Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hobby hall ja luottotiedot

Vierailija
18.06.2013 |

Minulla on luottotiedot menneet vuosia sitten ja joitakin merkintöjä siellä vielä on, viimeiset merkinnät poistuvat parin vuoden päästä.

En ole siis saanut tilattua laskulla mitään mistään pitkään aikaan, enkä ole edes yrittänyt, käteisellä olen aina kaiken ostanut. No, nyt tuli tarve uudelle pyykinpesukoneelle koska jäämme pian koneetta ja kokeilin huvikseni, että saisinko Hobby hallista tilattua laskulle/osamaksulle (olen vakituisissa töissä ja kykyä maksaa kk-eriä on). No kappas! sainkin tilattua pesukoneen laskulle ja siitä tuli vielä varmistus s-postiin jossa oli eriteltynä lasku ja kk erät koosteena. Olen pari pvää jo odotellut, että koska tulee uusi s-posti perään jossa kerrotaan, että valitettavasti eivät voikaan myydä laskulla, mutta sellaista ei ole kuulunut.

Voiko olla mahdollista, että oikeasti saan tuotteen kotiini ja voin maksaa sitä osamaksulla? onko kenelläkään kokemusta asiasta? Hobby halliin minulla ei ole koskaan velkaa tai rästejä ollut.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin sain tilattua ja sama s-posti tuli jossa on eritelty lasku kk.ssa :)

Vierailija
2/21 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat pian postissa kirjeen, jossa ilmoitetaan ettei he hyväksy tilausta. Kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noin kävi meilläkin! Tuli kirje perässä.

Vierailija
4/21 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noin kävi meilläkin! Tuli kirje perässä.

Vierailija
5/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillaritilausta ei ainakaan näy omilla sivuilla. Voinko olettaa, ettei tilaus mennyt läpi? Jos joku osaisi kertoa, että miten nuo tilaukset päivittyvät noille omille sivuille.

Vierailija
6/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:13"]Fillaritilausta ei ainakaan näy omilla sivuilla. Voinko olettaa, ettei tilaus mennyt läpi? Jos joku osaisi kertoa, että miten nuo tilaukset päivittyvät noille omille sivuille.

[/quote]

En tiedä, mutta kerro sinä sitten miten kävi. Tämä sivu kun löytyy ko asiaa etsiville googlesta.

Vierailija
7/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tulen päivittämään kun asia selviää :)

Vierailija
8/21 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte kaikki vaan täällä jotka nyt päivittelette ja odotatte ihmeitä tapahtuvan hoitaneet raha-asianne paremmin niin ei nyt tarvitsisi olla tuossa tilanteessa. Ei Hobby Hall myy osamaksulla tuotteita jos on maksuhäiriömerkintä. Eli lähettävät sitten postissa kirjeen jossa kertovat kaupan peruuntuneen.

Vierailija
9/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää miten kävi, saitko tilattua ko tuotteen laskulla?

Vierailija
10/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on patologinen sairaus. Lopettakaa se krääsän haaliminen ja luottotietojen menettäminen. Ei ole mikään pakko saada tilailla kamaa netistä.

Vierailija
11/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyörä ja pesukone ole mitään krääsää, vaan välttämättömyystarvikkeita.

Vierailija
12/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:29"]

Ei pyörä ja pesukone ole mitään krääsää, vaan välttämättömyystarvikkeita.

[/quote]

No eivät todellakaan ole! Saatana sentään!

Vierailija
13/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:54"]Tilausvahvistushan tulee aina heti, ennen luottotietojen tarkistusta. Eli et taida laskulla saada. Miksi et tilannut postiennakolla?

[/quote]

Siis juuri siksi, että fillaria tarvitsen jo 2.6, mutta rahaa maksaa uusi fillari on vasta 10.6. Uusi työpaikka on 9 km päässä ja julkiset kulkevat huonosti, kun täytyy ottaa sekin huomioon, että lapsi pitää hakea ja viedä päiväkotiin ja 9 km kestää kävelläkin aika pitkään.

Siksi ajattelin kokeilla, että saisinko tilauksen laskulla läpi. Voinhan mä tuon ensimmäisen viikon tosiaan kävelläkin ja hommata ton fillarin sitten 10.6, jos eivät Hobby Hallista lähetä tuota pyörää laskulle.

Vierailija
14/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:54"]Tilausvahvistushan tulee aina heti, ennen luottotietojen tarkistusta. Eli et taida laskulla saada. Miksi et tilannut postiennakolla?

[/quote]

Niin ja siis tätäkään en ymmärrä, että miksi eivät sitten tee sitä tarkistusta siinä kassalla, niin kuin verkkokaupat yleensä tekevät. ap

Vierailija
15/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh enhän mä mikään ap ole hah :D

Vierailija
16/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh enhän mä mikään ap ole hah :D

Vierailija
17/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen tilannut sieltä säännöllisesti siitä huolimatta että on jo pian kymmenen vuotta ollut luottotiedot menneet, koskaan ei ole tilausta hylätty, tosin kalleimmat tuotteet on olleet n. 300€, en tiedä myisivätkö sitä kalliimpia, aina olen laskut maksanut, joskus myöhässä, mutta kuitenkin.

Olen ehkä niin vanha asiakas, olen tilannut sieltä jo yli 20 vuotta.

Vierailija
18/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 17:49"]Kyllä minä olen tilannut sieltä säännöllisesti siitä huolimatta että on jo pian kymmenen vuotta ollut luottotiedot menneet, koskaan ei ole tilausta hylätty, tosin kalleimmat tuotteet on olleet n. 300€, en tiedä myisivätkö sitä kalliimpia, aina olen laskut maksanut, joskus myöhässä, mutta kuitenkin.

Olen ehkä niin vanha asiakas, olen tilannut sieltä jo yli 20 vuotta.

[/quote]

Eli täytyy vaan katsoa miten käy, fillari oli tarjouksessa 279€. En ole kyllä ennen tilannut tuolta, joten saas nähdä nyt sitten...

Vierailija
19/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta jos jollain ois tietoa asiasta. Minulla on yksi merkintä, joka poistuu parin kuukauden kuluttua. Tilasin polkupyörän laskulle eilen Hobby Hallista ja tilausvahvistus ainakin tuli. Fillarin tarve on aika pian, koska aloitan muutaman kk työtttömyyden jälkeen uudessa työssä 2.6. Maksukykyä kyllä löytyy. Kaupasta voisin fillarin hakea 10.6, mutta kun tarve on jo aiemmin, niin siksi halusin ainakin yrittää, josko saisin laskulle tilattua, maksaisin tuon kuitenkin kertamaksuna, enkä osarilla.

Tuleeko tuolta oikeasti myöhemmin kirje, etteivät voi minulle myydä laskulla? Olen tottunut siihen, että kieltävä päätös tulee verkkokaupoissa jo kassalla, eikä vasta sitten kun tilaus on tehty.

Vierailija
20/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilausvahvistushan tulee aina heti, ennen luottotietojen tarkistusta. Eli et taida laskulla saada. Miksi et tilannut postiennakolla?