Hyväksyisitkö, jos miehesi doggie-stylen aikana laittaisi sormen peppuusi?
Siis ihan hitaasti ja vain ensimmäiseen niveleen asti.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 21:51"]
Mä olen luvannut miehelleni, että saa tunkea mun perseeseen mitä haluaa, jos mä saan ensin tunkea tekokyrvän (paksun ja pitkän, samaa kokoluokkaa mitä miehen oma penis) ilman liukkaria sen perseeseen. Ei sinne kuulu tunkea mitään sisään, sieltä kuuluu tunkea vain ulos! Exit only!
[/quote]
Estoinen.
No tietenkin saa ja olisi suotavaakin. Tuntuu nimittäin pirun hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 21:53"]
Mä olen luvannut miehelleni, että saa tunkea mun perseeseen mitä haluaa, jos mä saan ensin tunkea tekokyrvän (paksun ja pitkän, samaa kokoluokkaa mitä miehen oma penis) ilman liukkaria sen perseeseen. Ei sinne kuulu tunkea mitään sisään, sieltä kuuluu tunkea vain ulos! Exit only!
[/quote]
Estoinen.
[/quote] Miksi ilman liukkaria?
Olisin pettynyt jos ei noin tekisi.
En muuten vastustaisi, mutta tykkään takaapäinpanossa saada rajusti kyrpää, ja turhat sormileikit vaan hidastaisivat sitä.
Ja ap voisi opetella suomea eikä höpistä mistään "doggie stylestä"
Oksettavaa, ei saisi!! Meinasi pörri lentää kun luin tämän!
Oksettavaa, ei saisi!! Meinasi pörri lentää kun luin tämän!
Ei saa. En pidä siitä ollenkaan. Mulle tulee heti paskahädän tunne, jos hanuriin työnnetään jotain. Ei ole mun juttu ja mies kyllä sen tietää.
Ei ehkä takaapäin tullessa mutta silloin vois kun mies istuu esim. sohvalla ja mä oon päällä.
[/quote]
Mitäs jos mies sanoisikin että jos se on ehtona niin tuo liukkaria ja se dildo:D
Joskus on tehnytkin niin ja se oli ihan huippua. Nautti kyllä mieskin niin, että laukesi vähän liiankin nopeasti, siksi ei voi harrastaa sitä kovin usein.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 21:57"]
En muuten vastustaisi, mutta tykkään takaapäinpanossa saada rajusti kyrpää, ja turhat sormileikit vaan hidastaisivat sitä.
[/quote]
Sama. Lisäksi, iskee vessahätä jos oon ihanan täynnä munaa ja sitten tungetaan sormia pyllyyn, että muuten olisi kiva mutta kun.
Mutta sormet pepussa kun ratsastan miehellä tai suuseksin aikana, aah <3 mieluiten tyveä myöten sitten samantien.
jos peräreijän sulkijalihasta kuuluisi venyttää, eikö se kostuisi itsekseen ilman mitään liukkarin tarvetta.
Kivalta se tuntuu mutta ei sovi tuohon asentoon mielestäni.
Miettikää miten paskalta sen miehen sormi haisee sen jälkeen? Menee kaikki suolibakteerit kynnen alle ja jää sinne muhimaan.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 01:48"]
Miettikää miten paskalta sen miehen sormi haisee sen jälkeen? Menee kaikki suolibakteerit kynnen alle ja jää sinne muhimaan.
[/quote]
Kortsu on keksitty. Meillä käytetään kumia siinä sormien päällä, tulee liukkarikin samassa.