Naiset mitä mieltä olette mitoista 180/74 ?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottumisesta puheen ollen, heteromiehen normilauantai - NHL-jääkiekkoilijoiden mittojen pohdiskelu.
Onko se mielestäsi håmåa?
No mitä luulet. Mun miehelle pitäisi maksaa että se suostuisi tiirailemaan lauantai-iltana miesten vartaloita.
Miksi juuri lauantaina? Miksi ei perjantaina eli tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottumisesta puheen ollen, heteromiehen normilauantai - NHL-jääkiekkoilijoiden mittojen pohdiskelu.
No mitä luulet. Mun miehelle pitäisi maksaa että se suostuisi tiirailemaan lauantai-iltana miesten vartaloita.
Miksi juuri lauantaina? Miksi ei perjantaina eli tänään?
Hitto oon lomalla ja päivät ihanan sekaisin :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että änärissä pelataan alasti vai mistä tuo vartaloiden tiirailu mieleesi tuli?
Etköhän pian pääse niihin öljyttyihin puolialastomiinkin. Se on tärkeää Red pill - tutkimustyötä nimittäin se. Naisten mieltymykset öljyttyjen miesvartaloiden suhteen on äärimmäisen tärkeää selvittää juuri silloin kun kaikki sinkkuheterot on baarissa metsästämässä tooosaa.
Mitoissa mitään vikaa ole, mutta luonteessa on. Saisit kovettaa sitä. Ei naisilta mitään kysytä..tuo on väärä lippu.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että änärissä pelataan alasti vai mistä tuo vartaloiden tiirailu mieleesi tuli?
Etköhän pian pääse niihin öljyttyihin puolialastomiinkin. Se on tärkeää Red pill - tutkimustyötä nimittäin se. Naisten mieltymykset öljyttyjen miesvartaloiden suhteen on äärimmäisen tärkeää selvittää juuri silloin kun kaikki sinkkuheterot on baarissa metsästämässä tooosaa.
En ymmärtänyt sanaakaan. Voisitko vielä kertoa, miten öljytyt vartalot liittyvät jääkiekkoon?
180kg ja 70cm pitkä, ehkä vähän ylipainoinen sanoisin.
Ei aavistustakaan miltä sellainen näyttää. Ei kuulosta pahalta.
Tuollaiset mitat ja sporttinen mies = uh ah <3
N21