Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun pitää nyt tehdä itselleni selväksi, että kukaan ihminen täällä maapallolla ei ole kiinnostunut minusta. Tekee kipeää, mutta ei voi mitään

Vierailija
24.07.2020 |

Pakko on jo luovuttaa asian suhteen. N40

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö??

Vierailija
2/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 vuotta ja saman tilanteen edessä. Ei ole oikeastaan mitään motivaatiota jatkaa eteenpäin koska olen tärkeä ainoastaan äidilleni, joka taas näkee minut ainoastaan oman persoonansa jatkeena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen tärkeä ainoastaan koirilleni! Se riittää mulle hienosti kyllä.

Vierailija
4/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41 vuotta ja saman tilanteen edessä. Ei ole oikeastaan mitään motivaatiota jatkaa eteenpäin koska olen tärkeä ainoastaan äidilleni, joka taas näkee minut ainoastaan oman persoonansa jatkeena.

Monikin ihminen on minusta ollut kiinnostunut mutta valitettavasti se ei poista ongelmaa siksi, että tunne on ollut yksipuolinen. Pätee sekä miehiin että naisiin.

Vierailija
5/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aii vtttu, hyvä kun muistutit näin ajoissa, nyt jäi lottokin laittamattta. No onneksi jäi rahaa viinaaa.

Vierailija
6/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole tutkineet koko maapalloa. Antakaa mennä. Olette vapaita, jos teistä ei kukaan välitä. Villiintykää vapaudestanne ja tutkikaa maailman kaikki kolkat.

Voitte tietysti myös yrittää löytää jonkun, joka tarvitsisi teidän välittämistänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme