Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako 40- vuotias mennä vielä autokouluun? Mitä mieltä olette?

Vierailija
25.07.2020 |

Hirveä olisi olla tunneilla 18v.oppilaiden kanssa...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti sinne vaan! Mitä siitä iästä.

Vierailija
22/27 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset uskaltaisi. Pari tuttua kävi autokoulun vasta kuuskymppisinä. Ei liene vaikea arvata syytä. Toinen sitten ajoikin kahdeksankymppisenä itsensä hengiltä.

Mikä syy oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajoin 39v iässä viime syksynä. Pakolliset tunnit kävin kotoa käsin videon välityksellä. Kameran piti olla päällä, jotta pystyivät seuraamaan, että porukka oikeasti seurasi opetusta.

Valitsin koulun, jolta sai kaikki tunnit (paitsi pimeän) oikealla autolla ja opettajakin haki kotoa ajotunneille. Oli todella näppärää.

Valitsin myös pelkän automaatti-kortin, niin ei tarvinnut edes kytkintä opetella käyttämään. 😁

Vierailija
24/27 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täti kävi autokoulun 65 vuotiaana. Jäi eläkkeelle ja tarvitsi ajokortin, että pääsee kauppaan. Oli maatalon emäntä ja navetassa, niin pärjäsi ilman siihen saakka. Sinne vaan,olet nuori!

Vierailija
25/27 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ole liian vanha, mutta kysymys että miksi et ole käynyt autokoulua aiemmin? Jos pelko syynä niin tee ajatustyötä jo valmiiksi ennen autokoulun aloitusta.

Tunnen itse muutamia myöhemmin autokoulun käyneitä ja kaikille on käynyt samoin: autokoulun jälkeen ei uskalleta ajaa vailka autokoulu on mennyt hyvin. Sillä kannustan miettimään etukäteen jos jokin pelottaa JA puhumaan siitä autokoulussa JA ottaa samantien lisätunteja jos tarve. Kokemus tulee vain ajamalla.

Vierailija
26/27 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloo ngnl lol :)

Vierailija
27/27 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v ja sain kortin muutama päivä sitten. Teoria ekalla läpi, inssi toisella. Autokoulussa oli oikeasti kivaa. Nyt oma auto ostettuna. Tuo kyllä vapautta! Huviajeluahan tämä on ainakin nyt alkuun, koko ajan tekee mieli vaan ajaa. :) N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä