Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas poika, tyttärellä on neljä poikaa ja

Vierailija
19.06.2013 |

pojalle tulossa poika, että tälleen.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja kaltaisensa eivät ansaitse minkään sorttisia lapsia ja lapsenlapsia. Huolimatta omista lapsuuskokemuksistaan mummo, joka ei varauksetta rakasta lapsenlastaan ei ole häntä ansainnut. Toivon, että joskus ymmärrätte oman puutteellisuutenne. Ja että lapsenlapsenne, joita ette oikeasti rakasta (ettekä varsinkaan ansaitse), koska he ovat mielestänne väärää sukupuolta, saavat rakkautta riittävästi muualta ja todella ilman varauksia. Kaikkea hyvää näille mielestänne "väärille" lapsenlapsille.

Vierailija
22/45 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ap onnellinen,että olet noinkin monta lastenlasta saanut. Kuinka edes kehtaat valittaa tuollaisesta?!

Minulla on 3 rakasta lasta, kaksi jo aikuisia ja kolmas kuoli auto-onnettomuudessa nuorena. Nolla lastenlasta ja ehkä ei koskaan tulekaan. Se on minullekin suuri suru, mutta yritän olla ajattelematta sitä ja olla tukena lapsilleni. Tyttäreni sairasti kohtusyövän nuorena aikuisena, mutta onneksi toipui siitä. Olemme toipumisesta syvästi kiitollisia. Mahdollisuus biologisiin lapsiin kuitenkin meni ja se on ollut suuri suru tyttärelleni ja tietysti meille kaikille. Pahaa tekee kun oma lapsi itkee menetettyjä haaveitaan ja itse ei voi auttaa kuin kuuntelemalla. Adoptiota vielä punnitsevat. Aikaa vain ei ole enää kovin kauan miettiä, koska jonot on hurjan pitkät ja ikä alkaa jo kohta tulla siinä vastaan, kovin tarkkoja tuntuvat kriteerit olevan.

Poikani ja miniäni taas ovat toivoneet lasta jo useamman vuoden ja ovat lapsettomuushoidoissakin olleet. Sydäntä raastaa nähdä miten rankkoja nuo hoidot ovat heille olleet. Yhdestä raskaudesta jo iloitsimme, mutta se päättyi murheellisesti keskenmenoon.

Sanomattakin on selvää,että meillä iloittaisiin sydänjuuria myöten yhdestäkin pienokaisesta, elävästä vauvasta tai lapsesta. Terveyttä sitä tietysti toivoisi lapselle, mutta kyllä meille olisi yhtä rakas vaikka olisi vammaa tai sairautta. Täysin absurdilta tuntuu, että alettaisiin vielä toivomaan lapsen sukupuolta, ihonväriä, ikää tai muita ominaisuuksia.

Häpeisit ap pettymystäsi pienestä pojasta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme poikaa ja neljäs oli tyttö! Olen tästä todella onnellinen! Mutta rakastan poikiani ihan yhtä paljon kuin tuota tyttöäkin! Aivan varmasti näin! Jokainen lapsi on arvokas ja omalla laillaan todella ihana! 

Vierailija
24/45 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole jo tullut todettua, että ap on vähintäänkin hölmö. Eikä kehtaa tai uskalla tänne enää mitään kommentoida, ainakaan tunnistautuen Pahoittelen todella ja lähetän sympatiaa kaikille, jotka ovat kertoneet omista vaikeuksistaan lastensaannin kohdalla. Meillä monilla, myös minulla, on näitä murheita. Toivotan hyvää juhannusta kaikille! Huomenna on uusi päivä!

Vierailija
25/45 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi noin kuin että tyttöjä oisivat

Vierailija
26/45 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin parempi?

Vierailija
27/45 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viisi tyttöä, mikä kauhuskenaario!

Vierailija
28/45 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hyvä etteivät ole hirviöitä niin kuin mummonsa.

