Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varatun ihastukseni vastaus

Vierailija
25.07.2020 |

Menin tunnustamaan sähköpostitse naimisissa olevalle miehelle, jonka kanssa olemme tehneet yhdessä töitä, että hän on tehnyt minuun voimakkaan vaikutuksen muutenkin kuin vain töihin liittyen. Olen myös itse naimisissa, enkä todellakaan tiedä, mitä tällä tunnustuksellani yritin etsiä... mutta ihastus, jota häntä kohtaan koin ja koen yhä, oli vain todella uskomaton.

No, mies vastasi takaisin kertomalla, että hänen mielestään on järkevintä vastata mahdollisimman latteasti ja hän kertoi, miten paljon on nauttinut yhteisestä työnteostamme ja miten on kokenut välillämme voimakasta me-henkeä ja miten jää kaipaamaan yhteistyötämme. Vastaus hämmensi minua, enkä ole nyt varma, oliko kyseessä hellävarainen tyrmäys minun tunteilleni vaiko jotain muuta...

Olisi ollut helppoa, jos hän olisi yksioikoisesti esim. viitannut siihen, että on varattu tai en ole hänestä kiinnostava tms. Nyt olen pulassa tulkitessani vastausta, varsinkin kun tiedän, ettei oma mieleni todellakaan ole asian suhteen objektiivinen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteita tulee ja menee, mutta kannattaa harkita ryhtyykö viemään tilannetta eteenpäin varsinkin, jos kohde on varattu ja jos vielä itsekin on. Kokemukseni mukaan hyvät työpaikatkin ovat kiven alla, joten sellaistakaan en tahtoisi vaarantaa millään säätämisellä.

Arvostan tätä miestä, mutta mielestäni hän olisi voinut ilmaista torjunnan selkeämmin. Nyt vastaus on sellainen, että siinä on vielä pyörittelyn varaa, jos vastaanottaja on sellainen, joka vatvoo ja pyörittelee asioita loputtomiin.

Emme siis ole samassa työpaikassa ja ko. viestittely käytiin ihan privaatti-osoitteista, joten kovin vahvaa linkkiä töihin ei tästä pysty vetämään enkä työpaikkani suhteen ole tämän vuoksi mitenkään huolissani. Ja todellakin olen ihminen, joka pyörittelee asioita ja sen vuoksi olisin kovasti arvostanut vastausta, jossa olisi suoraan käsketty hyppäämään alas pilven reunalta ja unohtamaan koko juttu tms.

AP

Pyörittelepä tuota asiaa oman puolisosi kanssa. Sieltä voi tulla hyvinkin suoria vastauksia. 

Vierailija
42/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteita tulee ja menee, mutta kannattaa harkita ryhtyykö viemään tilannetta eteenpäin varsinkin, jos kohde on varattu ja jos vielä itsekin on. Kokemukseni mukaan hyvät työpaikatkin ovat kiven alla, joten sellaistakaan en tahtoisi vaarantaa millään säätämisellä.

Arvostan tätä miestä, mutta mielestäni hän olisi voinut ilmaista torjunnan selkeämmin. Nyt vastaus on sellainen, että siinä on vielä pyörittelyn varaa, jos vastaanottaja on sellainen, joka vatvoo ja pyörittelee asioita loputtomiin.

Emme siis ole samassa työpaikassa ja ko. viestittely käytiin ihan privaatti-osoitteista, joten kovin vahvaa linkkiä töihin ei tästä pysty vetämään enkä työpaikkani suhteen ole tämän vuoksi mitenkään huolissani. Ja todellakin olen ihminen, joka pyörittelee asioita ja sen vuoksi olisin kovasti arvostanut vastausta, jossa olisi suoraan käsketty hyppäämään alas pilven reunalta ja unohtamaan koko juttu tms.

AP

Ei hyvää päivää. No kirjoita sitten vielä toinen kirje että asia selviää 🥴

Mies ei ole kiinnostunut. Koeta nyt vain uskoa ja jatkaa elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran melkein kirjoittanut tuollaisen kirjeen. Taivasn kiitos tulin järkiini! Koska tuohan se vastaus on aina. Jos miestä kiinnostaa niin ei se jää epäselväksi ihan siinä livekohtaamusessa.

Vierailija
44/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi kirjoittanut olevansa varattu niin olisit tulkinnut että rakastaa sinua mutta on sidottu avioliittoon.

Oli vastaus mikä tahansa paitsi jätä minut rauhaan niin saisit siitä väännettyä että kyllä

Mies sittenkin kiinnostui.

Näin se helposti menee kun rakastuu eikä saa vastakaikua. Mieli suojelee totuudelta.

Vaikka ilisikin kiinnostunut seksistä kanssasi niin siitä voi päätellä vain että seksi kelpaa. Ei mitään muuta. Mutta miestä ei kiinnostanu seksi kanssasi tai muukaan. Halusi torjua sinut mahdollisimman kohteliaasti.

Vierailija
45/46 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin typerän viestin lähetit. Asia on niin, että tuollaisia viestejä ei lähetetä varatuille ihmisille. Käsittelet ne tunteesi ihan itse tai jonkun ulkopuolisen kanssa.

Vierailija
46/46 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up