Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä se kertoo mielestäsi ihmisestä, joka ei ole

Vierailija
20.06.2013 |

Viiteen päivään käynyt suihkussa? vietän kesälomaa sukumökillä ja lihava täti-ihminen ei ole oikeasti käynyt suihkussa ti saunassa viiteen päivään. Onko tällainen normaalia käytöstä? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinen ihminen haisee tuossa ajassa.

Vierailija
2/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna sen tädin nyt vaan olla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin todella annankin. Se on siis normaalia kakkosellekin. Minä ja omat tuttavani taidamme sitten olla erikoisia vedellä lotraajia...

Vierailija
4/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyihminen käy pesulla joka päivä.

Vierailija
5/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö lihava täti kuitenkin uimassa?

Vierailija
6/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kakkonenkin peseytyy joka päivä mutta en kyllä jaksa stressata sukulaistädistä joka sitä ei tee. katsos lauantaina on sauna, mitä sitä turhia peseytymään sitä ennen :D

Vierailija
7/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy uimassa. 

Vierailija
8/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kauhulla odotan, jos tuo täti todella panttaa pedeytymistä siihen lauantain saunaan...

ap

Vierailija
9/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sen, ettei ole turhan tarkka hygieniastaan.

Vierailija
10/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipit ei käy suihkussa kuin kerran viikossa koska säästävät vettä.Ja suihku on kylmä suihku. Eivätkä käytä pesuaineita kosa saastuttavat luontoa ja koska "ei ihmiset ole likaisia". Tunnen tällaisen naisen.

Vierailija
11/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuuko kroppa sitten jotenkin pesemättömyyteen? E tuota hikeä samalla tavalla? 

Vierailija
12/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut verhoilevat laiskuuden ekologisuudeksi..tiedän tyypin!

Vierailija
13/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä välttämättä lomalla jaksa käydä joka päivä suihkussa. Pesen kyllä kainalot, kasvot ja alapään vessassa joka päivä. Eri asia tietysti, jos on jotain menoa, vaikka kampajalle tai lääkäriin, silloin tietysti peseydyn ensin. Mutta kuka minua nyt täällä kotona sen kummemmin haistelisi, jos ei ole hellettäkään.

Vierailija
14/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhh, juuri eilen olin taksissa jossa kuski haisi kamalalle hielle. Muuten mukava tyyppi kyllä ja mahtava asiakaspalvelija, mutta se haju, puuh. Onneksi oli ikkunat auki niin helpotti vähän.

Vierailija
15/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 00:32"]

En minä välttämättä lomalla jaksa käydä joka päivä suihkussa. Pesen kyllä kainalot, kasvot ja alapään vessassa joka päivä. Eri asia tietysti, jos on jotain menoa, vaikka kampajalle tai lääkäriin, silloin tietysti peseydyn ensin. Mutta kuka minua nyt täällä kotona sen kummemmin haistelisi, jos ei ole hellettäkään.

[/quote]

Tämä minua on aina kummastuttanut. Jos itse lähtisin lotraamaan että riisun alasti itseni, ja sitten heittelen vettä kainaloihin, jalkoväliin, kasvot, kädet.. Niin itse ainakin paljon nopeammin suoriudun koko vartalon kattavasti suihkusta. Ja on muutenkin raikkaampi olo. Tietysti jos pelkää vesilaskua niin tilanne on toinen.

Fakta on kuitenkin se, että ei se vesi hukkaan mene. Suomessa on niin hyvät ja toimivat puhdistusjärjestelmät että se vesi kyllä palautuu viemäristä siihen hanaan aika helposti ja nopeasti. Ja jos en aivan väärin ole ymmärtänyt, ei Suomen vedenpuhdistus maailman saastuttavimpia ole.

Mutta. Kukin tyylillään. :-) Itse tykkään olla raikkaana ja puhtaana. Joskus toki rapulapäissään makaa sohvalla koko päivän käymättä suihkussa, mutta ne ovatkin niitä harvinaisia poikkeuksia.

Vierailija
16/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies!

Vierailija
17/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka ei käy suihkussa viiteen päivään vaikka viettää aikaa samassa kämpässä muitten ihmisten kanssa, on ällöttävä toisten lomanviettomukavuudesta piittaamaton haisuli. Hyi.

Vierailija
18/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö koirasi/kissasi suihkussa joka päivä?

Vierailija
19/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 00:48"]

[/quote]

Ei käy. Koirani käy suihkussa aina, kun siihen tulee erottuva "koiran haju", joka oikeasti on lian hajua. Koira ei nimittäin hikoile ja siksi haise, toisin kuin pesemättömän ihmisen läskienvälivaikku.

Vierailija
20/26 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 00:48"]

[/quote]

Kissani pesee itsensä (nuolee turkkinsa) aina syönnin päälle. Karva kiitää ja puhdas on!