Ärsyttää, kun exä ei ota uutta naista!
Tuntuu, että minä olisin ollut niin kauhea, ettei kunnon suhteet naisiin enää kiinnosta. Viihdesuhteita vaan harrastelee. Nelikymppinen mies. Onko muilla ollut samanlaisia tuntoja?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 38v eronnut mies. Lapset ovat luonani vuoroviikoin, eli joka toinen viikko on omaa aikaa. Aika tasokas nainen pitäisi olla että olisin valmis uhraamaan tippaakaan omaa aikaani..
Ja ei tasokas taas halua tuollaista miestä, jota ei voi ottaa tosissaan.
Miten se on keneltäkään pois että teen joka toinen viikko juuri sitä mitä itse haluan? Voin vaikka viikonloppuna pelata aamuun asti ja sitten nukkua yli puolenpäivän ja kukaan ei ole nalkuttamassa/loukkaantumassa. Miksi luopuisin tästä vapaudesta? Aika harvalla naisella on tarjota mitään muuta kuin haarojenväliä ja sitä saa helposti ilman mitään sitoutumistakin..
Ai kamala, aamuun asti pelaava keski-ikäinen mies. :D Ja nainen nalkutti. Suurin osa ei nalkuttaisi, vaan sivuuttaisi kokonaan. Aika paha turn off.
En pelannut suhteessa aamuun asti ja eron syy oli pettävä puoliso mutta eipä siitä enempää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 38v eronnut mies. Lapset ovat luonani vuoroviikoin, eli joka toinen viikko on omaa aikaa. Aika tasokas nainen pitäisi olla että olisin valmis uhraamaan tippaakaan omaa aikaani..
Miten se on keneltäkään pois että teen joka toinen viikko juuri sitä mitä itse haluan? Voin vaikka viikonloppuna pelata aamuun asti ja sitten nukkua yli puolenpäivän ja kukaan ei ole nalkuttamassa/loukkaantumassa. Miksi luopuisin tästä vapaudesta? Aika harvalla naisella on tarjota mitään muuta kuin haarojenväliä ja sitä saa helposti ilman mitään sitoutumistakin..
Ai kamala, aamuun asti pelaava keski-ikäinen mies. :D Ja nainen nalkutti. Suurin osa ei nalkuttaisi, vaan sivuuttaisi kokonaan. Aika paha turn off.
En pelannut suhteessa aamuun asti ja eron syy oli pettävä puoliso mutta eipä siitä enempää
Vaan vapaa hyvä elämä on siis sulle sitä että pelaat aamuun asti...vaikea tosiaan varmasti löytää naista, joka mieltäsi hyvän elämän samoin.
Onkos ap llä itsellään jo uusi mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan vapaa hyvä elämä on siis sulle sitä että pelaat aamuun asti...vaikea tosiaan varmasti löytää naista, joka mieltäsi hyvän elämän samoin.
On mahdollista löytää nainen joka hyväksyy aamuun asti pelaamisen. Tiedän yhden tällaisen suhteen. Siinä on tärkeää vaan, että arvot ja elämänsuunnitelmat käy yksiin. Myönnettäköön, että kovin moni nainen ei hyväksy, tiedän niitäkin. Pointti oli että kyllä tuollaisiakin yksisarvisia on olemassa.
älä semmosta murehdi ap, Mies pitää hauskaa "tavallisten" naisten kanssa, mutta jos ja kun tyttöystäväksi tarjoutuu joku upea, hyväkroppainen 23-vuotias, niin äijä on alttarilla ennen kuin ehdit kissaa sanoa. Ja luulenpa, että sitten sua vasta harmittaakin.