Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset mitä mieltä olette mitoista 180/74 ?

Vierailija
24.07.2020 |

miehellä

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihottumisesta puheen ollen, heteromiehen normilauantai - NHL-jääkiekkoilijoiden mittojen pohdiskelu.

Onko se mielestäsi håmåa?

No mitä luulet. Mun miehelle pitäisi maksaa että se suostuisi tiirailemaan lauantai-iltana miesten vartaloita.

Meinaatko, että änärissä pelataan alasti vai mistä tuo vartaloiden tiirailu mieleesi tuli?

Vierailija
22/29 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihottumisesta puheen ollen, heteromiehen normilauantai - NHL-jääkiekkoilijoiden mittojen pohdiskelu.

No mitä luulet. Mun miehelle pitäisi maksaa että se suostuisi tiirailemaan lauantai-iltana miesten vartaloita.

Miksi juuri lauantaina? Miksi ei perjantaina eli tänään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri lauantaina? Miksi ei perjantaina eli tänään?

Hitto oon lomalla ja päivät ihanan sekaisin :D.

Vierailija
24/29 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että änärissä pelataan alasti vai mistä tuo vartaloiden tiirailu mieleesi tuli?

Etköhän pian pääse niihin öljyttyihin puolialastomiinkin. Se on tärkeää Red pill - tutkimustyötä nimittäin se. Naisten mieltymykset öljyttyjen miesvartaloiden suhteen on äärimmäisen tärkeää selvittää juuri silloin kun kaikki sinkkuheterot on baarissa metsästämässä tooosaa.

Vierailija
25/29 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitoissa mitään vikaa ole, mutta luonteessa on. Saisit kovettaa sitä. Ei naisilta mitään kysytä..tuo on väärä lippu.

mies52v

Vierailija
26/29 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etköhän pian pääse niihin öljyttyihin puolialastomiinkin. Se on tärkeää Red pill - tutkimustyötä nimittäin se. Naisten mieltymykset öljyttyjen miesvartaloiden suhteen on äärimmäisen tärkeää selvittää juuri silloin kun kaikki sinkkuheterot on baarissa metsästämässä tooosaa.

En ymmärtänyt sanaakaan. Voisitko vielä kertoa, miten öljytyt vartalot liittyvät jääkiekkoon? 

Vierailija
27/29 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

180kg ja 70cm pitkä, ehkä vähän ylipainoinen sanoisin.

Vierailija
28/29 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan miltä sellainen näyttää. Ei kuulosta pahalta.

Vierailija
29/29 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset mitat ja sporttinen mies = uh ah <3

N21