Mies, alkaisitko parisuhteeseen yh:n kanssa, jonka
Kommentit (62)
Jaa-a... Ei taida enää normi hk:n sininen kelvata jos on saanut isoa mustaa makkara. Ainakin minun itsetunto olisi kovalla koetuksella. Vastaus on siis se että olisi suuri ongelma, ei ehkä ylipääsemätön.
Varma vastaus olisi vain siinä tilanteessa, että exä olisi (minkä värinen tahansa) muslimi. Se olisi 100 ei käy. M40
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 12:32"]
Jaa-a... Ei taida enää normi hk:n sininen kelvata jos on saanut isoa mustaa makkara. Ainakin minun itsetunto olisi kovalla koetuksella. Vastaus on siis se että olisi suuri ongelma, ei ehkä ylipääsemätön.
Varma vastaus olisi vain siinä tilanteessa, että exä olisi (minkä värinen tahansa) muslimi. Se olisi 100 ei käy. M40
[/quote]
Ennakkoluuloisuutesi ei varmasti edesauta menekkiäsi naismarkkinoilla. Säälin sinua.
En tarvitse sääliäsi, mutta kiitos sympatiasta kuitenkin.
Tosin on mielenkiintoista kuinka mies on huomattavan ennakkoluuloinen noinkin vähäisillä rajauksilla mitä luettelin.
Täsmennän omaa rajaustani vielä sillä, että jos nainen on syntynyt muslimiksi, niin silloin ex muslimi mies ei olisi täydellinen este. Vain vapaaehtoinen suhde muslimi mieheen, ilman suvun painostusta, taloudellista pakkoa, etc. riittäisi etten edes kättelisi ko. naista.
Vertauksena voi lukea sivulla 1 olevan ketjun missä nainen kertoo ettei ole kiinnostunut miehistä joilla on jo lapsia. Se ei liene ennakkoluuloisuutta? Entä kommentti ettei musta/arabi kelpaisi? M40
Mielenkiinnosta, minkä takia vapaaehtoisesti suhteessa muslimin kanssa ollut nainen on näin ehdoton ei? Saatko siitä muslimipöpöjä vai onko kaikki muslimien kanssa joskus olleet naiset muuten pysyvästi likaantuneita?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 13:53"]
En tarvitse sääliäsi, mutta kiitos sympatiasta kuitenkin.
Tosin on mielenkiintoista kuinka mies on huomattavan ennakkoluuloinen noinkin vähäisillä rajauksilla mitä luettelin.
Täsmennän omaa rajaustani vielä sillä, että jos nainen on syntynyt muslimiksi, niin silloin ex muslimi mies ei olisi täydellinen este. Vain vapaaehtoinen suhde muslimi mieheen, ilman suvun painostusta, taloudellista pakkoa, etc. riittäisi etten edes kättelisi ko. naista.
Vertauksena voi lukea sivulla 1 olevan ketjun missä nainen kertoo ettei ole kiinnostunut miehistä joilla on jo lapsia. Se ei liene ennakkoluuloisuutta? Entä kommentti ettei musta/arabi kelpaisi? M40
[/quote]
Näin miehenä voin kertoa, että ei tuo muksu välttämättä ole ns. deal breakeri. Jos se homma sitten johonkin kaatuun, niin ennemmin sitten suhun. Toivottavasti tää toi paremman mielen :-).
Kaikenlainen uskonnollinen hihhulius on sitten ihan jotain muuta ja itse tuskin sekaantuisin tuollaiseen.
"Saatko siitä muslimipöpöjä vai onko kaikki muslimien kanssa joskus olleet naiset muuten pysyvästi likaantuneita?"
Eikö tuo ole epälooginen kysymys, jos kerran määrittelin että vain vapaaehtoinen suhde muslimi mieheen, pois lukien naisen oma muslimi-taustaisuus, on deal breaker?
Siis jos naisella on ollut "pakotettu" suhde, tai jos nainen on syntyperäinen muslimi, niin muslimi ex ei ole deal breaker.
Islamin mukaan nainen joka ei ole neitsyt ennen avioliittoa on huora/huono nainen. Minulle vastaavasti ei kelpaa (ei-muslimi) naiset joilla on ex muslimi. En halua muslimin huoraa/huonoa naista.
Itse lapsettomana en alkaisi yh:n kanssa parisuhteeseen, oli lapsen isä sitten minkä värinen tahansa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 14:43"]
"Saatko siitä muslimipöpöjä vai onko kaikki muslimien kanssa joskus olleet naiset muuten pysyvästi likaantuneita?"
Eikö tuo ole epälooginen kysymys, jos kerran määrittelin että vain vapaaehtoinen suhde muslimi mieheen, pois lukien naisen oma muslimi-taustaisuus, on deal breaker?
Siis jos naisella on ollut "pakotettu" suhde, tai jos nainen on syntyperäinen muslimi, niin muslimi ex ei ole deal breaker.
Islamin mukaan nainen joka ei ole neitsyt ennen avioliittoa on huora/huono nainen. Minulle vastaavasti ei kelpaa (ei-muslimi) naiset joilla on ex muslimi. En halua muslimin huoraa/huonoa naista.
[/quote]
Ei ole, koska en ymmärtänyt, miksi vapaaehtoinen muslimin kanssa oleminen on niin inhottavaa. En varsinaisesti ymmärrä edelleenkää, miksi länsimainen mies antaisi muslimin määritellä, mitä mieltä hän itse on naisesta, mutta tuskin voinkaan ikinä ymmärtää, koska en itse kategorisesti pelkää muslimeja.
