Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlatarjoilut ja allergia, vinkkejä otetaan vastaan!

Vierailija
19.06.2013 |

Olin aikeissa tarjota juhlissa mansikkakakkua ja suklaabrownieita makeana, mutta nyt sitten ilmaantuikin muna-pähkinä-allergikko. Vaihdoin kakun juustokakkuun koska sen saa helposti munattomana, mutta mikäs suklaabrownien tilalle? Mikä sopii appelsiinijuustokakun pariksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilalle ? Miksi et voi tehdä muutamaa vaihtoehtoa, pieniä määriä allergisille ja muille mansikkakakkua ja brownieta ?

Vierailija
2/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en a) osaa tehdä kaikkea munatonta ja mitälie ja b) ehdi tehdä niin paljon kaikkea erilaista. Teen siis kaiken muun itse paitsi kakut tilasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 21:53"]

Koska en a) osaa tehdä kaikkea munatonta ja mitälie ja b) ehdi tehdä niin paljon kaikkea erilaista. Teen siis kaiken muun itse paitsi kakut tilasin.

[/quote]

Niin ja lisäksi ois kiva että kaikki sais syödä samaa ja että tarjoilut sopisivat yhteen.

Ap

Vierailija
4/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 21:56"]

onko tässä jotain kiellettyä?

http://www.vaaleanpunainennonparelli.com/2012/08/hyydytetty-mangokakku-maidoton-munaton.html

[/quote]

Ei varmaankaan, mutta siis kakut on jo tilattu, nyt kaipaan jotain muuta niiden vierelle kahvipöytään.

ap

Vierailija
6/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 22:04"]

Miten ois joku tämmönen?

http://www.maku.fi/resepti/banaani-kinuskicupcake#axzz2WgsHU9Qd

[/quote]

Kiitos! Toi vois sopiakin ihan hyvin! Olen koittanut vaan jotain suklaajuttuja etsiä mutta tuo vaikuttaa hyvältä!

Ap

Vierailija
8/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/9 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipomisessa käytetään munan tilalla banaania. Eli toi muffinssi ohje käy suklaankin kanssa. Sekaan vaikka suklaan palasia. Munkit ja pullat voi tehdä hyvin munattomina ja maidottomina. Teen munattomia, maidottomia lettujakin;-) Suuri hatunnosto siitä, että haluat tarjota kaikille vieraille sopivan menun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä