Onko miehen intensiivisyys varoitusmerkki?
Kehuu, huomioi ja viestittelee, ja ilmeisesti tuo ei ole hyvä asia?
Kommentit (18)
Mikä tuntuu kiian hyvältä ollaakseen totta saattaa olla. ettei olekaan totta, joten äkä nyt hänelle rahaa anna suurta summaa lainaan, vaikka Tesla hänellä varmaan hajosi ja moottorileikkasi kiinni ja tarkoitus oli lähteä sillä sinun kanssasi Jouluksi Lappiin ihan niinkun kahdestaan ja jättää arjen kiireet taakse ja nähdä anoppiehdokasta sitten vasta Loppiaisen jälkeen
Sinkkumies
Se testaa, vastaatko heti. Yrittää kontrolloida ajankäyttöäsi. Ole tarkkana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuntuu kiian hyvältä ollaakseen totta saattaa olla. ettei olekaan totta, joten äkä nyt hänelle rahaa anna suurta summaa lainaan, vaikka Tesla hänellä varmaan hajosi ja moottorileikkasi kiinni ja tarkoitus oli lähteä sillä sinun kanssasi Jouluksi Lappiin ihan niinkun kahdestaan ja jättää arjen kiireet taakse ja nähdä anoppiehdokasta sitten vasta Loppiaisen jälkeen
Sinkkumies
Miehellä on rahaa. Itse olen köyhä kuin kirkonrotta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se testaa, vastaatko heti. Yrittää kontrolloida ajankäyttöäsi. Ole tarkkana.
En vastaa heti eikä tämä ole hänelle mikään ongelma.
Ap
Siellä taas kilttimies ei osaa olla jännä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ap
Ole silti varovainen, ettei hän luule, että voisi ostaa sinut. - Huomattavassa varallisuuserossa on ana se vaara, että viimeienn sana on aina hänellä, jolla on enempi varaa. - Kuitenkin luullakseni suurin osa meistä haluaa säilyttää tiettyyn pisteeseen asti myös oman -yksinkertaisten- itsenäisyytensä, eikä huomata olevansa toisen nukke, jolla toinen haluaa leikkiä ja pelta miten tykkää, enkä nyt tarkoita, että kaikki varakkaat olsivat aina myös itsekkäitä kusipäitä
Sinkkumies
Yksistään tuosta ei voi päätellä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ap
Ole silti varovainen, ettei hän luule, että voisi ostaa sinut. - Huomattavassa varallisuuserossa on ana se vaara, että viimeienn sana on aina hänellä, jolla on enempi varaa. - Kuitenkin luullakseni suurin osa meistä haluaa säilyttää tiettyyn pisteeseen asti myös oman -yksinkertaisten- itsenäisyytensä, eikä huomata olevansa tois
Ei hänellä nyt mitenkään erityisen paljon rahaa ole :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ap
Ole silti varovainen, ettei hän luule, että voisi ostaa sinut. - Huomattavassa varallisuuserossa on ana se vaara, että viimeienn sana on aina hänellä, jolla on enempi varaa. - Kuitenkin luullakseni suurin osa meistä haluaa säilyttää tiettyyn pisteeseen asti myös oman -yksinkertai
Persaukinenkin voi prkiä ja yrittää kontrolloida kumppaniian. - Hyvä merkki on, jollei hän odota tai kuvittele, että hän olsi jotenkin eritysiesti oikeutetta saamaan sinula "heti" vastausken kun hän soittaa tai laittaa viestiä.
Sinkkumies
Se että sinä olet alkanut miettiä, onko miehen käytös varoitusmerkki, on se varoitusmerkki.
Kannattaa luottaa intuitioon.
Vierailija kirjoitti:
Se että sinä olet alkanut miettiä, onko miehen käytös varoitusmerkki, on se varoitusmerkki.
Ihan aina ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa epäilyttää jo siinä vaiheessa, kun joku mies sanoo mua vaikka kauniiksi, joten en nyt täysin uskalla luottaa omaan arviooni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aina ei kannata.
Kannattaa luottaa todellakin sen verran ettei anna painostaa itseään ja on normaalin varovainen, eikä niin että yhtäkkiä esim. käyttää kaiken vapaa-aikansa siihen mieheen. Aika sitten näyttää millainen tyyppi on kyseessä. -eri
Intohimoisuus, yksipuolinen pommitus, jne. Ovat kaikki huonoja merkkejä. Kaikenlainen kiihkoilu suuntaan ja toiseen myös
Se voi olla varoitusmerkki.
- haluaako viedä ja hakea sinut paikoista? Tämä ei välttämättä ole pelkkää hyväntahtoisuutta, motiivina voi olla myös katsoa mihin menet ja mistä tulet, siis kontrollointi.
- kehuuko sinut maasta taivaisiin, onko aivan hurmaantunut ja hyvin intensiivinen rakkaudenosoituksissaan? Tarvitseeko sinulta yhtä intensiivistä huomioita itselleen ja jos ei saa, loukkaantuu? Varo, silloin hän käyttää vain rakkauspommitusta saadakseen sinut pauloihinsa. Kunnes olet ansassa, ehkä muuttanut yhteen tms. ja on aika näyttää oikeat kasvot. Narsistit toimivat näin, tiedän kokemuksesta.
- haluaako edetä nopeasti suhteessa? Koska on niin rakastunut, olet erityinen ja hän haluaa olla koko ajan vain sinun kanssasi? Varo, hän haluaa sinut nopeasti ansaan ja kontrollinsa alle.
- pitääkö sinun myötäillä hänen intensiivistä käytöstään? Varo, lue edelliset kohdat.
- onko hän mustasukkainen? Juokse.
haluaako viedä ja hakea sinut paikoista? Tämä ei välttämättä ole pelkkää hyväntahtoisuutta, motiivina voi olla myös katsoa mihin menet ja mistä tulet, siis kontrollointi.
Ei.
- kehuuko sinut maasta taivaisiin, onko aivan hurmaantunut ja hyvin intensiivinen rakkaudenosoituksissaan? Tarvitseeko sinulta yhtä intensiivistä huomioita itselleen ja jos ei saa, loukkaantuu? Varo, silloin hän käyttää vain rakkauspommitusta saadakseen sinut pauloihinsa. Kunnes olet ansassa, ehkä muuttanut yhteen tms. ja on aika näyttää oikeat kasvot. Narsistit toimivat näin, tiedän kokemuksesta.
Kehuu. Ei loukkaannu vaikka en ole yhtä intensiivinen.
- haluaako edetä nopeasti suhteessa? Koska on niin rakastunut, olet erityinen ja hän haluaa olla koko ajan vain sinun kanssasi? Varo, hän haluaa sinut nopeasti ansaan ja kontrollinsa alle.
Ei pakota mihinkään.
- pitääkö sinun myötäillä hänen intensiivistä käytöstään? Varo, lue edelliset kohdat.
Ei pidä.
- onko hän mustasukkainen? Juokse.
Ei ainakaan tähän mennessä ole ollut.
Ap
Ilmeisesti aloituksen pointtina oli korostaa, että tyyppi on vaan todella ihastunut ap:hen eikä ole toksinen.
Jos on liian intensiivinen voi kertoa jostain pakkomielteestä.