Itseäni ei haittaa jos miehellä on lapsia, eikä minulla ole muslimi-exiäkään, mutta jos mies määrittelee mielipiteensä naisesta sen mukaan, mitä joku toinen tai jonkun toisen uskonto on mieltä ihmisestä X eikä siis osaa muodostaa mielipidettään X:stä itse, niin jäis kyllä suhde välistä. Mutta ei siinä, eihän tämäkään mielipide ole minulta pois, joten onnea tyylillesi jatkoon vaan!
En jos kyseessä muslimin lapsi. En halua elää siinä pelossa, että joku päivä kyseinen sekopää tulee ja viiltää kurkun auki. Jos isä taasen koulutettu ja työn takia Suomeen muuttanut tai omassa maassaan oleva ei muslimi niin miksen. Muslimin kanssa olleisiin naisiin en koske missään tapauksessa, oli lapsia tai ei. Sama kuin mustalaisten kanssa olleisiin, totaalinen turn offi. Nainen ei arvosta itseään jos on ollut muslimin kanssa tekemisissä enkä halua itsetunnotonta heikkoa naista.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 15:05"]
En jos kyseessä muslimin lapsi. En halua elää siinä pelossa, että joku päivä kyseinen sekopää tulee ja viiltää kurkun auki. Jos isä taasen koulutettu ja työn takia Suomeen muuttanut tai omassa maassaan oleva ei muslimi niin miksen. Muslimin kanssa olleisiin naisiin en koske missään tapauksessa, oli lapsia tai ei. Sama kuin mustalaisten kanssa olleisiin, totaalinen turn offi. Nainen ei arvosta itseään jos on ollut muslimin kanssa tekemisissä enkä halua itsetunnotonta heikkoa naista.
[/quote]
Kuka järkevä nainen edes huolisi sinun kaltaista itsetunnotonta, vässykkää? No, onneksi idästä saat, halvalla.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 15:12"]
[/quote]
Kuka järkevä nainen edes huolisi sinun kaltaista itsetunnotonta, vässykkää? No, onneksi idästä saat, halvalla.
[/quote]
Olipa nokkela ja omaperäinen sivallus! Yritätkö vielä kommentoida itse viestin sisältöä?
[/quote]
[/quote]
Olen onnellisesti naimisissa hollantilaisen naisen kanssa, meillä on 3 poikaa ja olemme onnellisia. En tarvitse naisia mistään suunnasta. Se on vaan fakta, että muslimien kanssa sekoilleet ovat joka maassa ns huonossa maineessa. Esim Ruotsissa usein muslimien kanssa vehtaavat ovat huonolla itsetunnolla varustettuja suomensukuisia, todella harvoin ruotsalaisia.
[/quote]
[/quote]
Kommentoija osoittaa ennakkoluuloja yhtä ihmisryhmää kohtaan. Sinä pidät kirjoittajaa typeränä tämän takia, mutta omassa vastauksessasi halvennat toista ihmisryhmää.
Miksi miesten epäluulo muslimeja kohtaan on persu-junttia, mutta naisten inho itä-eurooppalaisia ja aasialaisia naisia kohtaan on ihan ok? Ai niin, siksi että kaikki idästä tulleet on huoria.
Kaksi juttua.
Miksi kukaan täysjärkinen nainen tekisi jonkun muslimijuntin kanssa lapsia kun tietää kuinka kivikautista ja sovinistista heidän kulttuurinsa on?
Miksi kukaan täysjärkinen mies ottaisi sellaisen naisen, jolla on tätä muslimipatjailua taustalla, koska kuten uutisista saamme jatkuvasti lukea etenkin ulkomailta niin muslimien uhreiksi joutuu usein myös uudet aviopuolisot jne jne. Onhan maailmassa vapaita fiksujakin naisia, ei ole pakko ottaa sitä tyhmintä ja surkeinta.
Rehellisesti? En alkaisi. Tuo olisi ylitsepääsemätön este.
T. mies.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 16:15"]
Kaksi juttua.
Miksi kukaan täysjärkinen nainen tekisi jonkun muslimijuntin kanssa lapsia kun tietää kuinka kivikautista ja sovinistista heidän kulttuurinsa on?
Miksi kukaan täysjärkinen mies ottaisi sellaisen naisen, jolla on tätä muslimipatjailua taustalla, koska kuten uutisista saamme jatkuvasti lukea etenkin ulkomailta niin muslimien uhreiksi joutuu usein myös uudet aviopuolisot jne jne. Onhan maailmassa vapaita fiksujakin naisia, ei ole pakko ottaa sitä tyhmintä ja surkeinta.
[/quote]
Hyvin eritelty. Olen täysin samaa mieltä.
Miksi huolisin sen tylsimmän kynän penaalista, kun niitä terävempiäkin on vielä saatavilla?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 14:50"]
Itse lapsettomana en alkaisi yh:n kanssa parisuhteeseen, oli lapsen isä sitten minkä värinen tahansa. [/quote]
Samaa mieltä. Minkä värinen lapsi tahansa on deal breaker, minä en kasvata kuin omien kupeideni luomuksia.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 12:20"]
Alkaisin...
T: mies
[/quote]
LOL
Et ole oikeasti mies. Yksikään mies ei alkaisi. Tai saa olla totaalinen tussupää.
Tämä on tabu kaikkialla maailmassa.
Eikä se johdu siitä lapsesta tietenkään, vaan siitä, että naista on nainut mies vieraasta heimosta. Ihminen on pohjimmiltaan hyvin primitiivinen eläin, jota edelleen ohjaavat alkukantaiset evoluution pyörteissä jalostuneet vaistot.
Ehkä 10 000 vuoden päästä tilanne on jo muuttunut.
Värillä ei ole väliä, mutta muslimin kanssa olleen kanssa en ryhdy mihinkään. Ei voisi vähempää kiinnostaa tälläinen nainen.
mies 30 v
Alkaisin...
T: mies