Vierailija
29/45 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, saatte kunnon katraan poikaserkuksia :)

Pienet pojat on ihania. Ja toki isommatkin :)

Vierailija
30/45 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla sentään on se tytär. Minusta lapsenlapset voivat olla mitä vaan, ei minua ainakaan kiinosta mitä ovat. Mutta olisi ollut mukava saada oma tytär. Toivottavasti et ole tyttärellesi noita pettymyksiäsi ääneen sanonut? ei ole hänelläkään varmasti kivaa kun kukaan ei ole innoissaan hänen pojistaan. 

t. minäkin 4 pojan äiti

Vierailija
31/45 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 23:33"]

No viisi tyttöä, mikä kauhuskenaario! Ei vain tytär on toivonut ,että yksi tyttö edes tulisi. Mummolla on kolme tyttöä ja poika.

[/quote]

Vierailija
32/45 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini on sinun kaltaisesi. Kun se suvun ihana tyttö sitten viimein syntyi poikien keskelle, niin muita ei huomatakaan. Ihan olisi parempi, jos ei olisi mummoa lainkaan kuin katsella, miten mummo haluaa olla mummo vain yhdelle lapsenlapsista. Yököttävää.

Paras puoli on sentään siinä, että se suvun ainoa tyttö löytyy meidän perheestämme. Minä satun rakastamaan miehen veljen poikia äärimmäisen paljon ja osaan loukkaantua heidän puolestaan, kun mummo taas antaa lahjoja ja tuliaisia ainoastaan tytölle. Nyt ei ole meiltä vierailtu vähään aikaan mummolaan, kun oli mummo täräyttänyt toiselle miniälleen, ettei tarvitse niitä poikia tänne tuoda niin paljon, kun tyttö oppii niiltä liikaa poikamaisia tapoja.

Ihan suoraan sanon, että olet kirjoituksesi perusteella äärimmäisen huono vanhempi ja isovanhempi.

Vierailija
33/45 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 23:50"]

Minun anoppini on sinun kaltaisesi. Kun se suvun ihana tyttö sitten viimein syntyi poikien keskelle, niin muita ei huomatakaan. Ihan olisi parempi, jos ei olisi mummoa lainkaan kuin katsella, miten mummo haluaa olla mummo vain yhdelle lapsenlapsista. Yököttävää.

Paras puoli on sentään siinä, että se suvun ainoa tyttö löytyy meidän perheestämme. Minä satun rakastamaan miehen veljen poikia äärimmäisen paljon ja osaan loukkaantua heidän puolestaan, kun mummo taas antaa lahjoja ja tuliaisia ainoastaan tytölle. Nyt ei ole meiltä vierailtu vähään aikaan mummolaan, kun oli mummo täräyttänyt toiselle miniälleen, ettei tarvitse niitä poikia tänne tuoda niin paljon, kun tyttö oppii niiltä liikaa poikamaisia tapoja.

Ihan suoraan sanon, että olet kirjoituksesi perusteella äärimmäisen huono vanhempi ja isovanhempi.

[/quote]

Hattua nostan sinulle! Itse olen 4 pojan äiti ja mieheni veli sitten teki sen suvin prinsessan jota oli odotettu kuin kuuta nousevaa. Siitä asti meidän pojat eivät ole merkinneet enää mitään. Se on ihan kauheaa :( kun ollaan oltu kylässä poikien kanssa isovanhemmilla samaan aikaan tämän prinsessan kanssa, niin pojat tuupataan ulos lekkimään keskenään, että voidaan iha porukalla ihastella ja jumaloida sitä tyttöä. Meidän tapauksessa toinen miniä ei siis todellakaan ole noin empaattinen kuin sinä vaan nauttii täysin rinnoin siitä, että hänen tyttärensä saa jakamattoman huomion ja meidän pojat eivät ole enää haluttuja vieraita. Jos anoppini heittäisi minulle tuollaisen kommentin, että voisimme käydä vähemmän, että prinsessa ei oppisi poikamaisia juttuja, niin en menisi sinne kylään enää ikinä! Jollain tavalla jopa toivon, että sanoisivat jotain sellaista, että voisin hyvillä mielin olla menemättä poikieni kanssa sinne enää koskaan.

Ei ole omakaan äitini parempi. Samanlainen tyttöjen suosija hänkin :(

Vierailija
34/45 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastaa on jo yksi tytttö suvussa ja poikia 8  olis kiva saada jo toinenkin tyttö!

