Hai-kumpparit ja pervoisku baarissa. Yök.
Tässä yksi päivä, kun satoi kaatamalla, juoksin suoraan töistä tapaamaan kaveria lähistön kuppilaan, kun lainasin siltä pari dvd:tä. Jouduin odottamaan hetkisen ja sillä välillä yksi keski-ikäistä nuorempi mies sai selvästi jotain väristyksiä mun keltaisista Hai-kumisaappaistani. Ensin jutteli ihan ok, seuraavaksi oliksin tarjoamassa kaljaa ja vihjaamassa kuinka paljon hän tykkää mun saappaista. Käytännölliset kuulemma muutenkin kuin sateella ja kauniit. Onneksi kaveri tuli ja pääsin tilanteesta pois. Muita saman kokeneita?
Kommentit (5)
http://www.vauva.fi/keskustelu/3815230/ketju/kumisaappaiden_kaytto_ja_fetisistit_ulkona
Joo, todellakin ihan samanlaisia kokemuksia. Paitsi että noita ihastelijoita tulee esim. kaupoissa vastaan. Tuohon aloittamaani ketjuun ei näköjään ole tullut kuin yksi oikeinkirjoitusta moittiva viesti. :)
Minuakin ahdisteli joku tyyppi, kun minullla oli Hai-saappaat jalassa. Potkin sitä saappailla oikein kunnolla munille, ja sittenpä pääsin siitä tilanteesta pois. Kyllä Hai-kumpparit on hyvät.
Ei hitto, muhunkin on mies kerran ihastunut mun Hai -kumppareiden vuoksi :D Nyt löytykin tytöt ratkaisu; jos etsit miestä - Hai-kumppareissa baariin, varma flaksi!
mitäs eroa siinä on,korkkarit vai nätin väriset hai-saappaat?eikö korkkarien kehuminen ole pervoilua?missä se pervoilun raja on? ihmiset pukeutuu yleensä sen takia nätisti,että olisi kaunis miutten ja omissa silmissä.minä olisin otettu jos kehuttais.sä olit varmaan kaunista katselavaa,jos siinä ei ollu sen kummempaa.