Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissasi kummalliset/ihanat/hauskat piirteet

Vierailija
25.07.2020 |

Tarinoita kehiin kissasi piirteistä! Mikä ihmetyttää, naurattaa tai saa pudistelemaan päätä, kun katselet kissasi elämää? Mieleen on jäänyt joku ketju, jossa eräs kertoi kissansa rakastavan pullasuteja. Rakastan ihania kissakertomuksia, joten jaetaan näitä yhteiseksi iloksi.❤️

Erään kerran ihmettelin, kun keittiöstä kuului rapinaa. Menin katsomaan ja perheemme kissa oli kiivennyt pöydälle kahvikoneen viereen ja natusti tyytyväisenä bonsai-puusta lehtiä. Ei varmaan tarvitse sanoa, että bonsai on nykyään lehdetön, kun eräs tihulainen on syönyt sitä salaa useamman kerran.😁

Ap

Kommentit (270)

Vierailija
41/270 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme omakotitalossa, jossa oli uusi pensasaita meidän ja naapurin välissä. Meidän kissa ja naapurin koira jahtasivat toisensa pois omalta pihaltaan. Pitkäkuonoinen koira työnsi kuonon aitataimien välistä ja kissa roppasi kuonolle, jos se oli meidän puolella. Samoin koira jahtasi kissan naapurin pihalta pois. Usein ne olivat aidan vieressä kumpikin omalla puolellaan.

Vierailija
42/270 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin iso läjä leluja, oli onkea, palloa, hiirtä, höyhentä ja kissanminttua. Ei oikein innostunut... Joku kerta meni kielloista huolimatta keittiön pöydälle ja sieltä se aarre löytyi: pussinsulkija kelpasi leluksi! Rapisee kivasti laminaatilla eikä maksa mitään😅 menee ihan hulluna sen perässä pitkin kämppää 🤣 ja huolehtijoille, tietty käännämme sulkijan rautalangat piiloon, ettei loukkaa suutaan...

Kokeilepa sitä littanaa muovinarua joka on esim Adlibriksen kirjapakettien ympärillä, ehdoton ykkönen meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/270 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania juttuja!

Vierailija
44/270 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani tykkää nuolla muovipusseja, välillä narskuttaakin niitä

Vierailija
45/270 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aina aamiaisen jälkeen kisun kanssa hellä hetki.

Koko ajan kun se söi, piti minua silmällä että varmasti istun tv tuoliin jalat pallille. (yleensä laitoin huovan vielä syliini) Kun oli syönyt se ihan vauhdilla juoksi syliin 10 minuutiksi kehräämään. Vasta tämän jälkeen halusi ulos. (Asuimme maalla).

Vierailija
46/270 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo edesmenneellä kissallani oli kummallinen vimma juoda suihkun lattiakaivosta. Oli varmaan jotain pesuainetta jäänyt kaivoon, sai kamalan suutulehduksen, kauhea taistelu antibiootin antamisen kanssa. Tämän jälkeen lattiakaivon päällä oli pakko pitää painavaa rautamöhkälettä, tästä huolimatta sai kangettua kaivonkantta vähän raolleen. 

Vierailija
47/270 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nyt jo edesmenneellä kissalla oli aika iso ego. Sillä oli meidän perheen olohuoneessa nojatuoli joka oli hänen mielestään hänen. Tottakai se oli se mistä oli paras paikka kattoo telkkaria. Istui siinä oma perheenjäsen tai joku vieras niin aina se tuli mouruamaan eteen ja jos ei muuten siinä istuva siirtyny niin sit se hyppäs käsinojalle ja alkoi vihainen naukuminen. Oli pakko vaihtaa paikkaa. Sit se kissa vielä mulkas pahasti ympärilleen, etsi mukavan asennon ja kävi nukkumaan:) Ai kun tuli ikävä tätä kissaa nyt:)

Vierailija
48/270 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nyt jo poisnukkuneella kissalla todettiin sydämessä jotain vikaa ja jouduin antaa sille sydänlääkkeitä. Se otti ne muka kiltisti mutta sitten olohuoneen sohvan takaa löytyikn kasa jonne se oli mennyt ne sylkemään..

Vierailija
49/270 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiteen kissa tykkäs talvella laskea liukumäkeä auton tuulilasia pitkin konepellille.

Vierailija
50/270 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissimirri noutaa pientä punaista palloa kun heittelen sitä sille ja välillä jopa etsii ja tuo sen minulle kun kysyn että "missä punainen pallo" :D Hassu nöpönassu.

Vierailija
51/270 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissani tykkää nuolla muovipusseja, välillä narskuttaakin niitä

Mun kissa alkoi tehdä tätä aamuisin kun halusi ruokaa, jonkun aikaa aina heräsin siihen ja annoin sille ruuan kunnes tajusin virheeni... sen jälkeen on ollut pakko piilottaa kaikki muovipussit näkyviltä, raukka kun nielee sitä ja oksentaa sen jälkeen.

Kunnes tajusin että munhan pitää kasvattaa sille ruohoa pureskeltavaks, pussien pureskelu on jäänyt pois kun on ohraa nakerrettavana :)

Vierailija
52/270 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kollipoika on kova saunomaan, makaa ylälauteella tassut pystyssä. Siskonsa kanssa ovat kuin pikkulapsia, kiusaavat toisiaan, aina pitää saada se lelu mikä on toisella. Nukkuvat kuitenkin yhdessä kasassa ja pesevät toisiaan

Vierailija
53/270 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kissatarinoita, kiitos!

Vierailija
54/270 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kollikissa, joka oli hyvin rohkea. Joskus se joutui kiipeliin, kun oli kiivennyt johonkin korkealle eikä päässyt itse alas. Kun sitä meni auttamaan, niin se oli vihainen ja yritti ainakin kerran raapaista. Hävetti vissiin. kun tarvitsi ihmisen apua.

Vierailija
55/270 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun edesmennyt kissani ei koskaan maukunut. Suusta pääsi vain käheä ”Khiii” ääni pennusta saakka 😍 suloinen tapaus.

Vierailija
56/270 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kissan joka ei osaa naukua, vaan päästää räppi-ääniä. Yo! Yo-ouu!

Vierailija
57/270 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa riehuu kuin viimeistä päivää käytyään nr.2

Vierailija
58/270 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan saa pidettyä tyytyväisenä kun vetelee tyhjää (tai täyttä...) vessanpönttöä. Vessaan ei saa mennä ilman kissaa koska hänen korkeutensa haluaa nähdä kun pönttö vedetään.

Ostin KALLIIN raapimapuun kaikkine härveleineen ja nukkumapaikkoineen. Silti paras raavittava on sohvan kulma ja paras paikka nukkua on sanomalehti.

Vierailija
59/270 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun edesmennyt kissani ei koskaan maukunut. Suusta pääsi vain käheä ”Khiii” ääni pennusta saakka 😍 suloinen tapaus.

Ihana!!

Vierailija
60/270 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona meillä oli joskus kissa, joka vaati kylmää tuoretta vettä juodakseen. Vanha vesi ei kelvannut, kissa maukui ja tuli katsomaan veden valuttamista, ennen kuin suostui juomaan. Jääpaloilla sitä saattoi huijata, jotta joi edes työ/koulupäivän aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme