ja sähköä, saunaa tai mitään pesutilaa ei ollut ja huhtikuussa ei merivesikään oikein houkuttanut uimaan, ja kun kundeilla oli sama meininki emmekä muita ihmisiä nähneet niin... Olihan siinä melko tökyinen olo loppuvaiheessa, peseydyttiin sitten kun tultiin ihmisten ilmoille.

Vierailija
26/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn suihkussa joka toinen päivä, jolloin pesen myös hiukset. Yleensä aamulla pesasen nopeasti kainalot (ei tässä ei tarvtise olla kokonaan alasti) ja alapään (alapääsuihkulla). Minä en hikoile, enkä haise. Ihoni on sen verran kuiva, ettei se kestä joka päiväistä vedellä lotrausta. Viisi päivää on toki pitkä aika. Mutta on myös ihmisiä, joita vesi sattuu, varsinkin suihkussa, joten saattavat vältellä kontaktia sen kanssa. Itse inhoan hiustenpesua...