Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumisaappaiden käyttö ja fetisistit ulkona

Vierailija
18.05.2013 |

Käytän sadesäillä kumppareita, ja olen törmännyt tässä kevään aikaan outoon ilmiöön. Kolme eri miestä on tullut kehumaan näitä kumppareita ja pyytämään, voisivatko ottaa kuvan niistä. Ihan siististi pukeutuneita ja normaaleilta vaikuttavia miehiä. Ekan kerran hämmennyin niin, että kiitin vain (kuvauslupaa en antanut, enkä ole antanut).

Ovatko muut joutuneet (tai päässeet, miten sen haluaa ajatella) kumpparifetisistien kynsiin? Mua on alkanut jo vähän inhottaa kumppareiden käyttäminen, kun ulkona tulee olo, että kaikki fetisistit tuijottaa. Ehkä vainoharhaista - varmasti jollain on fetissi vaikka tennareihinkin. Tavallaan ymmärrän, että minihameeseen ja korkokenkiin pukeutunutta tuijotetaan seksuaalisessa mielessä, mutta olen luullut olevani turvassa kumppareissa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vainoharhainen...

Vierailija
2/4 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festissihtisen... Äh, ei onnistunut. Fetsihiisi sihisi hitsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, näitä on kaikenlaisia. Kyllä mullekin tuli hölmö olo kun joku kumpparifetisti kertoi sateella istuvansa autossaan kyttäämässä naisia. Jotenkin inhottava ajatus että siellä autoissa voi istua joku runkkailemassa jollekin viattomalle vaatekappaleelle, toivottavasti katsoo että käyttäjä on edes aikuinen.

Vierailija
4/4 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan Fetissisen....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi