Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facessa eräässä ryhmässä niin iso riita, että koko ryhmä lopetetaan

Vierailija
19.06.2013 |

Ja on iso ryhmä, yli 2000 henkeä.

Tuntuu ettei nykyään kestetä että jotkut on eri meiltä ja sitten keskustelu alkaa mennä ala-arvoiseksi ja nimittelyksi.  Miksi ihmiset puolustavat niin henkeen vereen sitä omaa mielipidettään, että pitää loukata toisia. ja väitän että tätä on myös muualla kuin netissä, työelämässä ja harrastuksissa. Ja sekin on näkyvissä, että joukolla käydään yhden kimppuun, vaikka vika olisi siinä joukossa, joka kimppuun käy. Mitä ihmiselle tapahtuu, kun on niin sokea, että on väärintekijöiden puolella ja sortaa toisia?

Miettikää millaisia lapsia te toisia mollaavat keskustelijat kasvatatte,

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei.

Vierailija
2/7 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ryhmä kyseessä? Kerro meillekin niin voimme mennä sanomaan omat painavat mielipiteemme sinne :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnit vastaan shiiat

Vierailija
4/7 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut vastaan hutsut.

Vierailija
5/7 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ryhmässä netissä, en nyt sano missä, enkä mistä ryhmästä tai aiheesta on kyse, mutta siis sielläkin on iso riita, niin iso, että sellaista riitaa ei olekaan! Niin iso! HUI!

Vierailija
6/7 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt miten se liittyy mihinkään että jos sanon mielipiteeni, huudan tai olen kiukkuinen (eikä lapseni ole edes lähellä) niin miten se kuuluu kasvatukseeni?

Vai onko sinulle siis kaikki se mitä ihminen on tai miltä hän jollain hetkellä on kertoisi mitään siitä miten hän kasvattaa lapsiaan? Oletko aina noin tuomitseva?

Se miten kirjoitan vaikkapa netissä illalla kun lapset nukkuu kertoo siis siitä miten kasvatan lapseni jos tuohdun? Okei: minulla on tunteet ja ne saattaa kiehua mutta ainakin yksi ylläri tulee tässä: meillä myös sovitaan riidat. Näytetään miten niistä kurjista tunteista taas kuoriutuu hyvät. Miten sinä mahdatkaan kasvattaa omia lapsiasi.. :(

Itse aiheeseen minulla ei ole mitään sanomista. Se vika silti ei ole yhdessä porukassa. sopisi mennä kurkkimaan omaa täydellistä napaansa.

Vierailija
7/7 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaaks siinä riidassa keskeisen kilaroijan nimi H:lla? Toka kirjain E?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi