Mahtaakohan ensi kesänä voida järjestää esim. yo- ja rippijuhlia normaalisti vai pitääkö edelleen koronan takia
järjestää pienemmän piirin juhlat tai olla kokonaan juhlimatta? Mitä luulette?
Kommentit (9)
samaa olen miettinyt, meillä olisi yo -juhlat
Mitään rokotetta ei ole mahdollista saada noin nopealla aikataululla. Pelkkä testaus kestää vuosia. Sittenkin rokotetaan vain riskiryhmäläiset. Mutta koko rokotteesta ei ole varmuutta.
Yrittäkää nyt hyväksyä tämä uusi normaali.
Erittäin vahva ehkä.
En tekisi nyt mitään suunnitelmia lähivuosille, joita ei helposti voi muuttaa. Eli en miettisi koko asiaa vielä, vaan katsoisin tilanteen noin kuukautta ennen.
Meillä on rippijuhlat tänä vuonna vielä ja aion järjestää ne ulkotiloissa. Ulkona on mielestäni turvallista oleskella kutsuilla, mutta ei sisätiloissa.
Minä mietin tätä tulevaa joulukuuta, meillä olisi juhlat silloin ja myönnän auliisti, että itku tulisi, jos ei Hgin vanhaan kirkkoon silloin päästä lakitustilaisuuteen.
Miksi ei voinut olla korona silloin, kun minä sain lakin. Juhlat järjestettiin, jotta äitiliini saisi tuntea ylpeyttä jonkun toisen saavutuksesta... itse en olisi juhlia halunnut.
Jos toimiva rokote on saatu jo Suomeenkin kaikkien halukkaiden ulottuville niin varmaan pystyy järjestämään. Jos rokotetta ei ole niin pelkään pahoin että elämme ensi kesänä vielä rajoitetummin kuin nyt.