Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi myydä euron tavaroita Torissa?

Vierailija
25.07.2020 |

Mikä motiivi? Kiva myydä? Jos otat kuvan, teet ilmoituksen, vastailet viesteihin ja sovit tapaamisen, onko se tosiaan sen arvoista, että euron edestä jaksat sen tehdä? Eikö olisi järkevämpi euron arvoinen tavara viedä paikalliseen SPR:n Konttiin tai muuhun vastaavaan hyväntekeväisyyteen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tulee varmemmin hakemaan kun siitä joutuu maksamaan sen euron / kissanhiekkasäkin / kahvipaketon jne

Vierailija
2/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt, itse en vaivautuisi myymään alle 10e tavaroita. Vaivaa yksinkertaisesti liikaa jos omalle ajalleen laittaa edes vähän arvoa.

Ajatella nyt, sopia tapaamisia ja koordinoida maksuja joiden muutaman eurojen tavarojen takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei, jotkut ostaa useamman tuotteen kerralla, tai noutavat tuotteet itse, jos on säilytystilaa, niin hyvä tapa päästä ylimääräistä eroon..

Vierailija
4/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälle eurokin voi olla tuntuva summa, ja jos euron tavaroita saa myydyksi vaikka 10, kympillä saa jo vaikka mitä.

Lisäksi tuollaiset pienet kohtaamiset voi tuoda yksinäisille mahdollisuuden sosiaaliseen kanssakäymiseen. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka ostaja olisi joku vanha koulukaveri vuosien takaa tai muuten vaan juttutuulella.

Vierailija
5/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus kaupat on niin kovan veivaamisen takana ja asiakas lopulta tekee oharin, että en euron takia kyllä näkisin vaivaa.

Ehkä joillain myyjillä on niin hyvä tuuri, että asiakas tekee nopean päätöksen ja tulee noutamaan sillloin kun on luvannut.

Postituksen vaivaan en lähde euron takia, ehkä jos kirjeessä voi laittaa.

Harvemmin sama asiakas ostaa useamman tuotteen kerralla. Paitsi jos on saman tyylistä tavaraa myynnissä.

Eri juttu olisikin, kun voisi myydä euron tuotteita samalle asiakkaalle vaikka kympillä.

Vierailija
6/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Kauhee vaiva euron tähden. Ja se ohareiden määrä...

Vierailija
7/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat huonekalut ym isot annan ilmaiseksi, koska silloin minulta jää pois raijaamisen vaiva. Pikkutavarat menee ihan roskiin tai konttiin. Kirppikselläkään en ikinä myy mitään alle 4e tuotetta. Liikaa vaivaa. Kirppiksillä ihmetyttää pöydät, jotka notkuu 50cnt tuotteita. Aika paljon saa myydä että edes pöytävuokran kuittaa.

Vierailija
8/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus laittanut halvalla tavaraa myyntiin ja antanut jopa ilmaiseksikin. Oharit eivät haittaa yhtään koska sovin noudot ainoastaan sellaiseen aikaan kun olisin muutenkin kotona.

Vierailija
9/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhälle eurokin voi olla tuntuva summa, ja jos euron tavaroita saa myydyksi vaikka 10, kympillä saa jo vaikka mitä.

Lisäksi tuollaiset pienet kohtaamiset voi tuoda yksinäisille mahdollisuuden sosiaaliseen kanssakäymiseen. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka ostaja olisi joku vanha koulukaveri vuosien takaa tai muuten vaan juttutuulella.

Mua vähän ärsyttää nuo yksinäiset mummot. Jos ostan sulta jonkun tavaran, se ei saa tarkoittaa puolen tunnin jorinoiden kuuntelua. Yksikin soitteli perään vielä muutaman kerran, enkö tulisi vielä katsomaan toistakin tuotetta.

Vierailija
10/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samoja, jotka pakastaa käytetyt kahvi/teepurut että voi käyttää uudestaan myöhemmin.

Vierailija
11/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvat huonekalut ym isot annan ilmaiseksi, koska silloin minulta jää pois raijaamisen vaiva. Pikkutavarat menee ihan roskiin tai konttiin. Kirppikselläkään en ikinä myy mitään alle 4e tuotetta. Liikaa vaivaa. Kirppiksillä ihmetyttää pöydät, jotka notkuu 50cnt tuotteita. Aika paljon saa myydä että edes pöytävuokran kuittaa.

No ne halvathan menee siinä sivussa, samassa pöydässä kuin kalliitkin. Siinä on vaan se hinnoittelun vaiva. Tuskin kukaan ottaa pöytää pelkästään alle euron tuotteille. Toki helpommalla pääsee jos vaan vie kaiken SPR:lle.

Vierailija
12/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vituttaa hupi"ostajat". Ilmeisesti persaukiset vääntävät ajankulukseen keskustelua kymmenin viestein ja sitten ohari.

Vierailija
13/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus laittanut halvalla tavaraa myyntiin ja antanut jopa ilmaiseksikin. Oharit eivät haittaa yhtään koska sovin noudot ainoastaan sellaiseen aikaan kun olisin muutenkin kotona.

Alapeukkua siksi että mua ei oharit haittaa?? Okei😂

Vierailija
14/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ymmärrän jos jollekin se eurokin on tärkeä. Itse en viitsi kuitenkaan alle vitosella enää myydä. Liikaa säätämistä melkein aina.

Vierailija
15/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hinnottelee tarpeeksi halvaksi niin ei tarvi kuunnella sitä älytöntä tinkaamista.

Kerran ollessani myymässä kirpparilla yksi nainen sanoi ettei maksa mistään yli kahta euroa kirppiksellä. Se oli mun mielestä kummallinen kommentti.

Vierailija
16/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myynyt usean alle kympin jopa parin euron tavaran ja on ollu paljon kyselijöitä. Yks oli semmonen buddha-koriste jota oli moni tulossa hakemaan ja joku tulikin autolla pihaan. Sit oli semmonen kauhea roikkuva koriste mitä esim indiskassa myydään, meni päivässä.

Vierailija
17/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tavarat ymmärrän ja se euro karsii ne hupiostajat edes osin...Mutta joo vaatteet vähän ihmetyttää. Miksei myydä pakettina tai vaikka vähänkäytetyasä?

Vierailija
18/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt, itse en vaivautuisi myymään alle 10e tavaroita. Vaivaa yksinkertaisesti liikaa jos omalle ajalleen laittaa edes vähän arvoa.

Ajatella nyt, sopia tapaamisia ja koordinoida maksuja joiden muutaman eurojen tavarojen takia?

Eiköhän nuo euron tavaroiden myyvillä ole aikaa loputtomasti ..

Zincc

Vierailija
19/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ihmetyttää ne jotka myy vanhoja lehtiä 1-2€/kpl.

Vierailija
20/29 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä "koordinoimista" maksuissa on? Annat tilinumeron ja sanot että "kun rahat on tilillä tavara lähtee". Tuon "koordinoimisen" hoitaa pankit keskenään.....