Vierailija
35/45 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ja missä tämä muutos on tapahtunut? Kun itse olin pieni 60-luvulla, pojat oli sentään poikia, heitä ihailtiin ja ihmeteltiin. Tyttöjen piti mm. mummolassa kuoria perunoita, pestä vihanneksia ja pyyhkiä pölyjä siinä missä pojat sai vapaasti leikkiä ja riehua ulkona.

Jos miniä ei silloin saanut poikalapsia, joutui hän anopin epäsuosioon.

Ovatko nämä nykyiset tyttölasten kaipaajat joutuneet elämään lapsuutensa ilman prinsessaleikkejä ja ihannointia, kateellisina pojille? Ja nyt sitten syrjitään niitä poikalapsia että saadaan hyvitystä? Hämmästelen teitä! Ette ansaitse lapsenlapsianne ollenkaan, ette niin kauan kuin muulla kuin lapsen terveydellä on väliä! Hävetkää! Vaikka ette taida osata. No, uskon karman lakiin ja sanon, että edestänne vielä löydätte.

Vierailija
36/45 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ollaan minäminä-ajassa. Minä haluan shoppailla kaikkea ihqua. Minä haluan valita tytölle mekkoa, pinniä, penaalia. Minä haluan kynsilakkaa, kiharoita tytön kanssa, Minä haluan hiljaisuutta ympärille, minä haluan rauhallisia nukkeleikkejä! Myöhemmin on sitten turha itkeä, että kukahan tulisi kiinnittämään taulun seinälle tai auttamaan muutossa, kun kaikki läheiset pojat on häippäsyt kuvioista.

Meillä on kolme poikaa ja se 'prinsessa'. Pojat kaikki ovat niin kohteliaita ja avuliaita, aina tekevät mitä pyydetään. Tyttöä ei jaksa kiinnostaa isovanhemmat ja on niin laiska auttamaan vanhempiaankin. Kitisee, jos jotain pyydetään ja on heti itkua vääntämässä, kun komennetaan.. Joskus miettii, miten jotkut haluaa niiin kauheasti tyttöä?

Vierailija
37/45 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainneet prinsessamummot mennä jo prinsessasänkyyn näkemään unta prinsessoista.

Vierailija
38/45 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 00:38"]

Nykyään ollaan minäminä-ajassa. Minä haluan shoppailla kaikkea ihqua. Minä haluan valita tytölle mekkoa, pinniä, penaalia. Minä haluan kynsilakkaa, kiharoita tytön kanssa, Minä haluan hiljaisuutta ympärille, minä haluan rauhallisia nukkeleikkejä! Myöhemmin on sitten turha itkeä, että kukahan tulisi kiinnittämään taulun seinälle tai auttamaan muutossa, kun kaikki läheiset pojat on häippäsyt kuvioista.

Meillä on kolme poikaa ja se 'prinsessa'. Pojat kaikki ovat niin kohteliaita ja avuliaita, aina tekevät mitä pyydetään. Tyttöä ei jaksa kiinnostaa isovanhemmat ja on niin laiska auttamaan vanhempiaankin. Kitisee, jos jotain pyydetään ja on heti itkua vääntämässä, kun komennetaan.. Joskus miettii, miten jotkut haluaa niiin kauheasti tyttöä?

[/quote]

Hänestä kehittyy nykysuomalainen työtön narsistivihreähumanisti. Näitä on esim pk-seutu jo täynnä.

Vierailija
39/45 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jengi on tietoista, ettei lapsen sukupuolta voi valita etukäteen? Siinä valossa tuntuu täysin absurdilta, että tämmöistä keskustelua edes käydään.

Vierailija
40/45 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 03:01"]

Kai jengi on tietoista, ettei lapsen sukupuolta voi valita etukäteen? Siinä valossa tuntuu täysin absurdilta, että tämmöistä keskustelua edes käydään.

[/quote]

Kälyni väittää kivenkovaan, että voi, kun tekee niin, että varmasti tulee tyttö... Kippaskonsteja yms...