Ketä kuuluisuutta lähinnä muistutat, voi olla myös fiktiivinen
Kommentit (55)
Alfred E. Neuman. Ilman hörökorvia ja kaikilla hampailla, onneksi.
Ja tätä toistelee armas mieheni.
Mä taas olen kuulemma kuin ilmetty Hyacinth Bouquet :(. Myös tavoiltani ja ajatusmaailmaltani, sanovat.
Omasta mielestäni en, mutta yks mies sanoi kerran baarissa että näytän Veikko Lavilta. Eikä se sanonut sitä vitsillä, vaan jäi vielä jäätävän katseen jälkeen länkyttämään siihen että hei oikeesti ootko sää sille sukua ees?? Ai että tuntu hyvältä. Niin ja oon siis nainen.
Yks mies kerran pysäytti mut kadulla ja sanoi että näytän ihan sen lempilaulajalta, Tori Amokselta :D en edes tiennyt kuka se on, googlasin mutta en näytä häneltä :D äiti sanoi kerran että näytän Priscilla Presleyltä kun värjäsin hiukset mustaks, en kyllä näytä Priscilla on 1000000000 kertaa kauniimpi :D omasta mielestäni näytän rumalta ja väsyneeltä!
Harry Potterin Ginny Weasleytä:D Värjäsin hiukseni niin heti porukka alkoi vertaamaan:)
Prinsessa Victoriaa ja Catherine Zeta Jonesia.
Kuulemma Lisbeth Salanderia. Ei kait siinä :)
Usea vieras ihminen sanonut et muistutan Britney Spiersiä kasvojen ilmeiltäni ja piirteiltä ja hiusten väri ja malli on suht sama.
Ei tota voi kohteliaisuutena pitää kun ottaa huomioon ne kauheet turvonneet porsaskuvat mitä siitä nykyään näkee.=D
Katherine Heiglia, kuulemma. Joku on myös kutsunut Jasmin Mäntylän näköiseksi. Voitte kuvitella kummasta olen ollut iloisempi.
nuorempana olin laivalla alaikäisenä kavereiden kanssa ja kun olimme ostamassa viinaa niin kassa pälyili meitä ja varsinkin mua tosi pitkään. ajattelin että no just, taitaa kysyä paperit. kun oli meidän vuoro niin kassan täti sanoi mulle että onko kukaan koskaan sanonut sulle että oot täysin shannon doughertyn kaksoisolento! noooh..tämä oli sitä beverly hills aikaa mutta en tykännyt tästä kommentista :D
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 00:03"]
nuorempana olin laivalla alaikäisenä kavereiden kanssa ja kun olimme ostamassa viinaa niin kassa pälyili meitä ja varsinkin mua tosi pitkään. ajattelin että no just, taitaa kysyä paperit. kun oli meidän vuoro niin kassan täti sanoi mulle että onko kukaan koskaan sanonut sulle että oot täysin shannon doughertyn kaksoisolento! noooh..tämä oli sitä beverly hills aikaa mutta en tykännyt tästä kommentista :D
[/quote]
Mun mielestä se oli tosi kaunis silloin BH:n aikaan!
Klonkku. Olen erittäin epäseksikäs, ylilaiha, nainen..
Angelina Jolie :) Useamman suusta.
Hansu. Mummo Ankan renki. Unenlahjat, ruokahalu ja pontevuus.