Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma laskin lastentarvikkeen myymälään

Vierailija
18.06.2013 |

Menin Lastentarvikkeen myymälästä hakemaan varaamaani kaukaloa, josta olin maksanut 120 euron käsirahan. Mukanani oli myös 161 euron lahjakortti aiemmin palauttamastani tuotteesta (koska kyseisestä paikasta ei saa rahoja takaisin). Besafe kaukalon alkuperäisessä laskussa oleva hinta 358 euroa. Myyjä laskemisen jälkeen ilmoitti maksettavaa olevan reilusti yli 500 euroa, jonka jälkeen huomautin häntä ettei nyt mennyt aivan oikein. Aikansa laskettuaan ja tutkittukaan tietokonetta sekä laskua, myyjä ilmoitti hyvin selkeästi että jäljellä oleva summa on 240 euroa (takana olevat asiakkaat jo nimittäin ihmettelivät kuinka tällä tavalla sotketaan asiat). Uupuneena pitkästä odottelusta maksoin ja lähdin. Autolla kuitenkin tajusin ettei mennyt vieläkään oikein. Pitkän väännön jälkeen ja myyjälle itse laskemalla sain hänet tajuamaan että jäljellä oleva summa oli 77 euroa. 

Viidesti lastentarvikkeessa asioineena ja aina huonoa palvelua saaneena tämä oli viimeinen kerta. Tarkkana siis ne jotka vielä asioista kyseisessä liikkeessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä kuinka kaupppa on vielä pystyssä... Olen saanut sieltä vain huonoa ja vielä huonompaa palvelua....

Vierailija
2/6 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu on useimmiten huonoa, mutta noin heikkoa laskutaitoa en ole vielä havainnut yhdelläkään myyjällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotissa on minultakin, palvelua ei ole saanut ja myyjät laiskoja sekä palveluhaluttomia. JesperJunioria vaivaa sama ongelma.

Vierailija
4/6 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen ennakoivaa tekstinsyöttöä!

Vierailija
5/6 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä myyjät kaikki on, minusta pitää asiakkaan itse olla kassalla yhtä tarkkana kuin myyjän! Ei kassakoneelta aina kaikki onnistu. Hölmö olit itse.

Vierailija
6/6 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin asiakaspalvelutyössä ja ihmettelen koko yrityksen toimintaa monella tavalla. Tämä oli taas yksi esimerkki lisää. ap