Laitatko teehesi sitruunaa
Kommentit (24)
En laita teeheni mitään. Nytkin hautoutuu hyvää teetä. Joskus syön sitruunan ja juon teetä sen jälkeen. Laitan pikemmin teetä sitruunaan kuin sitruunaa teehen.
Laitan toisinaan. Olen ihan lapsesta saakka rakastanut sitruunaa. Jo ihan pienenä aina halusin äitini ravintola-annoksesta ( hän tilaisi usein kalaa) syödäkseni sitruunat . Joten sitruunafani olen ollut jo ainakin 35 vuotta.
Miksi sitruuna ei ole limon suomeksi? Limonia?... liian monia?
Minä syön yhden limonin strununa.
Joko kuorin ja syön viipaleet tai sitten syön kuorineen, ehkä en syö ollenkaan mutta kyllä tuo hedelmäkorissa oleva sitruuna on mehevän näköinen kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin appelsiinimehua.
Greippimehu aah...
Mä laitan maitoa. En juo marja/hedelmä teetä.
En, jos ei inkivääri, sitruuna, valkosipu +yrtti juomaa sanota teeksi ..
Zinccc
"Yhdysvaltain hallitus on kaapannut kaikki maapallon sitruunojen makeuden ja tehnyt niistä happamia strununalla joka on huippusalainan menetellä näin."
Jotkut lienee hävinneet keskustelut 6-0, kun alapeukuttaa yrttijuomaa. Kaikenlaista sitä onkin ..
Zincc
Amerikassa tummaihoiset syövät sitruunaa mutta euroopassa tummaihoiset syövät banaania, olettaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut lienee hävinneet keskustelut 6-0, kun alapeukuttaa yrttijuomaa. Kaikenlaista sitä onkin ..
Zincc
Totta jos aletaan puhua tee sitä tee tätä juomasta. Darjeeling nimeksi suunniteltiin alussa 1800-luvulla darshell nimeksi ja amerikan tyynenvaltameren alkuasukas oli innoissaan tuosta nimestä mutta euroopan kuningas monarkia vaikutti sen nimeksi darjeeling.
Vierailija kirjoitti:
Hunajaa
Tästä tuli mieleen, että tein kesän alussa voikukasta hilloketta ( tai millähän nimellä sitä nyt kuuluisi sano) ja on maultaan ihan kuin hunaja.
En uskonut, että olisi, mutta pakko myöntää nyt kokeiltuani :D
Tein houdinin ja syön banaania kuukausia rllei jopa vuosien kiello jälkeen. Ugauga! Apina!
Wiii wiii... uga uga!
Vierailija kirjoitti:
En avaa .Be linkkejä
Mulla lukee koko juupute aivan kokonaisena
Zinccc
? Juon vain noita kofeiinittomia yrttijuttuja.